Król uciekinier - Jennifer A. Nielsen

Drugi tom niezwykłej Trylogii władzy, do której ekranizacji niedawno wykupiono prawa.

Zaledwie chwilę temu Jaron zasiadł na tronie, a już zaczynają krążyć pogłoski o planowanym zamachu na króla. W dodatku najwyraźniej szykuje się wojna – piraci żądają zwrotu należących do nich kiedyś ziem, w przeciwnym razie napadną na Carthyę. Żeby uratować królestwo, Jaron będzie musiał je… opuścić. Ale czy będzie mógł do niego wrócić?


Ogólna ocena: 8/10.
Tytuł oryginału: The Runaway King
Seria: Trylogia Włady
Tom: 2/3
Liczba stron: 372
Gatunek: Młodzieżowy
Wydawca: Egmont

Trylogia Władzy - Jennifer A. Nielsen 

1. Fałszywy książę - Recenzja
2. Król uciekinier
3. The Shadow Throne

Sophie di Angelo

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej trylogii, kto wie może kiedyś znajdę ją w bibliotece ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet pierwszej części nie przeczytałam- widzę, że błąd! Muszę się zabrać za tą trylogię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa drugiej części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za pierwszą cześć już od dawna chcę się zabrać, ale jakoś nie mogę ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem w trakcie tej części, ciekawe czy będę miał podobne odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko pierwszą część, ale bardzo mi się podobała i mam nadzieję, ze niedługo dorwę i tę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, będę musiała jeszcze poczekać na tak wyczekiwaną przeze mnie kontynuację Trylogii Władzy, bo teraz mój "grafik" zawalony jest lekturami i nauką -.-
    Recenzja bardzo dobra, jestem ciekawa, czy po przeczytaniu będę miała podobną opinię do Twojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać tę książkę, I część bardzo mi się podobała, więc chciałabym przeczytać drugą... Bardzo fajny filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, nie mam teraz czasu na trylogię ani żadne serie... Ale książka wydaje się być ciekawa :)

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaimponowała mi ta książka - doścignęła bez problemu poprzedniczce, a w dodatku przy takim napakowaniu akcją, żeby skonstruować tak fabułę, żeby czytelnik się nie pogubił, to naprawdę trzeba znać się na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. W najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za lekturę pierwszego tomu :D Jednak oba niezmiernie mnie intrygują :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo