Wszechświaty. Pamięć - Leonardo Patrignani

Kontynuacja Wszechświatów, które wstrząsnęły wieloma osobami. Jak prezentuje się "Pamięć"?

Rzeczywistość wokół nas to tylko jedna z nieskończonych stron kostki.
Alex, Jenny i Marco na własnej skórze doświadczyli, co oznacza zatracenie się w nieskończonych drogach Wszechświatów. Jednak teraz nie wiedzą, jak wyjść z Pamięci – zamkniętego jak klatka wymiaru mentalnego, w którym znajduje się tylko to, o czym pamiętają. Od czasu końca ich cywilizacji minęły już wieki, a na Ziemi zaczęła się nowa Era. Jak mogą wykorzystać wspomnienia, aby uciec z Pamięci i siebie ocalić? Dotarcie do jakich tajemnic z przeszłości zagwarantuje im przebudzenie w przyszłości?                              

– CZYM BYŁA PAMIĘĆ?
– MOŻE WIECZNĄ MŁODOŚCIĄ UMYSŁU ALBO ZWYKŁĄ OTCHŁANIĄ, BEZCZASOWYM SCHRONIENIEM.
– CZY MOŻEMY KIEDYŚ TAM WRÓCIĆ?



(Ta miniaturka mrrrr :D)
Ocena: 8/10

Tytuł oryginału: Memoria. Multiversum
Seria: Wszechświaty
Tom: 2/3
Liczba stron
Wydawca: Dreams

Sophie di Angelo

10 komentarzy:

  1. A mnie się książka bardzo nie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam w planach pierwszy tom, a jeśli mi się spodoba, to wezmę się za drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie przeczytać pierwszy tom ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety do mnie książka zupełnie nie trafiła. Na tym tomie zakańczam swoją przygodę z tą trylogią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa tej serii! Mam nadzieję, ze w końcu zakupią w miejskiej bibliotece :)
    Pozdrawiam,
    http://www.blaskksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba trochę zbyt science fiction jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością zabiorę się za pierwszy tom, a wtedy zobaczę, czy pochłonę następny :)
    Oxuria, oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem lepsza od pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę się wziąć za pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo