27 dowodów na to, że smoki są najlepszymi zwierzątkami domowymi

Nie raz zapewne spotkaliście się ze sloganami twierdzącymi, że pies/kot/koza i tak dalej... są najlepszymi przyjaciółmi człowieka, ja jednak obalę tę logikę i udowodnię, że nie ma we wszechświecie lepszych zwierzątek domowych niż smoki!

1. Nie musisz płacić już więcej za paliwo, ba nie musisz nawet posiadać auta! Wystarczy, że masz dobre siodło i na swoim smoku dostaniesz się wszędzie i to nic nie płacąc.
Źródło:collegetimes.com
2. Smok zawsze Cię przytuli, gdy będziesz tego potrzebować. A nawet, gdy nie wiesz, że tego potrzebujesz!
jw.
jw.
3. Gdy zacznie Ci się przewracać w głowie, ponieważ np. nie przeprosisz swojego smoka za nieuprzejme zachowanie, to szybko przywróci Cię on do porządku. Pycha Ci nie grozi!
daysnightsanddaydreams.wordpress.com
4. Potrzebujesz podusi? Smoki świetnie sprawdzają się i w tej roli!
rebloggy.com
5. Gdy jesteś zmęczony, same ululają się do snu. Jakie to praktyczne! (Tylko przydałby się jakiś sprawny system przeciwpożarowy).
jw.
6. Twój smok sam o siebie zadba. Nie musisz go bronić przed innymi smokami! (Wiecie, co to również oznacza? Już nigdy nie będziecie potrzebowali męczyć się z rozpalaniem ognia!)
jw.
7. Smok zawsze ma dla Ciebie uśmiech! (Doceńcie, jak się stara!)
jw.
8. Są one bardzo gadatliwe, a czasami nawet marudzą, ale jedno jest pewne: nigdy się z nimi nie nudzisz!
jw.
jw.
9. Służą Ci cenną pomocą, gdy postanawiasz trochę popracować nad formą.
jw.
jw.
10. Z nimi nie grozi Ci żadne niebezpieczeństwo! Zaryzykują własnym życiem, byle tylko Tobie nic się nie stało!
jw.

jw.
11. Cieszą się ze wszystkiego, co ugotujesz, nawet gdy nie masz absolutnie żadnego talentu kulinarnego i spalasz nawet wodę!
jw.
12. Smoki są po prostu pocieszne. (Czy wspomniałam już tak poza tym o lataniu? Można latać!!!)
jw.
13. Są bardzo przyjacielskie w stosunku do Waszej rodziny oraz przyjaciół!
jw.

jw.
14. Są przyjazne światu i nie przepadają za bronią!
jw.
15. Wiedzą, jak zachować się w każdej sytuacji np. gdy ktoś Cię obrazi. 
jw.
16. Nie wiele potrzeba smokom do szczęścia; nie trzeba się wykosztowywać na horrendalnie drogie zabawki!
jw.
jw.
17. Dbają o to, czy się zdrowo odżywiasz! Nie potrzebujesz dietetyka, czy przypomnień, że już pora na kolejny posiłek!

jw.
jw.















18. Smoki potrafią także same zadbać o swoje pożywienie. Nie wymagają od Ciebie kupowania nie wiadomo jakich karm o smaku wziętym z kosmosu. Surowa rybka, którą sam złowi, zupełnie smokowi wystarczy!
tumblr.com

19. Kleju też już więcej nie potrzebujesz! (Choć problematyczny może być fakt, że ich ślina się nie zmywa).
jw.
20. Smok nigdy nie będzie się z Ciebie nabijał, nawet gdy się totalnie wygłupisz.
jw.
21. Nie musisz się martwić tym, że Twój smok się na Ciebie obrazi i nie będziesz wiedział właściwie z jakiego powodu. Zawsze da on Ci znać, co mu nie odpowiada. 
jw.

22. Smok zawsze świetnie bawi się w Twoim towarzystwie, nie ważne jest, co robi, ale z kim!
jw.

23. Mają trochę inne poczucie humoru, więc zawsze dostarczą Ci niezapomnianych przygód.
jw.
jw.
jw.

jw.
 24. Smoki posiadają świetne wyczucie rytmu, więc są doskonałymi partnerami do tańca.

jw.
 25. Zawsze Ci pomogą, gdy masz jakiś problem i nie możesz nic wymyślić!

jw.
jw.
 -Jak to nazwiemy?
-Swędzi pacha? Nada się!

26. Myślałeś, że wiesz o swoim smoku już wszystko? Nie raz Cię jeszcze zaskoczy!
jw.
jw.

27. Nie potrzebujesz nikogo innego (choć bycie towarzyskim i socjalnym podobno jest wskazane), ponieważ smok naprawdę może być Twoim najlepszym przyjacielem!
jw.
Zapewne myślicie, że ten post był tylko wymówką dla spamu gifami ze Szczerbatkiem... I tu się mylicie, ponieważ do tego nie jest potrzebne żadne usprawiedliwienie! Chciałam się z Wami podzielić radością i pokazać, jak cudowną i życiową bajką jest "Jak wytresować smoka". Obie części zdobyły moje serce!

(PS. Pięknie proszę o niekopiowanie niczego bez informowania mnie o tym, ponieważ ten post kosztował mnie kilka godzin pracy.) 

Sophie di Angelo

23 komentarze:

  1. Jaki wspaniały post! Też bym chciała smoka... Muszę w końcu obejrzeć bajkę, którą tak polubiłaś. Post przecudowny, od razu mam lepszy humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :3 Właśnie taka była moja intencja. :D

      Usuń
  2. Och, jaki cudowny post! Od razu poprawiłaś mi humor:) Oby więcej takich świetnych postów! Kocham Szczerbatka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, aby było ich więcej :) Niedługo o Doctorze Who się coś podobnego pojawi.

      Usuń
  3. Przecudowny post! Oglądałam pierwszą część filmu i uważam, że jest przecudowny :) Z chęcią obejrzałabym drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam pod ogromnym wrażeniem tej bajki. Nie wiem w sumie kto powiedział, że to jest dla dzieci, bo grało na emocjach wcale nie gorzej niż niejeden dramat. A może nawet lepiej ;) Wiem, że zabrzmi to banalnie, ale to naprawdę dobra notka, widać, że się napracowałaś :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Bajki tego studia starają się być bardziej życiowe i realne, nawet jeżeli dotyczą smoków. I dziękuję. :)

      Usuń
  5. Świetny post! Sama uwielbiam Szczerbatka <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsi z najlepszych♥♥ Posta dodaję do ulubionych ( niby całego posta, jednak punkty 7, 14, 16 i 26 wymiatają! :P) Szczerbatek rządzi♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny post ;) Jestem wielką fanką "Jak wytresować smoka". Niestety na chwilę obecną nie mam czasu obejrzeć dwójki ;_;. Szczerbatek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę obejrzeć drugą część! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Smok rzeczywiście jest wspaniałym zwierzem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie jestem zakochana w Szczerbatku!

    OdpowiedzUsuń
  11. SZCZERBATEK JEST MÓJ! <3
    Lecz niestety - MÓJ PIES JEST LEPSZY NIŻ SMOKI. I nic tego nie zmieni! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś coś pisał o zaklepywaniu? :D

      Tak. eM ma czujnik, który sprawdza kto kogo i kiedy zaklepuje i eM się pojawia w miejscu zaklepywania :D

      Usuń
    2. Poproszę o zamontowanie takiego systemu u mnie!

      Usuń
  12. Super post. Koniecznie muszę obejrzeć film jak wytresować smoka; ) Nawiasem pisząc uwielbiam smoki , są cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Pierwsza część bajki bardzo, bardzo mi się podobała. Muszę obejrzeć drugą. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze to podesłać kumplowi! No muszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerbatek jest przeuroczy ;)
    a pierwszą część filmu oglądałam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałem obie części. :D Na pierwszej się popłakałem, przy drugiej już mężnie wspierałem swoją dziewczynę. Polecam jak najbardziej. Chciałbym mieć takiego smoczka w domu. Miałbym z nim dużo frajdy i zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo