Tygodniowy przegląd seriali #2

Ten tydzień obfitował w seriale! Once Upon a Time udało się kolejny raz mnie oczarować i nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. Pretty Little Liars wreszcie się zakończyło i odpocznę sobie od tego serialu, z czego nie powiem bardzo się cieszę. Przedostatni odcinek Teen Wolfa był, jak zawsze creepy awesome, ale rozwala psychicznie. Tak tylko ostrzegam. Ja nie chcę finału za tydzień. :(

Once Upon a Time s03e13 Witch Hunt
Źródło: once-upon-time.tv
Okej, zmieniam zdanie. Pomysł z powrotem do Storybrook jest całkiem przyzwoity! Możliwe, że przemawia przeze mnie miłość do Reginy, która dostała CAŁY odcinek dla siebie. Serio, jak babki nie kochać? Czy mogłoby być lepiej? TAK! Dlaczego? HE IS BACK! Wszyscy oglądający wiedzą, o kogo chodzi, a ja dodam, że cholera facet jest szalenie utalentowanym aktorem. Creepy zakończenie, ale podoba mi się. Wicked Witch też już zdobyła moje serce; obiecująco gra, jest taka pełna emocji plus niewiele ludzi wygląda dobrze z zieloną skórą, co kolejny raz udowadnia, że rude włosy rządzą. Powinnam, jak najszybciej przeczytać "Czarnoksiężnika z Krainy Oz"! Tak bardzo podoba mi się, że wszyscy są tacy nie ogarnięci, a Regina, jak zobaczyła Henry'ego... Awwww!

How I Met Your Mother s09e21 Gary Blauman
ultraimg.com
Czasami zadziwia mnie, jak wiele historii posiada jeszcze Ted w zanadrzu. Jednak nie powiem, żeby ta tutaj mnie powaliła. Ważniejsze dla mnie było cudowne przedstawienie, co się działo z dość ważnymi, lecz drugoplanowymi bohaterami serialu po jego zakończeniu w tak oryginalny i zabawny sposób! Aż się łezka zakręca człowiekowi w oku. Plus pojawia się morał. Tak lubię to, że mimo prześmiewczej formy i często głupiego humoru, wciąż scenarzyści przemycają tutaj sprytnie życiowe prawdy.

Revenge s03e15 Struggle
paperblog.com
Tęsknię za Emilką-Terminatorem, ale jest na dobrej drodze do powrotu. Pomyślałby kto; mała "kąpiel" i ma lepszą pamięć niż kiedykolwiek. Dobrze dla scenarzystów, że udało im się mnie nieźle zaskoczyć i prawie się zaczęłam pocić ze strachu, jednak wciąż nie mogę się pozbyć pewnej niechęci przy włączaniu kolejnego odcinka; zwłaszcza gdy jest tam tak mało Nolana - najlepszego charakteru w tym serialu, które jeszcze nie udałoby im się jakoś zniszczyć. Proszę niech nic już nie kombinują z nim i Patrickiem! Znajdźcie mu fajnego chłopaka/dziewczynę... Nawet Victoria, którą uwielbiam, mnie teraz denerwuje. Czy tylko ja zauważyłam, że Ems tak dobrze w normalnych fryzurach i ciuchach? Btw. śmieszy mnie, że aktorka ma tak samo na imię, jak bohaterka, którą gra. :D Jednak ciekawie się dzieje tutaj, trzeba to przyznać. Nie we wszystkich wątkach, ale to już jakiś postęp...Plus Ems reszcie ma porządne pudełko ZEMSTY!

Teen Wolf s03e23 Insatiable
tv.com
COOOOOOOOOOOOOOO?! NIE!!! NIE!!! NIE!!! Czy są jakieś specjalne fundusze dla ludzi, którzy po obejrzeniu takich odcinków potrzebują pomocy psychologa? Wewnętrznie, jak nie umierałam ze strachu, to płakałam, jak bóbr. Jak oni mogli zrobić coś takiego?! Byłam pewna, że bycie w czołówce coś gwarantuje!!! Mam tyle pytań, że aż muszę sobie je zapisać, żebym (jak zwykle) nie zapomniała wszystkiego do finału: kto strzelał, skąd Chris to wiedział, o co chodzi z tą grą i matką Kiry, bo nie udało mi się chyba załapać, bo przecież nie chodziło tylko o oni... I jak oni wytłumaczą kolejną martwą osobę w mieście?

2 Broke Girls s03e19 And the Kilt Trip
istoreimg.com
Tak bardzo reakcje Sophie na Caroline są moimi. Jak tu nie kochać tej 'Polki'? :D Klimatyczny odcinek dotyczący dnia świętego Patryka, pełen mnóstwa - jak zawsze - zboczonych lub nawet wulgarnych żartów. W sumie nie wniósł nic nowego do historii naszych dwóch dziewczyn bez grosza przy duszy. Ot, odcinek zapychacz, który nie poruszył nawet słówkiem poprzedniego epizodu, kiedy ja naprawdę czekałam na jakikolwiek rozwój sytuacji.

Pretty Little Liars s04e24 'A' Is for Answers
tvshowtime.com
Hahahhahahha. Znaczy się, ja wiedziałam, że Ezra jest fajny i w ogóle cudny + ma loczki (lekkie, ale zaliczam); rozumiem też jego dziennikarską duszę i to, co zrobił. Czy Aria ostatnio za dużo nie krzyczy? Ja też mam ochotę wrzeszczeć, że znowu nie było nic sensownego. Wydaje mi się, że -A. ma posturę szczupłego faceta i spokojnie sobie idzie, ponieważ w końcu ono ma broń. W każdym razie kolejny, nudny odcinek (czo ten Toby w Londynie robi? WPADŁ na Melisę. Taaaa, 8 milionowe miasto, a on na nią wpadł. Jasne.) Wiecie jakie jest idealne miejsce na wyznanie grzeszków swoich lub kogoś innego? Komisariat. Jednak nie w trakcie przesłuchania, o nie. Czekając na siedzonkach. Świetny pomysł, prawda? Dobrze, że to już koniec, ponieważ żadnych Answers zbyt znaczących nie było. A znaczy chyba A ja mam broń i Was zastrzelę.


The Originals s01e17 Moon Over Bourbon Street
tv.com
Elijah na prezydenta! Naprawdę przykro mi obserwować, jak tutaj bezczelnie niszczy się tak wspaniałą postać. Ciekawe, że zaczynają Ordżinalsów, jak Revenge teraz. Mądra sentencja na początek i druga na koniec. Szkoda tylko, że Klaus je wygłasza. Nie lubię go zdecydowanie. Kolejny dość nudny odcinek; nie znaczy to, że się nie działo. Dzieje się i to nieźle, jednak Hayley pod wpływem hormonów nie do końca mi odpowiada, Marcel to dupek, bo minął tylko miesiąc, a on już tutaj takie rzeczy wyrabia. Pomyślałby kto, że widźmy podglądają, co ludzie robią w łóżkach... I to widocznie bardzo zazdrosne wiedźmy. Plus, czy ktoś może mi wytłumaczyć jedną rzecz? Niby to wampiry takie mądre, szybkie i z super słuchem, a nie słyszą, jak wilczek surfer i wilczek-udaję-głęboki-głos obmyślają plan zagłady. Seeeerio? Pokończyły się inne wątki?

OUATiW do nadrobienia, choć w ogóle mi się nie chce... Nadal czekam też na Elementary.

Wiedzieliście jakiś ciekawy odcinek w tym tygodniu?

Sophie di Angelo

7 komentarzy:

  1. Oglądałam tylko PLL w tym tygodniu, mi tam się podobał ten odcinek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przegląd! Musze w końcu zacząć oglądać "Once upon..."

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zaczęłam oglądać Reign i jestem oczarowana *-* Naprawdę polecam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SIO mi z polecaniem nowych seriali, bo ja nie wyrabiam. :P
      Poza tym stwierdziłam, że mnie to nie interesuje. :D

      Usuń
    2. Mi się Reign podobało do 9-10 odcinka, a dalej wieje nudą...

      Usuń
  4. Ja jestem tak do tyłu w serialach, że nie pytaj :( obejrzałam tylko PLL do końca i mam podobne zdanie... żadnych odpowiedzi, jeszcze więcej pytań i mnóstwo absurdalnych sytuacji :)
    Widzę, że oglądasz 2 Broke Girls i nawet już mnie przegoniłaś :D!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Ciebie oglądam 2BG Ty niedobra Ty! :P

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo