Zombie Apocalypse Book TAG

Amerykańcy blogerzy książkowi mają naprawdę wiele pomysłów, jak urozmaicić swoim czytelnikom/widzom/obserwatorom śledzenie ich stron i często tworzą lub biorą udział w najróżniejszych TAGach książkowych. Czasami, jak obserwuję, jakie cuda z tego wychodzą na Instagramie, to nie potrafię się nie zachwycać. Spytano mnie raz, czy mogłabym taki TAG zrobić, a konkretnie Zombie Apocalypse Book Tag, a ja sprawdziłam, jak wyglądają zasady i stwierdziłam, że czemu nie! Jest to pierwsza taka próba, ale może zagości na stałe na moim blogu. Zachęcam Was do zapoznania się z video i podzieleniem się obserwacjami!


Xoxo

Sophie di Angelo

3 komentarze:

  1. Ekstra tag! Bardzo mi się podobał i nawet rozśmieszył w niektórych momentach - szczególnie początek jak uśmierciłaś bohaterkę i zdradziłaś bohatera XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego to amerykanie nie wymyślą :D

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo