Najbardziej oczekiwane filmy roku


Wiedziałam, że nie dam rady ograniczyć się do tylko dziesięciu tytułów, więc nie będzie to TOP10, ale za to TOP13. ;)

Już 31 stycznia premiera filmu "Zniewolony. 12 Years a Slave". Podobno faworyt Oskarów oraz wielkie widowisko, a jakby było mało to Benedict Cumberbatch na dokładkę. :D Jeszcze wcześniej, bo już od wczoraj 3 stycznia w polskich kinach zobaczymy film "Wilk z Wall Street". Nie byłam jakoś szczególnie zaintrygowana po przeczytaniu opisu, ale zachęciły mnie recenzje. Nie wiem, czy wybiorę się do kina, ale na pewno kiedyś obejrzę. "X-Men: Przeszłość, która nadejdzie" zapowiadany jest na 24 maja(trochę niechronologicznie, ale co tam). Mam słabość do superbohaterów, a zwłaszcza do X-Menów. "Pierwszą klasę" i pozostałe trzy filmy widziałam przynajmniej po trzy razy, tym bardziej nie mogę się doczekać kontynuacji. Spójrzcie tylko na plakaty, genialne! Równie niecierpliwie oczekuję kontynuacji "Jak wytresować smoka". W kinach już 20 czerwca! "Złodziejka książek" to film, w którym zakochałam się do pierwszego trailera i skakałam z radości, gdy przeniesiono premierę z kwietnia na 31 stycznia. Teraz tylko przeczytać książkę! "Niezgodna"(21 marca) o mało nie znalazła się na tej liście, ponieważ mam bardzo złe przeczucia. Zaczynając od tragicznych plakatów, które wyglądają, jak robione w Paintcie, a kończąc na głównej aktorce, którą zobaczymy jeszcze w filmie "Gwiazd naszych wina"(6 czerwca). Złe przeczucia, totalnie. Ostatni tytuł to "Akademia Wampirów"(14 luty), która jak na książkę o krwiopijcach była nawet okej, więc obejrzę film, choć może nie w kinie.


Oprócz tego czekam równie niecierpliwie na następujące tytuły, które niestety nie posiadają jeszcze plakatu, czy opisu:
-Więzień labiryntu - 19 września
-Hobbit: Tam i z powrotem - grudzień 2014
-The Imitation Game - Benedict sami rozumiecie. :D
-Sherlock Holmes 3
-Kosogłos część 1 - 20 listopada

Z ostatniej chwili dołączam do listy film "Before I Go to Sleep". Muszę zobaczyć tę ekranizację powieści "Zanim zasnę", choć głównie z powodu Colina Firth i ekhm treści oczywiście.

A Wy na co czekacie? :)

Sophie di Angelo

24 komentarze:

  1. Oooo takie piękne zapowiedzi! Mam nadzieję, że i filmy takie będą. Czekam na kontynuację "Jak wytresować smoka" ponieważ pierwsza część zupełnie mnie oczarowała. Tak samo z Sherlockiem Holmesem, choć nie jestem pewna czy rzeczywiście zrobią ten film.. Po za tym czekam na wszystkie ekranizacje książek. Ciekawie będzie obejrzeć czyjąś interpretację pierwowzoru. Chociaż martwię się o Akademię wampirów czy, aby nie zrobią z tego jakiejś parodii dla nastolatek. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie drugiej części jasno wskazuje na kontynuacje. :D Jak nie w tym roku, to w następnym. :)

      Usuń
    2. Ano niby tak, ale zrobili je chyba takie tylko dlatego, aby na wszelki wypadek mieć pole do manewru. Pytanie czy aktorom będzie się chciało dalej grać te same postacie.. choć mam ogromną nadzieję, że tak, bo uwielbiam Roberta jako Sherlocka i Juda jako dr. Watsona. <3

      Usuń
  2. Fajny wpis! Z wielką przyjemnością o obejrzałabym wszystkie z tych filmów!!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specialnie nie czekam na żaden film..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej wyczekuję na 3 część Igrzysk Śmierci :) Już dawno przeczytałam całą serię i już nie mogę się doczekać tego filmu ;)
    Na drugim miejscu jest film Niezgodna. Książkę czytałam i byłam zachwycona. Podobnie było z filmem Felix, Net i Nika (na podstawie polskiej książki Rafała Kosika), większości osób film wcale się nie podobał, a dla mnie było najważniejsze że powstał i już przez to straciłam obiektywność.
    Kolejny jest film Więzień Labiryntu. Książka cudowna i liczę, że wyjdzie im jak najlepiej ;)

    Tutaj się dowiedziałam,że ma powstać 3 część Sherlocka i na pewno znajdzie się na mojej liście filmów do obejrzenia :D
    A skoro w filmie The Imitation Game gra Benedict to koniecznie muszę go zobaczyć.
    Oglądałaś może już pierwszy odcinek nowego sezonu Sherlocka (z BBC)? Ja osobiście nie mogę się doczekać, aż będę mogła go obejrzeć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej, w Imitation Game gra matematyka homoseksualistę. :D
      Oglądałam, oglądałam. :3 Na żywo na BBC One i przeżywałam strasznie. Spodoba Ci się na pewno! Jestem zachwycona, że tak go zrobili, a nie inaczej. :D Dzisiaj o 21:30 oglądam drugi. <3

      Usuń
  5. głupio ale na żaden :/ Nie przepadam za kinem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wprost kocham. Planuję w przyszłości zrobić sobie salkę kinową w domu hahah. :D

      Usuń
  6. Ja najbardziej czekam na "Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać Kosogłosa! Chętnie obejrzę Gwiazd naszych wina. Czytałam tyle recenzji ot ym jaka ta książka jest wspaniała, że w końcu ją przeczytałam i zrozumiałam. Książkę Greena trzeba po prostu przeczytać żeby zrozumieć jej fenomen. Niezgodnej nie czytałam i raczej nie mam jej w czytelniczych planach, ale kto wie, może wybiorę się do kina?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej czekam na Jak wytresować smoka i Transformers 4 :D
    Poza tym nie wiem jak ja wytrzymam jeszcze ponad rok do premiery kolejnej części Piratów z Karaibów. O ile się pojawią, bo to wielki znak zapytania...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba najbardziej czekam na Kosogłosa i oczywiście Hobbita :D
    Nie zapominajmy, ze wszystkie filmy z Benedictem kocham ♥ Żadnego nie opuszczę!

    A tutaj link do mojego bloga, gdzie odbywa się Twój projekt autorski :) Jutro pojawi się notka :)
    http://potok-recenzji.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawią mnie wymienione przez Ciebie filmy. Przynajmniej większość z nich. ;)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. eM się nie będzie wypowiadała w tym momencie, bo eM nie zamierza dwa razy tego samego pisać. Tak, tak coś w tym stylu jutro będzie u eM, ale eM może już zdradzić, że się sporo tytułów pokrywa.
    Cieeekaaawe dlaczego? :D
    I czy tylko eM liczy na dobre ścieżki dźwiękowe, takie, przy których przy napisać można wy... śpiewać? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cooooo? O.o
    Ale dlaczemu "Kosogłosa" podzielili?
    Zdzierstwo - tak orzekam. :<

    No i jak najbardziej - wyłączając chyba Niezgodną i Akademię wampirów - czekam na wszystko, na co i ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojej listy czekam na Kosogłosa, Hobbita, Złodziejkę i NIezgodną (chociaż też podejrzewam klapę).
    A oprócz tego jeszcze oczywiście Interstellar Nolana z muzyką Zimera <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej oczywiście na Kosogłosa!
    Poza tym, niedługo zabieram się za czytanie Więźnia labiryntu, Niezgodnej i Złodziejki książek, a więc po przeczytaniu na pewno będę też ciekawy filmów. Z Gwiazd naszych winą też muszę zdążyć przed filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na "Kosogłosa", "Niezgodną", "Gwiazd naszych wina" (swoją drogą mogliby dać już jakiś zwiastun) i "Akademię wampirów", chociaż już mniej, bo po zwiastunach mam wrażenie, że nie będzie zbyt dobrze, a swoją drogą przełożyli premierę w Polsce na 4 kwietnia.
    Czekam jeszcze na "American Hustle" i "Niesamowitego Spider-Mena 2" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najbardziej oczekuję "Kosogłosa" i "Gwiazd naszych wina"! ♥ Czekam też na "Niezgodną" oraz "Akademię Wampirów". "Złodziejkę książek" dostałam na święta i czeka na przeczytania, słyszałam o niej same pozytywne opinie, więc po przeczytaniu będę wyczekiwać również na ekranizacje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gwiazd naszych wina, Złodziejka książek i Jak wytresować smoka - moje priorytety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Gwiazd naszych wina" na pewno będzie dobre. Wybierał ich sam pisarz i po obejrzeniu kilku zdjęć z planu jestem w 100% pewna że będzie świetne. Ale nie jestem pewna co do "Niezgodnej"... Theo w ogóle nie wygląda jak Cztery. To moja opinia...

    OdpowiedzUsuń
  19. SO MANY MOVIES
    Na pewno obejrzę "12 Years a Slave" i "The Imitation Game", no bo Benedict XD Do tego można też dorzucić "Sierpień w hrabstwie Osage", czy jak to tam po polsku nazwali XD No i Hobbit. Więcej Smauga proszę. Końcówka "Pustkowia" mnie dobiła ;-;
    Oprócz tego, "Niezgodna","Więzień labiryntu", "Kosogłos", "Sherlock Holmes 3" "Złodziejka książek" i "Gwiazd naszych wina". Ło Jezu XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo