Najbardziej oczekiwane książki

W 2014 roku jest parę książek, na które czekam szczególnie mocno:

Cress -  Marissa Meyer - 3 tom Sagi Księżycowej
The Blood of Olympus - Rick Riordan (brak okładki) - 5 tom serii Olimpijscy Herosi - premiera w październiku. Już zbieram zapas chusteczek!
Percy Jackson’s Greek Gods - Rick Riordan - mity greckie opowiedziane przez Percy'ego - premiera już w kwietniu. Obowiązkowy nabytek wszystkich szkolnych bibliotek moim skromnym zdaniem.
Panic - Lauren Oliver - mam nadzieję, że pojawi się w Polsce. Premiera w marcu. :)
Kolejny tom Reckless - Cornelia Funke (nie ma jeszcze nawet tytułu) - ma być 5 części tak w ogóle. Taaaaaaaaaaak!
Nowe Jutro - Julianna Baggott - 3 tom serii Nowa Ziemia - zakończenie serii z datą premiery przewidzianą ma maj.
Lek na śmierć - James Dashner - 3 tom serii Więzień Labiryntu - przełożona po raz któryś premiera, ale na pewno będzie w tym roku. ;) Mam drugi tom w rączkach, wyczekuję tego z niecierpliwością.
Ignite me - Tahereh Mafi - tom tom trylogii Dotyk Julii - niech będzie z Warnerem proszę, proszę, proszę. :D
Lair of Dreams - Libba Bray - 2 tom serii Wróżbiarze - Jeszcze nie czytałam pierwszej części, ale to w końcu Bray, więc mam nadzieję, że MAG będzie kontynuować wydawanie serii.

Druga lista to książki, na które czekam, choć może nie aż tak niecierpliwie:
Król uciekinier - Jennifer A. Nielsen - będzie w lutym.
Dziewięć żyć Chloe King. Wybrana - Liz Braswell - może nie jest to najlepsza seria świata, jednak i tak chcę poznać zakończenie. Ukaże się pod koniec lutego.
Zagrożeni - C.J. Daugherty - 3 tom serii Akademia Cimmeria - 5 luty
Shades of Earth - Beth Revis - 3 tom serii W otchłani
Crimson Frost - Jennifer Estep - 4 tom sagi Akademia Mitu
Memoria - Leonardo Patrignani - 2 tom Wszechświatów
Nigdy, przenigdy - Sara Shepard - 2 tom serii The Lying Game - premiera 15 stycznia.
Flame - Amy Kathleen Ryan - 3 tom Gwiezdnych Wędrowców
The Infinite Sea - Rick Yancey - 2 tom Piątej Fali
Przypływ - Daniela Sacerdoti - 2 tom "Wizji"
Vortex - S.J. Kincaid - 2 tom serii "Wojny światów"
Into the Still Blue - Veronica Rossi - 3 tom trylogii "Przez burze ognia"
Awaken - Meg Cabot - 3 tom serii "Porzuceni" - czekam, choć 2 tom bardzo mnie zawiódł.
Dark Triumph - Robin LaFevers - 2 tom serii "Jego nadobna zabójczyni".

A Wy na co czekacie? :D

Sophie di Angelo

19 komentarzy:

  1. Przy Ignite me chciałaś chyba napisać tom trzeci a wyszło 'tom tom' ;d też najbardziej czekam na tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złapałaś mnie! Śnią mi się tom tomy. ;)
      Zaraz poprawiam.

      Usuń
    2. Mi się tam śni Warner <3 :D

      Usuń
  2. Czekam na większość książek, które podałaś. Przez Ciebie aż się pośliniłam na myśl o tych cudach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele książek, które wymieniłaś są moim ''MUST HAVE''. Ehh, tyle czekania :?

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na "Cress" i "Ignite me" również z niecierpliwością czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych mam na liście, która miała pojawić się dzisiaj. Jakaś telepatia xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, tyle cudowności, już nie mogę się doczekać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie wszystkie z tych książek są przeze mnie wyczekiwane, ale najbardziej czekam chyba na "Ignite me" i "Into the still blue" oraz "Zagrożonych". Jestem też bardzo ciekawa "Panic".

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać zakończenia "Świata po wybuchu"! To jest mój chyba największy MUST READ roku 2014. W dodatku nowy dodatek Riordana do serii o Percym i zakończenie Olimpijskich Herosów T.T Nie wiem jak to przeżyję. I wiele, wiele innych. Ciekawe skąd wezmę na to pieniądze!

    OdpowiedzUsuń
  9. też czekam na 5 tom olimpijscy herosi:)
    oraz na zagrożeni i w dodatku fajna okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wiele książek z Twojej listy, ale na Cress najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze w sumie nie wiem, na co czekam, ostatnimi czasy nie zagłębiałam się w zapowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Panic" i ,,Lair of dreams" to zdecydowanie must have. Czy sięgnę po resztę, to ,,wyjdzie w praniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najchętniej przeczytałabym "Panic", chociaż inne książki też zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co nie najarałam sie na żadną pozycje, ale pewnie recenzje do tego mnie doprowadzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko 3 część "Dotyku Julii". Kurczę! Nie mogę się już doczekać. Jeszcze dal siebie znalazłam kilka tytułów które mnie zainteresowały jednakże na 3 część najbardziej wyczekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na sporą część wymienionych przez Ciebie tytułów strasznie mnie interesuje i już nie mogę się na nie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo