Premierowo: "Zagrożeni" - C.J.Daugherty

Trzeci już tom serii "Akademii Cimmeria" i moim zdaniem najlepszy! Przekonajcie się dlaczego!

Tytuł oryginału: Fracture
Seria: Akademia Cimmeria
Tom: 3/5
Data premiery: 5 lutego 2014
Liczba stron: 384
Wydawca: Otwarte/Moondrive

OPIS: Akademia Cimmeria stała się dla Allie czymś więcej niż szkołą – była jej schronieniem. Jednak grupa ludzi powiązanych z rodziną dziewczyny próbuje zniszczyć wszystko to, co dla Allie ważne. Co gorsza, ktoś blisko związany z uczniami Cimmerii dopuścił się zdrady i wszystkich opanowuje paranoja. W obawie przed atakiem Nathaniela wybuchają wewnętrzne walki.
Jednak to nie uderzenia z zewnątrz należy się obawiać…



Ogólna ocena: 9/10.

Akademia Cimmeria:
1. Wybrani - Recenzja
2. Dziedzictwo - Recenzja
3. Zagrożeni
4. Resistance (planowana w Anglii na 03.05.2014 r.)
5. ??? (planowana w Anglii na 2014 r.)

Sophie di Angelo

15 komentarzy:

  1. Z pewnością przeczytam tę cudną powieść! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ciągnie mnie jakoś do tej lektury, ale jeśli nadarzy się okazja pożyczenia z biblioteki, to chętnie z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam i jestem bardzo ciekawa rozwoju wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże,nie tak dawno temu wychodziła pierwsza część i powiedziałam sobie,że niedługo przeczytam,a tu już trzecia O.o. Niestety jakimś sposobem przeoczyłam wydanie drugiej. Cóż mam nadzieję,że nie długo przeczytam,bo wydaje się na prawdę dobrą serią. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie mogę się doczekać, co ludzie będą myśleć, jak będą czytać tą książkę" rozwalił mnie ten moment i zarazem przeraził. xD Nie wiem o co chodzi, ale teraz tak mi narobiłaś smaka, na tę książkę, bo drugi tom również mniej mi się podobał od pierwszego.
    Na całe szczęście, już ją mam w swoich łapkach i zaczynam czytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młhahahhaha *nathanielowy śmiech w tle*.
      Dowiesz się niedługo. ^_^ Wróć, aby mi powiedzieć, co sądzisz, jak zrozumiesz! :D

      Usuń
    2. Okej, skończyłam książkę. Chyba wiem o co chodziło. O ten dziwny sojusz? xD Czy może o to, że Allie była z tym kim nie trzeba? Albo to o "przyjacielską miłość"? Było tam dużo dziwactw z tymi chłopakami. :D

      Usuń
  6. Nie ma to jak trylogia stająca się większą serią... Ile to autorów nagle zmieniało swoje zdanie już, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nigdy nie miała być trylogia. :D Tylko saga. ;)

      Usuń
  7. A u mnie ciągle część pierwsza czeka w kolejce :D No nic, chyba w końcu trzeba zmobilizować się do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam pierwszy tom i wynudziłam się śmiertelnie. Widocznie nie jestem ,,Wybrana" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie jestem w trakcie czytania :D i muszę powiedzieć... WOW! To jak na razie najlepszy tom z wydanych dotychczas tomów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wreszcie sięgnąć po tę serię

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam całą serię! Póki co jestem na feriach, ale jutro wracam do domu i "Zagrożeni" będą na mnie już czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mam swój egzemplarz, teraz tylko czeka na przeczytanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo