Zdobycze książkowe z maja (2016)

Hej! Moja dobra passa trwa. Zaskakując samą siebie skleiłam filmik z book haul w pierwszy weekend czerwca (a nie jak ostatnio w połowie miesiąca). Bądźcie dumni!
Niestety nie mam zbyt wiele czasu, ponieważ lecę pocieszać przyjaciółkę, więc zapraszam Was do obejrzenia filmiku. Poniżej znajdziecie również zdjęcie zdobyczy!

Szkoła przetrwania - Melissa de la Cruz, Lele Pons - od wydawnictwa Jaguar - recenzja
Korona - Kiera Cass - jw. - recenzja
Kobieta dość doskonała - Sylwia Kubryńska - promocja -50 % w Empiku
Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick - od wydawnictwa Otwartego - recenzja
Aż po grób - Sara Shepard - jw. - recenzja
Słodka zemsta - Sara Shepard - jw. - recenzja
Porwana pieśniarka - Danielle L. Jensen - promocja -50 % na stronie wydawnictwa
Magonia - Maria Dahvana Headley - jw.
Ukryta Wyrocznia - Rick Riordan - promocja 19,90 na stronie wydawnictwa - recenzja
Percy Jackson i bogowie olimpijscy - Rick Riordan - promocja -50 % na stronie wydawnictwa
Złodziej pioruna - Rick Riordan - jw.
Berło Serapisa i inne opowiadania - Rick Riordan - jw.
Greccy Herosi według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan - jw.
Najpiękniejsze kobiety z obrazów -  Małgorzata Czyńska - promocja około 11 zł na znak.com.pl
Harry Potter. Książka do kolorowania & Harry Potter. Magiczne stworzenia do kolorowania
+ filmy: Życie Pi, Niezgodna

Miłego weekendu ♥

Sophie di Angelo

11 komentarzy:

  1. Jak ta wieża się nie zawaliła ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś jeszcze wspomnieć ,że John Rocco specjalnie dla polski zaprojektował okładkę "Berło Serapisu i inne opowiadania" ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwątpiłam trochę, ponieważ rysunek był już w "Greckich herosach według Percy'ego Jacksona". ;/

      Usuń
  3. Wow :D ale stos :D życzę miłego czytania :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spory ten stosik! Jest co czytać przez czas wakacji! Kiedy zaczynają się dla Ciebie wakacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. MAm "Harry Potter. Książka do kolorowania" - jest ciekawa!
    Miłego czytania i kolorowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła wieża ;) Czytałam tylko dwie książki z Twojego stosu: "Niebezpieczne kłamstwa" oraz "Magonię".
    "Porwaną pieśniarkę" mam na półce i mam nadzieję, że w końcu uda mi się ją przeczytać.
    Przyjemnej lektury Ci życzę!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Galeria Książki, dzięki Tb zarobiła :D Uwielbiam powieści Riordana! Z całego serca, też skorzystałam :D A Apollo świetny! Muszę nabyć nowe wydanie Percy'ego, skoro już mam całe stare :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo