Julie Kagawa „Immortal Rules”, nowa seria Blood of Eden


Rozpoczyna się niezapomniana podróż…

Żeby przetrwać w zrujnowanym, zniszczonym przez wirus świecie, Allison musi zjednoczyć się z ciemnością.

Allison Sekemoto jest jednym z niewielu ludzi, którzy przetrwali i pozostali wolni. W ciągu dnia ona i kilku jej przyjaciół walczą o pożywienie. W nocy muszą walczyć o to, by samemu nie zostać zjedzonym. Allison dodatkowo motywuje jej nienawiść do wampirów, które teraz rządzą światem i traktują ludzi jak bydło.
Jednak pewnej nocy zostaje zaatakowana. Ma dwa wyjścia – może umrzeć, a może pozostać nieśmiertelną. Wybiera przetrwanie, które jednak oznacza, że stanie się jedną ze znienawidzonych istot – wampirem. Jej mentor, Kanin, instruuje ją jakie reguły rządzą nieśmiertelnością. Allie jest potworem, ale to od niej zależy jakim potworem się stanie.
Allie dołącza do grupy pielgrzymów, którzy w obliczu zagłady, podążają do mitycznego miejsca, które nazywają Edenem. Wierzą, że tam odnajdą remedium na śmiertelny wirus, który zamienia ludzi i wampiry we wstrętne, bezmyślne zombie.
Wkrótce Allie znów będzie musiała zdecydować dla kogo warto zginąć, po której stronie się opowiedzieć.

Powieść Kagawy to mroczna opowieść o dziewczynie, która niejednokrotnie staje przed niemożliwym wyborem. Wampiry Kagawy są złe, cyniczne ale i inteligentne. Koniec z miłymi pięknisiami. Mimo to jest to historia niezwykle romantyczna, pełna cierpienia, ale i wiary w człowieczeństwo przez duże C.
Prawa do filmu zostały już sprzedane, a seria zbiera fantastyczne recenzje.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KEcskyTyIRo

Coś mi szwankuje z dodawaniem video, ehhh.

Strona serii: Blood of Eden

Co byście powiedzieli na wydanie tej książki po polsku? :)

Sophie di Angelo

20 komentarzy:

  1. Czytałam fragment tej książki w wersji oryginalnej i muszę przyznać, że fabuła bardzo mnie zaintrygowała. Czekam teraz na przesyłkę z odpowiednim sprzętem i zabieram się za dalsze czytanie Immortal Rules :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, ciągle te wampiry ;) I jeszcze ta okładka po prawej mnie odrzuca :c Za to mityczny Eden intryguje, hmm :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co jestem neutralnie nastawiona do tej książki, ale nie mówię jej "nie". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wampiry już mi się dawno znudziły, dlatego książce mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała, żeby została wydana po polsku! <3 Właśnie czytam ją w wersji oryginalnej i mogę powiedzieć, że już bardzo mi się podoba i czuję, że będzie lepsza niż wszystkie inne te "wampirowe" książki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawa lektura i, mimo że mam lekki przesyt wampirów, to z chęcią bym po nią sięgnęła :) Także jak najbardziej jestem za wydaniem jej w Polsce! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, w tych kilku zdaniach opowiedziałaś gdzieś połowę treści... Co do książki, na pewno ma coś w sobie, czyta się ją świetnie, jednak jak dla mnie, ma pewne niedociągnięcia na które trudno przymknąć oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis pochodzi od wydawnictwa, ja go nie pisałam. ;)

      Usuń
    2. No to kula w kolano...

      Usuń
  8. Bardzo chciałabym żeby była wydana po polsku, bo myślę, że mogłaby mi się spodobać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wampiry, wampiry. Trochę dużo już tego, ale w końcu to Kagawa.. chyba przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No wydana będzie ;) I jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądnęłabym i przeczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię autorkę, więc na 100% się zapoznam z tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. okładka cudna, treść też zapowiada się mrocznie - chyba się nie zdołam oprzeć książce :) jestem za wydaniem jej w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przeczytała tą serie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem na tak! Opis mnie zaintrygował, a złe i knujące intrygi wampiry to faktycznie miła odmiana od tak jak ich trafnie określiłaś " miłych pięknisi " Jeszcze do tego Eden ... Zanosi się na interesującą książkę z niesamowitym klimatem *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi smaka :D Więc mam nadzieję, że któreś z wydawnictw się pokusi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej czekam na polskie wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo fajnie by było gdyby książka wyszła u nas;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo