Dar Julii - Tahereh Mafi

Miałam ciężkie przejścia z tą trylogią. Za pierwszym razem nie mogłam zdzierżyć "Dotyku Julii", za drugim spodobał mi się względnie; kolejna część była intrygująca i bardziej zachwycająca. Zaś sam finał... Przeszedł oczekiwania całego wszechświata!


Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać – Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.
Ocena: 11/10.

Tytuł oryginału: Ignite me
Seria: Dotyk Julii
Tom: 3/3
Liczba stron: 383
Wydawca: Otwarte

Sophie di Angelo

20 komentarzy:

  1. Tak jak pierwsza część mnie totalnie zauroczyła, tak druga mnie totalnie rozczarowała, więc na razie nie mam w planach trzeciej ;)

    » minsjel.blogspot.com «

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda. :) Mnie naprawdę oczarował ten tom, a właśnie pierwsza część rozczarowała. Nie lubisz kończyć serii, aby po prostu wiedzieć, co autor tym razem wymyślił?

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam możliwości zapoznania się z tą trylogią, ale gdy tylko nadarzy się okazja, na pewno to uczynię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam całą trylogię. :) Lubię czytać, jak ludzie piszą, co ciekawego znaleźli w poszczególnych tomach, a każdy widzi coś innego intrygującego. :D

      Usuń
  3. A twoi trzej inni mężowie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jon Snow
      2. Eddie Miller
      3. Sherlock (Benedict Cumberbatch)
      4. Aaron Warner
      5. Młody Profesor X

      ^^

      Usuń
  4. Już niedługo ją poznam :3
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę miłej lektury. Co ja mówię, na pewno będzie miła, ponieważ "Dar Julii" jest po prostu mistrzostwem świata. <3

      Usuń
  5. Nie mogę doczekać się aż przeczytam pierwszą część :)

    http://ksiazkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma innej opcji, na pewno wciągniesz się w tą historię. Ona czaruje, kusi, choć trzeba wziąć pod uwagę specyficzny styl autorki. :)

      Usuń
  6. Taa... trzecia część jest zdecydowanie najlepsza... wprost rozpływałam się gdy ją czytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam "Dar Julii" z wielkim uśmiechem na twarzy i może domieszką niedowierzania, że autorka zdecydowała się w taki sposób poprowadzić fabułę.

      Usuń
  7. Książka już od kilku tygodni czeka u mnie na półce :D
    Trylogia zauroczyła mnie od samego początku. Pierwsza część skończyła się dziwnie, że nie miałam pojęcia, że będzie kolejna część xd
    Na razie musi poczekać aż skończę czytać Murakani'ego :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech nie czeka ani chwili dłużej! :) Według mnie od początku było widać, że zanosi na się nie tylko kontynuację, ale i całą serię. :D Tak to już jest z powieściami YA. :)

      Usuń
  8. Nie moge się doczekać żeby przeczytać ale jednak nie chce bo to by oznaczało że już nie ma więcej Julki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. :C Kiedy trzymasz w ręku ostatni tom i wiesz, że to już koniec. Nie będzie więcej Julii, ani Warnera ani dalszego rozwoju historii. To równocześnie smutne, ale i piękne.

      Usuń
  9. A ja nadal nie skończyłam drugiej części a Ty mnie tak zaciekawiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz, co możesz czytać w wakacje, jeżeli już masz "Dar Julii" na półce. :) Naprawdę warto spróbować! Oby Ci się spodobało.

      Usuń
  10. A ja tam mimo wszystko Team Adam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo