Marcowy book haul!

Hej! Tyle się zabierałam za sklejenie tego filmiku, że tu już minęła połowa kwietnia :) W końcu się jednak udało i filmik już czeka na Was na kanale! Dużo książek, dużo pięknych książek przybyło do mnie w marcu. I nie ukrywam, że nieźle sobie zaszalałam. Zresztą... sami zobaczcie!
Mam dla Was zdjęcie. Jedno. Z Instagrama. Chyba cierpię na brak pamięci krótkotrwałej, bo albo zapominam zrobić zdjęcia do filmików albo rozłożę książki na półkę, zanim cyknę im fotę do wpisu... Tak jak teraz... Coś tam jednak widać!
Czytaliście jakąś z tych książek? Ja na razie tylko trzy. :) 
A którą chcielibyście przeczytać?

Sophie di Angelo

5 komentarzy:

  1. Ooo rzeczywiście sporo tych piękności, ale jestem zdania, że książek nigdy nie jest za wiele :D

    http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ILE KSIĄŻEK!
    Zazdro bardzo ;> Tylko oby czasu jak najwięcej do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Widzę tu sporo kuszących tytułów. Podebrałabym Ci połowę - jak nie więcej!
    Imponujący stos- zazdroszczę przeogromnie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo