Przedpremierowo: Mordercze - Sara Shepard

Premiera: 27 stycznia 2016 r.
Tytuł oryginału: Vicious
Seria: Pretty Little Liars
Tom: 16/16
Ocena: 7/10
Dla fanów: Plotkary
Pierwszy raz w życiu żegnam się z tak długą serią, ponieważ składającą się w sumie z osiemnastu części wraz z dodatkami, którą czytałam od samego początku, od pierwszego tomu "Kłamczuchy", który opublikowano w Polsce w 2011 roku. Pięć lat później poznałam zakończenie historii czterech dziewczyn z Rosewood... Co ono skrywa? Zapraszam do obejrzenia recenzji!

OPIS: Zawsze będę was obserwować.
A.

Aria, Hanna, Spencer i Emily zostały oskarżone o zabicie Alison i wkrótce mają stanąć przed sądem. Wszyscy są przekonani o ich winie. Tylko one wiedzą, że zostały wrobione. Mają coraz mniej szans na uniknięcie więzienia, bo mordercze intrygi A. wciąż stanowią zagrożenie.
W obliczu nieuchronnego dziewczyny zaczynają postępować nierozsądnie i popełniają błędy. Ale to Emily podejmie najbardziej dramatyczną decyzję, która zmieni życie kłamczuch na zawsze.

Sophie di Angelo

7 komentarzy:

  1. :) jestem bardzo ciekawa tej serii jestem po dodatku "Tajemnice Ali" i sie strasznie wkręciłam sądzisz że lepiej przeczytać wszystkie na raz czy robic Sb przerwę? Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak się ma możliwość, to fajnie jest przeczytać serię w całości. :D Ja teraz staram się zbierać tomy i czytać, jak mam wszystkie :)

      Usuń
  2. WOW jestem pod wrażeniem, tyle książek ;>
    Ja nie czytałam serii, chyba nie jest dla mnie, ale gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać tego zakończenia, najbardziej intryguje mnie to, co ma zrobić Emily... Co to może być?!
    Książka właśnie idzie do mnie pocztą <3

    Chciałam Cię powiadomić, że gify w moim poście UNBOXINGU nareszcie działają - zapraszam do pełnej lektury :)

    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się właśnie rozczarowałam tym zakończeniem, dla mnie było nielogiczne i pokazujące, że autorka zupełnie nie miała pomysłu na to, jak do niego doprowadzić. Kiedyś PLL mi się podobało, ale później cykl obniżył swój poziom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam dwie części i... poczułam się zmęczona, więc pewnie nie sięgnę po więcej, chociaż nie lubię nie kończyć serii. Jednak ta jest zdecydowanie za długa!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam duże serie bo to oznacza więcej moich ulubionych bohaterów i nowych wyzwań! A pretty little liars po prostu kocham i książki i serial a moja ulubiona to spencer i hanna. Przeczytałam już wszystkie i nie mogę się doczekać by sięgnąć po mordercze. Całusy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo