Druga rocznica założenia bloga

Dzisiaj - 13 stycznia 2014 roku - mój własny, amatorski, recenzencki blog skończył pełne dwa latka! Nie mogę uwierzyć, że już minęło tyle czasu, ponieważ wciąż pamiętam pisanie pierwszych wpisów i siedzenie z laptopem na feriach zimowych, "bo ja muszę napisać recenzję mamo", a tu nagle bloguję od dwóch lat! Miałam chwile zwątpienia i wzmożonego zapału, jednak nadal się nie znudziłam, a to jak na mnie coś znaczy, ponieważ gdy miałam możliwość, to średnio raz na kwartał przestawiałam meble w pokoju, gdyż było mi zbyt monotonie. Mam nadzieję, że pisanie o moich ukochanych książkach nigdy nie będzie tak przeze mnie postrzegane. ;)

Bardzo się rozwinęłam, co możecie zobaczyć patrząc na pierwsze recenzje oraz te najnowsze. Jednak jak zawsze będę powtarzać, żadnej z nich się nie wstydzę, tylko jestem dumna! Ten blog to dla mnie nieustanne źródło radości oraz pozytywnej energii, której dostarczają mi kolejni nowi, ale też i stali czytelnicy wciąż mnie odwiedzający i komentujący moje wpisy. Nawet sobie nie wyobrażacie, ile radości sprawia mi, gdy ktoś kogo nawet o to nie podejrzewałam pisze mi, że uwielbia mojego bloga, a polecone książki przypadły mu do gustu. :) Między innymi dla tego piszę! Choć też dla samej siebie, to bardzo rozwijające. Przypadek, że blogerzy mają najlepsze oceny z wypracowań? Nie sądzę. :)

Z okazji drugiej rocznicy założenia bloga przygotowałam dla Was specjalny filmik, w którym odkryjecie:
-dlaczego w ogóle założyłam bloga,
-czym jest Fabryka Snów,
-co się stało z filmikiem o mojej biblioteczce,
-oraz co łączy ludzi na całym świecie i wiele innych!


Z radością mogę Was też poinformować, że niedługo wystartuję z pierwszym konkursem. :) Książki jeszcze nie podochodziły, a na pewno pojawi się coś od wydawnictwa Dreams oraz od Grupy Wydawniczej Pubicat S.A. :)

To świętujemy! *otwiera szampana*

Sophie di Angelo

68 komentarzy:

  1. Sherlock <3 Cudny nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja maleństwo czytające książki. <3
      Uparłam się, że ma być i jest.
      Pasuje? Pasuje!

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! :) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana, kolejnych lat blogowania. Nie poddawaj się kryzysom i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic ;) Mój blog niedługo skończy trzy lata swego istnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Twój blog jest naprawdę świetny! Życzę kolejnych rocznic i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w nagłówku to w nazwie bloga nie masz czasem błędu? :P Wielu kolejnych rocznic życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholerka. Faktycznie. To wszystko przez Sherlocka, nie myślę dzisiaj.

      Usuń
  8. Gratuluję, tyle wspaniałości robisz, trzymaj tak dalej! ;*
    (Btw, cudna koszulka! <3)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękny szablon! :)
    Gratuluję! :) Życzę dalszej wytrzymałości i samych przyjemności w pisaniu :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji rocznicy :) I zazdroszczę tak okazałej biblioteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy . Dobry filmik. Taki spontaniczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy :) Śmieszny i fajny filmik, taki na spontanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej jak teraz ślicznie ( nie że wcześniej było brzydko ) !!!
    Gratuluje kolejnej rocznicy !
    Pewnie o tym nie wiesz ale jesteś moją pomocnicą w kupowaniu książek zawsze jak chce coś kupić lub wypożyczyć zawsze wchodzę na twojego bloga i nigdy jeszcze mnie nie zawiodłaś .Wchodzenie tu weszło mi w nawyk !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wcześniejsze już mi się znudziło, choć też bardzo mi się podobało, ale kooocham ten nowy wygląd. :)
      Dziękuję i polecam się na przyszłość. <3

      Usuń
  14. Like a boss :D Gratulejszyn :) świetny filmik, bardzo pozytywny i zabawny :)
    Ps. mówił Ci ktoś, że trochę przypominasz Max z "2 Broke Girls"?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nikt. :D
      Aż chyba sobie obejrzę!

      Usuń
    2. Polecam :) Rewelacyjny serial! można się nie źle przy nim uśmiać :)

      Usuń
    3. Widziałam chyba jeden odcinek. Dwóch facetów i dziewczyna z czerwonymi ustami. Wszyscy w takich samych piżamach. :D Śmieszne to było. ^^

      Usuń
    4. To na pewno byli "misie" :D "zakochana" para, którą poznała na wyjeździe :D
      Ogólnie to ona "zajmuje" się taką blondyną, która była milionerką, ale jej ojciec wszystko stracił... I wiesz :D Nie jest łatwo z taką rozpuszczoną blondi, ale z pewnością jest przezabawnie :D Pracują razem w barze i próbują zrealizować pewne marzenie :)
      Max jest genialna, ma świetny, kpiący humor i niecodzienne spojrzenie na życie :)

      Usuń
    5. Na pewno obejrzę, dzięki! :3
      Hahaha, więc jestem zabawna. XD

      Usuń
  15. I ja się dołączam do gratulacji ^-^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :D Ja 4 obchodziłam roczek ;D Genialny filmik ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję Tobie. <3
      Cieszę się, że się podoba. :D

      Usuń
  17. Kongratulejszyms Spohie! :) Dwa lata? A mi się zdawało, że dłużej. Te stosy książkowe za Tobą - cudne są! Zaglądnęłam sobie do Twoich pierwszych recenzji. Wcale złe nie były (wiem co mówię, poczytaj sobie jakie ja pierdoły teraz u siebie piszę). ^^
    Okej, fakt numer dwa mnie rozbawił. xD Ale przynajmniej dziś możemy czytać Twojego bloga. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke schon! :D
      Tylko dwa. ^^
      Hahaha, nie przejmuj się i bądź dumna z każdej opinii. <3
      Ach dwójeczka... Tak jakoś wyszło, ale chyba na dobre. :D

      Usuń
    2. Na pewno na dobre! Btw. muszę znowu Ci podziękować. Kolejna seria z Twego polecenia stała się i moją ulubioną. Wczoraj skończyłam Złodzieja Pioruna i jestem wręcz zakochana w piórze Ricka Riordana. :D

      Usuń
    3. Riordan to najlepszy pisarz świata. *.*
      A z każdym tomem jest coraz lepiej. :D

      Usuń
  18. Gratuluję rocznicy i z pewnością obejrzę filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i życzę dalszego miłego blogowania :) I jakie ładne zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ;) Rocznice blogowe to bardzo fajny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszego! Jeszcze więcej weny i zapału. Oraz kolejnego, owocnego roku blogowania! (PS: Świetny nagłówek! *.*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      A wszystkie pochwały przekażę mojej, uzdolnionej graficzce. :D

      Usuń
  22. Gratuluję, kolejnych owocnych lat blogowania! Ciesz się, też uwielbiam Twojego bloga, ale to chyba wiesz, huehue <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow. Gratulacje! I powodzenia na dalsze lata.
    Serio tak często robisz przemeblowania? Ja mam to samo z moją mamą, przynajmniej raz na miesiąc musi coś przesunąć, nawet jeśli to sofa o 10 cm w lewo.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Robiłam, teraz nie mam takiej możliwości, więc ograniczam się tylko do przestawiania przedmiotów i przekładania książek z jednego stosika na drugi.

      Usuń
    2. Dobre i to, prawda? Zawsze jakaś odmiana. ;p

      Usuń
  24. Gratuluję i genialny filmik oraz genialny nagłówek! <3 (Sheeeeeerlock <333)
    Rzadko u ciebie komentuję, ale zawsze czytam i bardzo lubię Cię odwiedzać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Bardzo mi miło, to wiele dla mnie znaczy. :D

      Usuń
  25. Jak tak mówiłaś, że zaczynałaś od zera to mi w głowie od razu "do milionera", ale to już taka moje przemyślenia xD Poza tym masz po prostu piękne ułożone książki! Tak kolorkami...ile tyle ich jest. Oczywiście, obyś została z nami jeszcze dłuuugo, dłuuugo, bo nie wyobrazam sobie nie czytać twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dorobię się w końcu tych kokosów. Może ktoś będzie kiedyś chciał mi płacić za moją pisaninę nie tylko książkami? ;)
      Dziękuję, bardzo mi miło. <3

      Usuń
  26. Jeden z najzabawniejszych filmików jakie widziałam na blogach :) ale masz duuużo książek. I w ogóle piękna koszulka z Szerlockiem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Oby jak najwięcej takich rocznic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Graaatuuulacje i wszytkiego Najsherlokowszego!
    eM miała skomentować w weekend więc komentuje, ale szybko bo musi się nadal uczyć!
    Filmik wiedz, że był genialny i eM się uśmiała i wróży Ci karierę po tamtej stronie mocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo