Recenzje (nie)pisane: "Bezlitosne" Sara Shepard

Tytuł oryginału: Ruthless
Seria: Pretty Little Liars
Tom: 10
Data premiery: 9 stycznia 2013
Liczba stron: 346
Gatunek: Młodzieżowe
Wydawca: Moondrive/Otwarte]


Nigdy mnie nie znajdziecie.
A.

Wspomnienie o Tabicie wciąż prześladuje Emily, Arię, Spencer i Hannę. Tajemniczy nadawca SMS-ów w każdej chwili może zdradzić ich sekret. Dziewczyny jednoczą siły w walce z niewidzialnym wrogiem, ale i tak wpadają w zastawiane przez niego pułapki.
Czy tym razem prawda wyjdzie na jaw?


Przepraszam za wszystkie błędy i przejęzyczenia w recenzji, jak np. fakt, że Hanna w książce ma rudawe włosy, o czym zapomniałam. :)
Za możliwość odkrycia kolejnych tajemnic Kłamczuch dziękuję wydawnictwu Otwarte. :)

Pretty Little Liars:
1. Kłamczuchy
2. Bez Skazy
3. Doskonałe
4. Niewiarygodne
5. Zepsute RECENZJA
6. Zabójcze RECENZJA
7. Bez serca RECENZJA 
8. Pożądane
9. Uwikłane
10. Bezlitosne 

Sophie di Angelo

17 komentarzy:

  1. Wciąż mam przed sobą cały ten cykl, ale muszę się jak najszybciej za niego zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja :) właśnie czytam "Bezlitosne" :) 11 tom wychodzi w kwietniu, a 12 w czerwcu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle mam w planach tą serię. Mam nadzieje, że w końcu te plany się urzeczywistnią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie pomyślę o 10 częściach, każda ok. 30 zł to czuję, że jednak nie mam ochoty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio jak pomyśle sobie o 10 częściach po ok. 30 zł to mam dość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skończyłam czytać 9 tom i jestem niesamowicie ciekawa dalszych przygód bohaterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zabiorę się w końcu za tą serię ;P Oglądałam serial i bardzo mnie wciągnął i mam nadzieję że książki też są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie przeczytałam nawet 1 tomu, a mam 3 na półce. Mało w porównaniu z tym, ile ich wyszło, ale wystarczająco przez wzgląd na fakt, że jeszcze się za te książki nie zabrałam. :)
    Jestem na bieżąco z serialem i słyszałam od koleżanki, że w wielu momentach jest spora różnica między nim a książkami. No nic, wkrótce się przekonam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam dwie części, niedługo zabieram się za trzecią.
    Miło było Cię zobaczyć i posłuchać:) Piękną biblioteczkę widzę za Tobą - pozazdrościć:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chcę się zapoznać z tą serią, ale trochę szkoda mi kasy na 11 tomów. Tym bardziej że każdy kosztuje 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja, ale bardziej interesowałam się Twoim tłem :D I zerkałam jakie masz książki :) Może zrobisz filmik ze swoją biblioteczką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jeden zrobiłam, ale przydałoby się go uaktualnić... :D Z kamerą wśród książek już niedługo! :3

      Usuń
  12. Mam ogromną ochotę na tę serię, ale nigdzie nie mogę jej dorwać. Mam nadzieję, że w końcu mi się to uda, bo cała seria zbiera świetne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie ta seria mnie nie interesuje:) Może kiedyś się to zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa pierwsze tomy, a tyle ich jest, że szok! Na razie nie zaczynam tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam dwie pierwsze części, ale potem jakoś przestałam dalej brnąć :D Może jak będę miala więcej czasu to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze w koncu przeczytać wszystkie części PLL:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo