Top 10: ulubieni bohaterowie filmów i seriali

Dwa tygodnie temu, jakoś mi się nie chciało pisać, więc teraz upchnę aż dwa rankingi z postaciami żeńskimi i męskimi. ;)

Zapraszam na bloga pomysłodawczyni: klik.





Chaotycznie poukładane, ale dobra lecimy od lewej strony od góry.
Cal Lightman z serialu "Magia Kłamstw" i Dr Gregory House z " House MD". Obaj niezwykle inteligentni, spostrzegawczy, ironiczni  i wykwalifikowani, choć w innych dziedzinach.
Damon Salvatore z "Pamiętników Wampirów" zły i seksowny wampir
Peeta Mellark z ekranizacji "Igrzysk Śmierci." Kto widział ten wie!
Ben Gates z filmów "Skarb Narodów".
Eryk z musicalu "Upiór w Operze". Kiedy on śpiewa. *.*
Sherlock Holmes z najnowszego remake'u serii o słynnym detekywie.
Dom Cobb z "Incepcji"
Aman Mathur z filmu "Gdyby jutra nie było".
Chuch Bass z "Plotkary". Seksowny, niegrzeczny chłopiec. Bo to nie zna zdania: I'm Chuck Bass?

W moim rankingu zabrakło miejsca dla wiele innych postaci, jak Klaus z TVD,  Eliajah(nie jestem pewna, czy tak to się pisze xD), Zack i Cody, Harry z Mamma Mia i wiele innych.

To teraz panie!

Sue Sylvester z fenomenalnego serialu "Glee". Zdecydowanie moja ulubiona postać tam. Trzeba ją obejrzeć w akcji!
Evelyn Salt z filmu "Salt".
Faye Chamberlain z serialu "The Secret Circle".
Blair Waldorf z "Plotkary". Świetny styl. ;)
Katniss z ekranizacji "Igrzysk". Miałam wątpliwości, ale one zniknęły.
Giselle z filmu "Zaczarowana". Urzekła mnie ta osóbka.
Ellie Linton z filmu "Tomorrow, when the war began"/
Katherine Pierce z serialu "Pamiętniki Wampirów". Ostatnio mi jej brakuje. :<
Spencer Hastings z "Pretty Little Liars".
Daenerys Targaryen z serialu "Gra o Tron". *.*

I znów zabrakło mi miejsca! Na pewno warto wspomnieć o niezastąpionej London Tipton! 8D

A jak tam to wygląda u Was?

xoxo

Sophie di Angelo

7 komentarzy:

  1. Elijah:) u mnie go również zabrakło, ale bardzo lubię tą postać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeta i Katniss oczywiście :D A po za tym, mogę się jeszcze podpisać pod Housem, Giselle i Holmesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chuck, House, Damon, Eryk, Sherlock, Faye, Katherine. Ich wszystkich również lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jest Peeta, jest impreza. Uwielbiam go!!! *_*
    Amana z Gdyby jutra nie było też bardzo lubię! Ogólnie super ten Twój ranking!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już myślałam, że nikt nie zna cudownego SRK. 8D

      Właśnie sobie wyobraziłam, jak ktoś wyciąga takiego papierowego Peetę na spotkaniu fanek. xD To by była impreza! Dobry tekst! 8D

      Och dziękować, dziękować. ^^

      Usuń
  5. Próbowałam oglądać 'Glee', ale poddałam się przy pierwszym odcinku - jakoś mnie nie przekonał. Może pospieszyłam się z oceną, bo widzę, że wiele osób zachwala...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo