Zbuntowani - C.J.Daugherty

Tytuł oryginału: Resistance
Seria: Wybrani/Akademia Cimmeria
Tom: 4/5
Liczba stron: 389
"Zbuntowani" to czwarty tom bestsellerowej serii "Wybrani" autorstwa C.J. Daugherty. Kolejne strony powieści trzymają w ogromnym napięciu, aby doprowadzić czytelnika do wstrząsającego finału... Nie można tego przegapić!


Po ataku Nathaniela szkoła staje się miejscem paranoicznym – jest w niej więcej strażników niż uczniów. Ceną za bezpieczeństwo podopiecznych jest ich wolność.
Zdesperowana Allie zrobi wszystko, by powstrzymać podstępnego wroga. Zgadza się nawet na udział w niebezpiecznych nocnych misjach zorganizowanych przez Lucindę. Carter i Sylvain są gotowi walczyć u jej boku. Obaj ją kochają, lecz dziewczyna musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. Żaden z nich nie będzie czekać wiecznie.

Ocena: 7/10.

Sophie di Angelo

9 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie sięgnąć po tę serię

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko dwie pierwsze części, które bardzo mi się spodobała, więc jak najbardziej zamierzam sięgnąć po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko dwie pierwsze części, które bardzo mi się spodobała, więc jak najbardziej zamierzam sięgnąć po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu już czwarta cześć a ja dopiero przeczytałam pierwszą :o Mi ta seria bardzo sie podoba i nie moge sie doczekać aż siegne po kolejną cześć. Mam nadzieje że główna bohaterka bedzie troche mniej irytująca z tym liczeniem, albo wgl przestanie to robić :)

    http://papierowa-kraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z twoją opinią na temat Zbuntowanych. Od siebie tylko dodam, że wcześniej już domyśliłam się, którego chłopaka wybierze Allie i nie pomyliłam się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie od początku serii było, że tak powiem logiczne... W 99 % procentach trójkącików tak się kończy sprawa. ;) Ale przynajmniej nie będzie marudzenia w Endgame.

      Usuń
  6. Właśnie odświeżam sobie "Wybranych". Kolejne części czekają w kolejce, więc na "Zbuntowanych" też przyjdzie pora. Czuję, że się nie zawiodę ;)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o serii, ale nie mogę się przekonać.
    Czy tylko mam wrażenie, że jest dość podobna do serii o Domu Nocy? To pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy części przeczytane, teraz pora na czwartą. Mam nadzieję, że trafi w moje ręce jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo