Wyniki konkursu z GONE

Najwyższy czas na rozwiązanie konkursu. Przepraszam, że mi tyle zeszło, ponieważ sama bardzo nie lubię, jak na wyniki trzeba długo czekać, a myślę, ze niektórzy z Was mają tak samo! Nie lubię również brać udziału w konkursach, gdzie nagrody są losowane, ponieważ każdy powinien mieć szansę, dlatego staram się, żeby każdy mój konkurs miał kreatywne zadania. :) Mam nadzieję, że Wy lubicie je rozwiązywać i choć troszkę się wysilić!

Niniejszym ogłaszam, że "Fazę Pierwszą: Niepokój" wygrywa...
Wilk
Za to "Fazę Szóstą: Światło" zdobywa...
TheImbi1
Za zgodą autorki publikuję jej pracę, :)


Gratuluję! Nawet sobie nie wyobrażacie, jak trudny był to wybór, że wymagał aż zasięgania opinii, gdy miałam tyle wspaniałych prac do wyboru. Niech osoby, którym się tym razem nie udało nie smutają swego czoła i próbują dalej! Na przykład w moim kolejnym konkursie, który właśnie trwa: klik!

Jeszcze raz serdecznie gratuluję zwyciężczyniom! :)

Sophie di Angelo

11 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Strasznie się cieszę, że moje prace spodobały się :). Wilk - gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, ogromnie się cieszę! Gratuluję TheImbi1, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje :D Praca naprawdę bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Widać, że autorka się przyłożyła :) Też nie lubię losowań :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo