Mroczna Bohaterka. Kolacja z wampirem - Abigail Gibbs

Tytuł oryginału: Dinner with a Vampire 01. The Dark Heroine
Seria: Mroczna Bohaterka
Tom: 1/???
Liczba stron: 557
Wydawca: Muza

Przypadkowe spotkanie na Trafalgar Square odmienia życie Violet Lee, ukazując jej świat, którego nawet sobie nie wyobrażała: istniejące poza czasem miejsce, w którym elegancja, bogactwo, wspaniałe dwory i wytworne przyjęcia są znamionami dekadencji, w jakiej żyją jego mieszkańcy. Za tym przepychem kryje się mrok, którego ucieleśnieniem jest charyzmatyczny i śmiertelnie groźny Kaspar Varn. Violet połączy z Kasparem niebezpieczna namiętność, za którą obydwoje będą musieli zapłacić wysoką cenę…


Ogólna ocena: 5/10.

Sophie di Angelo

6 komentarzy:

  1. Miałam ochotę przeczytać tą książkę, bo dawno nie czytałam książki i wampirach, ale jeszcze się wstrzymam z Kolacją z wampirem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie trochę zbyt oklepane, wampiry są wszędzie, aż mdli od nadmiaru tego "mroku".

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny się zgrałyśmy :D Ja też dzisiaj u siebie serwowałam Mroczną bohaterkę, aczkolwiek w wersji pisanej :) Widzę, że ocena podobna, ponieważ na LC też wystawiłam jej 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie skuszę się na to pozycję, zupełnie nie w moim guście i okładka jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście bardzo chcę tę książkę mieć zarówno ją w swojej kolekcji jak i przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko, książka budzi moją ciekawość. Szczególnie, że zbiera tak skrajnie różne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo