Najbardziej oczekiwane premiery 2014/2015

weheartit.com
Mam taki album na fan page'u, w którym czasami dodaję najbardziej oczekiwane premiery. Słowo czasami jest bardzo ważne, ponieważ na początku byłam systematyczna, a teraz się po prostu lenię. Premiery, co, gdzie i jak jeszcze ogarniam, jednak chcę to sobie trochę uschematyzować, więc zapowiedzi pojawiać się nadal nie będą, ale myślę, że wpis w podobnym tonie, jak najbardziej może, ponieważ niektóre premiery są dość odległe, a ja już się straszliwie cieszę. Lecimy więc z tematem!

Robi się już z tego mała tradycja, ponieważ wracając z targów książki, czytam książki Ricka Riordana. Premiera "Krwi olimpu", czyli piątego i niestety *chlip chlip* ostatniego tomu "Olimpijskich herosów" już 22 października, czyli dzień przed targami. Jak rok temu kupię sobie go wraz z przyjaciółkami i choć bardzo się cieszę na tą premierę, to już cierpię, że to koniec. Ja kocham Percy'ego no. Nie zabierajcie mi tego świata. Tak, aby nie pogrążyć się w otchłani rozpaczy, przeczytam sobie wszystkiego persiaste książki raz jeszcze przed "Krwią olimpu", a co!

Druga książka jest również autorstwa Ricka. Percy Jackson’s Greek Gods było zapowiedziane przez wydawnictwo Galeria Książki na sierpień (widziałam, mogłabym znaleźć ten post), ale zapowiedzi ani widu ani słychu, a ja muszę mieć tą książkę i już. Tym bardziej, że jest w formacie A4 i to z super ilustracjami. ♥ Już widziałam niektórych bogów na oficjalnym fan page'u książek Ricka Riordana i wyglądają wspaniale. Więc pytam się, gdzie moje Percy Jackson’s Greek Gods?
To zapowiedziane już premiery oraz rewydanie. Czytałam jedną powieść Matthew Quicka i szału nie było, więc biorąc się miesiąc temu za nowe powieści, nie oczekiwałam wiele, a tu takie zaskoczenie. Książki są GENIALNE. Takie ludzkie, prawdziwe, pełne emocji, tym razem staniki latały, jak szalone. Najbardziej podoba mi się powieść "Prawie jak gwiazda rocka", choć "Wybacz mi, Leonardzie" również zachwyca! Okładki może nie powalają, ale podoba mi się ich zamierzenie, o którym trochę niżej... Premiera już 8-ego października! I w środku znajdzie się coś specjalnego... Poza samą treścią oczywiście. ;)

Okładka specyficzna, ale według mnie bardzo klimatyczna. Podoba mi się utrzymanie tej serii w takich stonowanych barwach. Obawiam się tej części, a to po opisie, ponieważ kolejny raz jest wybieranie między Carterem, a Sylvianem (srsly SPOILER jeden z nich prawie ją no cóż... zgwałcił, czy tutaj widać jakiś wybór???). Will see soon. Premiera 22-ego października.

Chyba będę musiała nad sobą popracować, a konkretnie nad moją absolutną niechęcią do bohaterek o imieniu Cassie, ponieważ "Piąta fala" była super, a ja zgrzytałam większość czasu zębami z powodu Cassie Black z "Tajemnego Kręgu". W każdym razie długo oczekiwana premiera już 8-ego października.

Kolejna super szczególna dla mnie książka, jednak nie musicie dziękować. ♥ Tylko trzy tomy do końca, a ja już się stęskniłam. Jestem ciekawa, co Kłamczuchy narozrabiały oraz złakniona odpowiedzi, które się pojawią wreszcie. Częściowo, bo to Sara Shepard, ale damy radę z taką piękną okładką i przemyślanym tytułem, prawda? Premiera w listopadzie!

Pewnie niektórzy będą zdziwieni, ponieważ nie cierpię Szeptem, a "Finale" to potraktowałam nie lepiej, niż "Pamiętniki wampirów". Krótko mówiąc ta historia jest totalnie beznadziejną kopią "Zmierzchu" z równie tragicznymi bohaterami głównymi bez żadnego polotu. Nie, żeby "Zmierzch" to miał, ale wiecie porównywanie takie modne wow wow. Jednak opis brzmi ciekawie. I przeczytam, a co! Premiera w listopadzie, ale jestem zła i nie powiem Wam którego. :P

Zapowiedziana na rok 2015 w Polsce, a prawa kupione przez Jaguara. Opis w sumie brzmi tak sobie. Naprawdę, jak milion czytanych przed nim, ale "Spętanych przez bogów" uwielbiam, więc z chęcią przeczytam i cieszę się, że wydaje serię to właśnie wydawnictwo. :)
Jestem tak zakochana w "These broken stars" (no dobra tych 60 przeczytanych %), że rozważam dla tej książki monogamię. Oczy Was nie mylą, dziewczyna jest ruda, ma śliczną sukienkę, a akcja toczy się w kosmosie i zapowiada się TAK wspaniale. Premiera w 2015! Byle z tą okładką!!!

Czy ta okładka nie wygląda znajomo? Wyczuwam tutaj nie lada "spisek", że zapowiedziana na 2015 rok przez wydawnictwo Otwarte książka Pani Tęczy, ma tak podobną okładkę do trzech książek Matthew Quicka wychodzących w październiku? Przypadek? Nie sądzę! Zapowiada się seria w podobnych, klimatycznych okładkach. :) Mam nadzieję, że w środku nie zabraknie rysunków postaci! W Polsce mają wyjść Landline, Fangirl i Eleanor & Park. Czyżby kolejny raz, jako taki trzy książkowy pakiecik? Ach, nie ma to jak trochę dedukcji, Sherlocku! I'm on!

Na chwilę obecną nic więcej sobie nie przypominam. :3 Czekacie, na którąś z tych pozycji?

Sophie di Angelo

16 komentarzy:

  1. Oczywiście! :D Czekam na "Fangirl" ale, że czekać trzeba długo to na razie przeczytam na kindlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze bardziej zwracałam uwagę na premiery filmów niż książek, ale chyba pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Niezbędnik" i mam na półce w starej okładce. O innych książkach Quicka słyszałam, ale jakoś opisy mnie nie przekonały. Chyba zaczekam na opinie i dopiero zdecyduję czy warto. Nie mogę się za to doczekać "Trial by Fire". Jak dla mnie brzmi ciekawie. O "These broken stars" również słyszałam i również mam na tę powieść ochotę. No i "Fangirl"! Zaczęłam czytanie po angielsku, ale utknęłam na 40 stronie i za nic nie mogę się zmusić do kontynuowania lektury. W lutym na wyjść powieść Greena w duecie z Levithanem pod tytułem "Will Grayson, Will Grayson". Przez to nie mogę się doczekać lutego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się "Krwi Olimpu" i "Black Ice" :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej czekam na "Piątą falę", bo pierwsza część mnie oczarowała! Ciekawi mnie również "Black ice" i dzieła Quicka :D "Zbuntowanych" pewnie też przeczytam, mając nadzieję, że ten trójkąt miłosny w końcu się zakończy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ja czekam na całkowicie inne książki, o wielu z tych nawet nie słyszałam :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Fangirl" jest podobno świetna. Na youtube często ją booktuberzy wspominają. Zamierzam ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Prawie jak gwiazda rocka' i 'Fangirl' być może są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam dużo vlogerek amerykańskich mówiących o książkach....które oczywiście mają o niebo lepiej i wszystko mogą przeczytać wcześniej od nas. Jak usłyszałam o Fangirl, to zaraz rzuciłam się na poszukiwania polskich książek rainbow rowell...nareszcie będą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Quicka poznałam przy "Poradniku pozytywnego myślenia" i spotkanie to było nadzwyczaj udane. Nowe książki i drugie wydania wyglądają zachwycająco, ślicznie i prosto. Kupię na pewno! Czytałam już książki Rowell, "Fangirl" i "Eleanor & Park", świetnie gdyby były wydane w Polsce, bo autorka emanuje w nich pozytywną energią. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na wiele wymienionych przez Ciebie premier, ale najbardziej na Krew Olimpu (4 dni przed urodzinami!) i Fangirl. Black Ice też zapowiada nad wyraz ciekawie, chociaż Szeptem z czasem mi bardzo zbrzydło. These Broken Stars - nawet nie wiem, o czym to jest, ale okładką mnie kupiło. Całkowicie. A Trial by Fire wydaje Jaguar. Ja ufam im w 100%, bo mają nosa do cudownych powieści (GRIM! ♥).

    Tylko szkoda, że nie jadę na Targi. Fajnie by było tam zakupić Krew Olimpu. I to w urodziny! Ale z Łodzi do Krakowa to kawał drogi... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nic mnie nie kręci, aczkolwiek podobają mi się okładki These Broken Stars i Black Ice, więc może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  13. Na nową Angelini i Fitzpatrick sama mam niebiańską ochotę :) W ogóle myślałam, że o Angelini nikt nie pomyśli, ale Jaguar jak zawsze ratuje mnie z opresji - uwielbiam "Spętanych przez bogów" i wprost nie mogłam doczekać się tej książki, od kiedy autorka tylko ją zapowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krew Olimpu i kolejne książki Matthew Quicka ma już zarezerwowane specjalne miejsce na półeczce <3 A na resztę czekam, ale nie z wielką niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo