Konkurs z Pandemonium

"Pandemonium" chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, prawda? ;) Przypadkiem, a może zrządzeniem losu trafiły do mnie dwa egzemplarze recenzenckie tej książki. Pan Oskar zaproponował konkurs, a ja pomyślałam: czemu nie? Chociaż mam trochę wątpliwości z powodu tego, że jest to egz. przed korektą. Ale może ktoś się na takowy skusi? Na zdjęciu możecie zobaczyć, jak wygląda okładka. Chociaż jest to tekst przed korektą, to mogę jednak zapewnić, że jest tam bardzo mało błędów, a to coś znaczy. Czyta się więc bezproblemowo.
Czym poza tym różni się egz. recenzencki od sklepowego, możecie zobaczyć w powstałej na potrzeby konkursu zakładce "Różnice" na podstawie zdjęć 3 tomu Klątwy Tygrysa, ponieważ nie posiadam obecnie wydania sklepowego "Pandemonium"... Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! Powodzenia! :)

Nie proszę o lajki, czy dodanie do obserwowanych, jednak nie zmienia to faktu, że będzie mi bardzo miło. :)

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Książki są zwierciadłem duszy..." znajdującego się pod adresem http://bucherwelt.blogspot.com/.
2. Konkurs trwa od 1 października(dzisiaj) do 15 października 2012r. do północy. Wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
3. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
4. Nagrodą jest egzemplarz recenzencki przed korektą "Pandemonium" autorstwa Lauren Oliver.
5. Zasady konkursu:
a) w czasie wyszczególnionym w punkcie 2 należy napisać w komentarzu odpowiedź na pytanie konkursowe podane poniżej
b) w konkursie mogą brać osoby zamieszkałe na terenie Polski i Niemiec
c) wraz z zgłoszeniem proszę o napisanie adresu e-mail
5. Zadanie konkursowe:
a) Dlaczego to Ty powinieneś wygrać tą książkę? :)
b) Forma odpowiedzi jest dowolna.
6. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia laureata. Można je zgłaszać na mojego maila: nicole.k@poczta.onet.pl.

Moją recenzję tej książki znajdziecie post niżej. :)

PS. Jest to mój 101 post! :)

Sophie di Angelo

42 komentarze:

  1. Witaj. Zgłoszę się do konkursu, bo choc jest to egz recenzyjny to zawsze jest to książka, którą da się przeczytac :)
    pozdrawiam
    Isz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da. :) Błędów prawie w ogóle nie ma! :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się ! :)
    Dlaczego ja ? Cóż, po co mam pisać wypracowania jak bardzo zasługuję na powieść.. Napiszę tylko dosłownie kilka zdań ! Jestem wielką fanką twórczości Lauren Oliver. Powieść na pewno przeczytam i zrecenzuję, jednak nie dopuszczę do sytuacji, aby pozycja stała na mojej półce i się kurzyła ! Od razu pożyczę ją fanom serii, których znam osobiście ( a takowych jest całkiem sporo), a później pewnie oddam ją do biblioteki tak aby każdy mógł poznać książkę. Jestem czytelnikiem szanującym lektury i dbam o nie jak nikt inny, dlatego mogę obiecać, że po moim użytkowaniu powieść nie będzie wyglądała jak psu wyjęta z gardła..
    Teraz, wezmę Cię trochę na litość ! :) Nigdy jeszcze nie wygrałam żadnej książki w blogowym konkursie, a ta pozycja naprawdę mnie interesuje ! Liczę na to, że chociaż przeczytasz i w pewien sposób docenisz moje wypocinki :).
    adres email :
    mon.ika@onet.com.pl
    Pozdrawiam i życzę powodzenia innym uczestnikom ! :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeeeeeeeeeej xD biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo! A czemu nie miałabym jej wygrać? :P Ponieważ chce przełamać moją złą passę konkursową! O.
    Pozdrawiam serdecznie!
    dzosefinn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlatego, że trawa jest zielona, a niebo niebieskie, a dlatego, że mola książkowego ciągnie do książek, a dlatego, że kury nie gadają :D

    Przepraszam,ale nic innego nie wymyślę. Pozdrawiam i gratuluję 101 posta !

    szeptywyobrazni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnam wygrać tę książkę,ponieważ oszalałam na punkcie pierwszej części i wprost nie mogę się doczekać kiedy dorwę kolejny tom, a poza tym byłaby to bardzo miła niespodzianka również dla mojej przyjaciółki, z którą wymieniamy się książkami - więc skorzystają dwie osoby.
    Pozdrawiam serdecznie, a obserwuję już od jakiegoś czasu.
    alicjah6@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego powinnam to właśnie ja wygrać? Bo kurczę zakochałam się w Delirium i jeżeli nie przeczytam Pandemonium to złamiesz mi serce, będę smutna, popadnę w depresję i za wszystko będę winiła Ciebie o!

    A tak poważnie? Bardzo zależy mi na poznaniu dalszej historii Leny i tego jak poradzi sobie w nowym świecie bez swojej drugiej połówki (na samym końcu płakałam jak bobrzyca!). O! Jeżeli o połówkach mowa... Delirium za mną... więc grzechem byłoby mi odmówić wygrania Pandemonium skoro to jej druga połówka no kaman! Tak nie można.... Nie chcesz chyba, żebym płakała z powodu przegranej? Będą się ze mnie śmiali i wytykali palcami "Taka duża a beczy" Toż to tragedia by była i wstyd... Musisz mi tego oszczędzić :D Jak wygram to uśmiech nie będzie mi schodził z ust i będę wyglądała o tak: http://crazypumpkinsnest.files.wordpress.com/2010/03/22.jpg On lata? ten kot lata... i ja będę ze szczęścia tak dryfowała :D...(swoją drogą mogłabym tak dalej marudzić, ale chyba już wystarczy^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail! Patrz no, aż z tego wszystkiego zapomniałam... shadow-sol@wp.pl

      Usuń
  8. Zgłaszam się!:)
    Dlaczego to ja powinnam wygrać? Dlatego,że jeszcze nigdy nic nie wygrałam w żadnym konkursie i wreszcie chciała bym poczuć jakie to uczucie kiedy się coś wygra:)
    A poza tym dosłownie pochłaniam książki i jeśli bym wygrała czytała bym ją od razu po otwarciu przesyłki w euforii nieziemskiej radości.
    No i wreszcie upewniła bym się w przekonaniu, że warto brać udział w konkursach bo NAPRAWDĘ zwykli śmiertelnicy też wygrywają.
    iskierka23.23@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!

    Dlaczego to ja powinnam wygrać konkurs? Odpowiedź jest prosta. Tak jak wszyscy, którzy tutaj piszą uwielbiam czytać. Posiadam w swojej domowej biblioteczce dwie książki tej autorki "7 razy dziś" oraz "Delirium". Gdybym wygrała konkurs skakałabym z radości, ponieważ jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Od razu zabrałabym się za czytanie, a jednocześnie przeniosłabym się w świat bohaterki książki i jej losy. "Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco. Ja właśnie tak żyję. Do południa szkoła, a po powrocie do domu przekraczam próg innego świata ;)

    mail - carralo.mccolin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja, gdyż egzemplarz recenzyjny ani trochę mi nie przeszkadza! :D

    Dlaczego ja powinnam wygrać tę książkę? Ano dlatego, że mam mentalność zbierania serii od środka, a że "Delirium" jeszcze na półce nie mam to tradycja ta byłaby zachowana :D Ot i tyle ;)

    pati_sb@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ruczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc jak na razie podziękuję za "Pandemonium". Jednak życzę wszystkim powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Mój e-mail: inka144@interia.pl

    Przeszło dwa tygodnie temu przeczytałam "Delirium" autorstwa Lauren Oliver. Książka spodobała mi się głównie dzięki nietypowemu pomysłowi, z którym - przyznam szczerze - jeszcze się w literaturze nie spotkałam oraz motywowi z zakazaną miłością. Moim ulubionym bohaterem stał się Alex. Chyba dzięki tej postaci tak bardzo polubiłam "Delirium". Jestem osobą, która lubi czytać. Czasem też coś tworzę. Chyba dlatego poszłam na profil humanistyczny. Dlaczego chciałabym przeczytać "Pandemonium"? Nie jestem pewna, czy Alex naprawdę zginął, czy wciąż żyje i bardzo chciałabym to sprawdzić. Poza tym jestem gotowa na poznanie dalszych losów Leny. Z chęcią po raz kolejny się wzruszę i po raz kolejny będę się śmiała podczas czytania tej lektury. Zależy mi na wygraniu tej książki też dlatego, że w mojej małomiasteczkowej bibliotece taka lektura się nie pojawi. "Delirium" wypożyczyła mi siostra z biblioteki w Warszawie. Nie wiem, kiedy tam pojawi się książka, a teraz - póki dobrze pamiętam losy głównej bohaterki - zależałoby mi na przeczytaniu tej książki.

    Pozdrawiam, Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :) Bardzo chcę przeczytać całą serię! pierwszej części jeszcze nie czytałam, ale jeśli dostanę tom drugi to będzie dla mnie jeszcze większa mobilizacja, aby poznać całość :)
    mój mail: martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także się zgłoszę, a co mi tam :) Bardzo chciałabym wygrać "Pandemonium", ponieważ "Delirium" to jedna z lepszych książek jakie czytałam. Fabuła jest genialna, a zakończenie pierwszej części, co tu dużo mówić było tragiczne, ale i piękne zarazem. Po drugie marzę o tej książce, dlatego, że w ogóle jest to antyutopia, a ja za nimi szaleję. Jak czytam kolejne coraz to kolejne pozytywne recenzje "Pandemonium" to normalnie aż wypieków z wrażenia dostaję oraz rozważam czy aby nie napaść na empik dziś wieczorem :D
    sieniek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! ^^ Bardzo chciałabym wygrać tę książkę, ponieważ spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na jej temat i mam wielką ochotę dostać ją w swoje łapki i przeczytać! ^^ To byłaby moja po raz pierwszy wygrana na jakimś blogu pozycja. Nie mówiąc już o sprawionej radości ;)
    Pozdrawiam! ^^

    justynadelune@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wzięłabym udział w konkursie, ale przede mną jeszcze pierwsza część. Ale wszystkim życzę Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się: paulinus93@hotmail.com

    Dlaczego ja? Nie ma chyba powodu, którego inni by nie wymienili, co sprawiłoby że będę oryginalna. Po prostu... Mam zamiar niedługo zakupić Delirium, bo zachwyciłam się recenzjami tego tytułu, więc kontynuacja nie leżałaby bezczynnie na mojej półce przez zbyt długi okres czasu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaaszam się!
    wikaaaa0@o2.pl

    Dlaczego ja? Cóż, nic ambitnego ani przyciągającego uwagę nie napiszę.

    * Zakochałam się w świecie bez miłości (o ironio) przedstawionym w Delirium, ale jeszcze bardziej kręci mnie Głusza, więc po prostu muszę wiedzieć, co będzie dalej.

    * Oszaleję, jeśli nie sięgnę po kontynuację Delirium! (Dosłownie!)

    * Pierwsza część stoi taka samotna na półce.. chyba się na mnie obrazi, jeśli nie postawię obok niej jej "młodszego członka rodziny", a tego chyba byśmy nie chcieli :D

    * Jeśli wygram, strasznie uszczęśliwisz jedną osobę na tym marnym pesymistycznym świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :D
    alys22@hotmail.com

    Ta cudowna książeczka powinna trafić do mnie ponieważ byłam zachwycona pierwszą częścią i nie mogę już się doczekać aż zabiorę się za Pandemonium ;)Dodatkowo wszyscy ją tak wychwalają, przez co czuję się jak odludek bo jeszcze jej nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    karolka1999@interia.pl

    I znów to ambitne pytanie, na które ciężko jest mi znaleźć odpowiedź...
    A więc tak, chcę przeczytać tę książkę, ponieważ uwielbiam poznawać antyutopijne światy, które kreują współczesne autorki, a niestety nie znalazłam jeszcze takiej powieści, która wyróżniałaby się czymś spośród innych i byłaby warta uwagi (pomijając oczywiście "Delirium", które jest głównym powodem, dla którego chciałabym poznać kontynuację). Mam nadzieję, że "Pandemonium" dorówna poprzedniczce poziomem, a jest chyba tylko jeden sposób, żeby się o tym przekonać. Drugim powodem jest prześliczna i magiczna okładka, łapiąca na wędkę pewnie wszystkich wzrokowców. Poza tym, ta książka intryguje mnie już od kiedy odłożyłam tom pierwszy na półkę, więc mam nadzieję, że niedługo zaspokoję swoją ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! :)
    malgorzatkawp.pl@wp.pl

    Chciałabym wygrać tę książkę, ponieważ jej poprzedniczka - "Deliruim" - przypadła mi do gustu i bardzo chciałabym poznać dalsze losy bohaterów. Nie jest to jednak jedyny powód. "Pandemonium" chciałabym podarować mojej córce, której także bardzo podobało się "Delirium": świat, w którym miłość jest zakazana i główni bohaterowie o barwnych charakterach. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    olafala@poczta.onet.pl

    Dlaczego chciałabym wygrać tę książkę? Ponieważ absolutnie uwielbiam wszystko, co wychodzi z pod ręki Lauren Oliver, a już w szczególności "Delirium". Uważam, że fabuła, którą stworzyła dla tej trylogii jest genialna i bardzo oryginalna, biorąc pod uwagę, ile autorów pisze dziś jak wyobrażają sobie przyszłość. Do tego trochę utożsamiłam się z Leną i niestety Alex zauroczył również mnie xD. Jestem na prawdę ciekawa, jak dalej potoczą się ich losy i co spotka Lenę za ogrodzeniem. Może to śmiesznie zabrzmi, ale stęskniłam się już za bohaterami i bardzo chciałabym przeczytać tę część. Do tego słyszałam, że jest ona o wiele lepsza od "Delirium", co jeszcze bardziej potęguje moją chrapkę na nią. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    anitkka@vp.pl

    Dlaczego Ja?
    Boże, jak to brzmi. Jak ten straszny program z polsatu. No ale odpowiedzieć trzeba.
    Argumentów jest multum, setki, tysiące, miliony. Ale czy muszę wymieniać wszystkie? Nie mamy na to czasu. Otóż mam wielki problem, który staje się zarazem powodem do zdobycia książki. Ma samotność i niezrozumienie, plus klasa maturalna sprawia, że me życie towarzyskie spada do zera, więc jedyną rozrywką są dla mnie w ostatnim czasie książki. Ale książki czyta się szybko i wciąż trzeba zdobywać kolejne. A tutaj, skoro jest okazja, mówię, że dostać Pandemonium bym chciała. I to bardzo. Oczywiście kolejny argument to fakt, że mam już delirium. Fajnie byłoby mieć ciąg dalszy.
    Przemyśl to i zastanów się, czy chcesz mnie zostawiać bez środków do rozrywki i odskoczni od świata.

    Pozdrawiam z LubimyCzytać.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    patusia.dorota@o2.pl

    Dlaczego chciałabym dostać tę książkę? Ponieważ czytanie to dla mnie coś wspaniałego, uwielbiam to, gdy zaczynając czytać wkraczam do nowego, innego świata, poznaję historię bohaterów, ich problemy, cały życie. Czuję, wtedy że jestem razem z nimi. Chciałabym poznać losy Leny i poczuć to co ona. Kolejnym plusem jest to, że miałbym książkę na półce, jest to o tyle przyjemne, że można wracać do historii, które już przeczytaliśmy i jeszcze raz przeżyć cudowne chiwilę.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    Dlaczego ja powinnam wygrać ? Hm.. bo : chcę, bo książek nigdy za dużo, bo chcę poczuć że mam szczęście w losowaniu, bo zainteresowała mnie okładka, treść i lubię coś "nowego" :D
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zgłaszam! :D Może uda mi się wygrać tą książkę, no co bardzo liczę ♥
    Dlaczego to ja powinnam wygrać tą książkę... A dlatego, że jest to moja jedna z wielu ulubionych serii, które do tej pory czytam. Jestem zachwycona "Delirium" choć niektórym aż tak ja mi się nie podoba. ;D Bardzo ubolewałam w kwietniu jak dostałam egzemplarz recenzencki "Delirium" od wydawnictwa, że potem będę musiała czekać pewno dużo czasu nim zostanie wydana druga część. Niestety i tak wydawnictwo mnie potem mówiąc kolokwialnie olało, w sumie to nie wiem dlaczego... No ale trudno. :P Jestem niezmiernie ciekawa co pod okładką skrywa "Pandemonium". A nóż widelec uda mi się u Ciebie ją wygrać. ;)

    Pozdrawiam. :))

    thedraculaoftheplayboymansion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też chętnie wezmę udział :)
    Pewnie nie tylko ja wyczekuje premiery tej książki i nie tylko ja piszę ci dlaczego powinnam wygrać tę książkę. Nie należę do takich osób, które lubią mówić, że im się to należy. Mogę tylko powiedzieć, że zafascynowała mnie okładka pierwszej części i tej oraz obiecujący opis kontynuacji. Wobec takiej książki nie mogę przejść obojętnie. Dzięki za przeczytanie mojego marnego uzasadnienia i za możliwość wygrania tej wspaniałej książki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Dlaczego ja? A dlaczego nie? Wybór jak każdy inny, ponieważ tak jak wszyscy tutaj chciałabym przeczytać tę książkę. :)
    bumpy@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    adakapera@gmail.com
    20.03.2012
    ‘Nigdy tak naprawdę nie zaznałam miłości aż do niedawna. Nie miałam okazji, by móc poczuć te zabawne motylki w brzuchu, spostrzec, że pocą mi się dłonie, plącze język czy też najprostsze - moje serce bije milion razy szybciej na sam jego widok. Żyłam zajęta sobą, nie zdając sobie sprawy, jak cudowne mogłoby być to uczucie. Wydawało mi się, że każdy dzień, w którym spełniałam swoje marzenia dotyczące wiedzy, książek, rodziny czy znajomych jest w porządku, że tak musi być.
    W końcu jednak, któregoś dnia, po skończonych lekcjach jak zwykle wyszłam z klasy ostatnia. Skręciłam w lewo i… poleciałam do przodu. Stanęłam na złym stopniu. W ostatniej chwili usłyszałam głośne: Mam cię! i poczułam silne, męskie ramię łapiące mnie w pasie. Odwróciłam się i stanęłam twarzą w twarz z ideałem. Miał dosyć krótkie, brązowe włosy i takie ciepłe oczy koloru karmelu. Uśmiechnął się szeroko i chwycił moją torbę.
    - Miałaś sporo szczęścia, że byłem w pobliżu - odezwał się. - Jestem Eryk.
    - Ada, miło poznać.
    - Kojarzę cię. Chodzisz do klasy z moim kumplem z drużyny - teraz zrozumiałam, skąd go znam.
    - Dzięki jeszcze raz, naprawdę. Muszę lecieć, mam nadmiar zajęć, a potem muszę jechać na dodatkowe zajęcia z hiszpańskiego i pomóc dzieciakom.
    - Nie bierzesz na siebie za dużo? Masz czas dla przyjaciół i chłopaka?
    - Nie mam chłopaka - zarumieniłam się.
    - To lepiej zacznij oszczędzać czas na tego jedynego - powiedział. Podał mi rękę na pożegnanie. Potrząsnęłam głową. Co z tobą jest nie tak, do cholery?
    Mijały dni, a ja z każdym dniem coraz bardziej usychałam z tęsknoty za Erykiem. Mimo widywania się w szkole i kilku wyjść wciąż było mi go mało. Jego zawadiacki uśmiech i dołeczek w lewym policzku, rumieńce gdy biegł po murawie… Tak, oglądałam ich mecze, nauczyłam się ich składu na pamięć, zaczęłam interesować się piłką nożną. On w zamian za to zaczął czytać książki, które mu przynosiłam. Byliśmy dla siebie idealni. Uzupełnialiśmy luki i wady, które każde z nas miało. Tak szczęśliwa nie byłam nigdy. To wszystko miało trwać.
    I wtedy nadeszła. Ona, która tak po prostu wszystko zniszczyła. Tak po prostu, podczas jednej z naszych rozmów podeszła do niego i pocałowała go, nie zwracając na mnie uwagi. Poczułam chłód, zaciśnięte gardło i łzy napływające do oczu. Zacisnęłam pięści i poirytowana odeszłam od niego. Nie reagowałam na jego wołanie, bo i po co? Karmienie się nadzieją jest najgorszą rzeczą, jaką można robić. Usiadłam koło jednego z kumpli z klasy i pozwoliłam łzom płynąć. Moje serce się rozpadło i już nigdy nie wróci do poprzedniego stanu. Chciał się z tego tłumaczyć, ale uparcie go unikałam, narzucając sobie jeszcze więcej roboty, zajmując myśli wszystkim tylko nie nim. Każde omijanie go na korytarzu było ciężkie, aż w końcu stałam się kompletnie obojętna. Nie tylko na niego, ale ogólnie na uczucia, jakimi mnie darzono. Spore konflikty z mamą, przyjaciółmi… To wszystko sprawiało, że jeszcze żyłam. Jakim cudem jeden chłopak, który nawet nie spotykał się ze mną oficjalnie mógł mi tak namieszać w głowie?’

    07.10.2012
    Chciałam się wyleczyć z tego, móc znaleźć lekarstwo, by pozbyć się miłości z życia. Wróciłam do książek i tak przypadkiem natknęłam się na Delirium. Zaintrygowały mnie recenzje i opis. Poczułam, że może tym uleczę swoją duszę. Tę niezbyt grubą książkę połknęłam w jedną noc. Zmarnowałam na nią kilka litrów herbaty i dużą, tekturową paczkę chusteczek. Poczułam emocjonalną więź z bohaterką. Możliwość zakochania się, przeżycia tego wspaniałego uczucia, a potem konieczność ucieczki, by na koniec doszło do najtragiczniejszej opcji - utraty ukochanej osoby. I dlatego piszę do Ciebie, właścicielko bloga. Chciałabym wygrać Pandemonium, by zobaczyć, jak Lena poradziła sobie z całą sytuacją. Może byłaby dla mnie inspiracją na nowe życie i nową miłość? Eryka już nie ma, skończył tą szkołę. Zostałam ja, wspomnienia i przyszłość, jaka mnie czeka. Pozwolisz mi odnaleźć się na nowo w tym świecie, gdzie uczucia wciąż władają ludźmi?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm, pokochałam pierwszą część i drugiej na pewno nie pominę. Lena stała się jedną ulubionych postaci, a ja zaczęłam naśladować jej wytrwałosc. Znienawidziłam ludzi, którzy wymyśll ten okrutny zabieg pozbawiający uczuc i chcę dowiedzieć się czy spotka ich jakiekolwiek kara.

    Jeśli nawet nie wygram książki, to ją lupię choćbym miała zbankrutować
    Bo milość jest tego warta, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedź: Kocham książki nad życie, pozwalają mi poznać zupełnie inny świat i uciec od rzeczywistości. Dzięki książką wiem, że istnieje coś więcej niż zwykła szara codzienność. Nie uciekam w nią, a przeżywając każdą książkę chcę żyć pełnią życia, tak jak bohaterowie. Jeśli istnieje tylko taka możliwość staram się ratować/zbierać/kupować książki dla siebie, ponieważ szanuje je i traktuje jak cząstkę siebie, czesto do każdej wracając i przypominając sobie zawarte w nich prawdy i wartości.
    morus1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Może nie będę pisać dlaczego powinnam wygrać tę książkę, tylko dlaczego chciałabym ją otrzymać:
    a) lubię książki w tym gatunku i chętnie przeczytałabym pandemonium, co jednocześnie zachęciłoby mnie do zaopatrzenia się w część pierwszą
    b)postanowiłam niedawno skompletować sobie ładną biblioteczkę i ta książka idealne by się prezentowała na półce (oczywiście po przeczytaniu przeze mnie i znajomych)
    c) nie przeszkadza mi w żadnym stopniu fakt że jest to egzemplarz recenzencki - książka to książka, ważne że da się przeczytać

    pozdrawiam serdecznie
    mój e-mail to: bookowinka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam książki filozoficzne, a ta właśnie wydaje mi się połączeniem filozofii i fantastyki. Już sama tematyka prowokuje mnie do stawiania pytań. Czy da się żyć bez miłości? Jaka przyszłość stoi przed nami? Jakich wyborów musimy dokonać, aby czuć się szczęśliwi? Jakich wyrzeczeń wymaga od nas społeczeństwo? Czy możemy walczyć z ogólnie obowiązującymi normami, czy jest to walka z wiatrakami? Czy mamy prawo do decydowania o sobie?
    Myślę, że książka dałaby odpowiedź przynajmniej na kilka z tych pytań. Pewnie pobudziłaby do myślenia, do zastanowienia nad sobą, a z drugiej strony przeniosła w inny, nierealny świat. Nie czytałam jeszcze takiego gatunku literatury, ale sądzę, że to właśnie idealny moment, aby do niego sięgnąć. Tak, jak chyba każdy, uparcie szukam sensu mego istnienia.
    Pozdrawiam
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Powinnam dostać tę ksiązkę bo uwielbiam tę autorkę, a poza tym niedługo będę miała urodziny i byłby to świetny prezent dla mnie ;) No i jestem pod koniec zgłoszeń a (cytując) ostatni będą pierwszymi

    annuanti@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Pandemonium to książka wspaniała,
    do swojej kolekcji bym ją dodała.
    W domu na półce by nie stała,
    tylko po przyjaciółkach wędrowała.
    Do szczęścia przecież nie potrzeba zbyt wiele,
    a ja stoję na stwierdzenia tego czele.
    Mnie książka do szczęścia wystarcza, i wiedzą o tym wszyscy wkoło,
    więc nie pukają się już w czoło,
    gdy mówię im, że Pandemonium to fajna sprawa,
    a czytanie książek to super zabawa.

    magdusia.k22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym otrzymać Pandemonium, bo pokazuje kolejną antyutopię. Tym razem świat, który przeprowadza kastrację uczuć. Ciekawość mnie pożera od wewnątrz, jak radzą sobie buntownicy, którzy chcą „chorować” na miłość. Po modnych ostatnio „Igrzyskach Śmierci” i odkryciu świetnych pozycji oferowanych przez Wydawnictwo Otwarte (pochłaniam ostatnio „Klątwę Tygrysa” i marzy mi się „Dotyk Julii”) trafiłam na opis Pandemonium, który przypomniał mi, jak przez długi, długi czas uważałam, że jestem egzemplarzem wybrakowanym, niezdolnym do zakochania się. Moja historia pokazała mi, że się mylę, jeśli znajdzie się ktoś, kto się zbuntuje.
    PS A tak nawiasem mówiąc, to ciekawa jestem, czy dostrzegłabym jakieś błędy w książce przed korektą. Choć mam tego mnóstwo w Internecie, to przyjemnie byłoby zerknąć w książkę przed ostateczną „obróbką” – to małe zboczenie kogoś, kto chciałby pracować przy książkach - a ja walczę o swoje marzenia ;).

    waltwaren@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam napisać tutaj coś niezwykle oryginalnego i porywającego. Myślałam, myślałam i nie wymyśliłam. Dlaczego więc ta książka powinna trafić do mnie? Ponieważ aż zżera mnie zazdrość i ciekawość, kiedy czytam kolejne recenzje Pandemonium na blogach. Już dawno bym ją kupiła, ale mama ograniczyła mi środki na zakup książek i póki co, nie miałam jak. ;) Uwielbiam Delirium i styl Lauren Oliver. Teraz czytam 7 razy dziś i jestem zachwycona. Delirium pożyczam wszystkim koleżankom i po kolei zarażam je amor deliria nervosa do tej książki, więc byłyby zachwycone możliwością przeczytania kolejnej części. Poza tym wygrana przerwałaby prześladującą mnie od jakiegoś czasu złą passę.
    Pozdrawiam :D
    vibi106@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam!
    Czy są już gdzieś wyniki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      będą dopiero w piątek po południu. :) W regulaminie wspomniałam, że mogą się pojawić w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
      Pozdr.

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo