Zdobycze książkowe - lipiec 2015 r.

Hej! W zeszłym miesiącu na blogu pojawiało się zdecydowanie mniej postów niż zazwyczaj, jak również nie za wiele udało mi się przeczytać. Ach to zamieszanie ze studiami :) 
W lipcu tylko kilka książek "zasiliło" moją biblioteczkę, ponieważ staram się trzymać mojego niekupowania książek, gdyż liczba czekających na lekturę stale rośnie! 
Na temat zdobyczy lipcowych przygotowałam dla Was filmik, a o zdjęciu kompletnie zapomniałam, mea culpa. Zapraszam więc do zapoznania się z nim. :)

Od góry:
Fangirl - Rainbow Rowell - od wydawnictwa Otwartego - recenzja
Wyspa X - Maria Krasowska - od autorki - właśnie czytam, videorecenzja niedługo :)
Niebezpieczne złudzenie - Kami Garcia, Margaret Stohl - od wydawnictwa Feeria - recenzja
Książka bez sensu - Alfie Deyes - recenzja
Zaginiony symbol. Klucz do bestsellera Dana Browna - Henrik Eberle
Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu - Krzysztof Król - książki te możecie zdobyć w konkursie, o tutaj!

Znaleźliście coś dla siebie? :)


Sophie di Angelo

14 komentarzy:

  1. Miłego czytania. Co studiujesz i gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero złożyłam papiery i czekam na wszystkie odpowiedzi :) Dostałam na razie ofertę na prawo w Berlinie :)

      Usuń
  2. Przeczytałabym "Fangirl" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biblioteczka! Sama mam za mało książek, by ułożyć je kolorystycznie, ale tutaj efekt jest cudowny :) Ze stosika czytałam jedynie "Fangirl"
    Carpe books

    OdpowiedzUsuń
  4. Intryguje mnie ta książka o Zaginionym symbolu, bo sam ten tytuł mi się nie podobał, ale może po prostu czegoś nie zrozumiałam. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to chyba najsłabsza książka Dana Browna :(

      Usuń
    2. Dokładnie, byłam nie tylko rozczarowana, ale i w szoku, że to było tak słabe.

      Usuń
  5. te książki za Tobą są Twoje? Wow, zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze, pozazdrościć ;) A biblioteczka imponująca. Dodaję bloga do obserwowanych, będę zaglądać częściej i zapraszam do siebie: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak na dobrą sprawę mogłabym przeczytać niemal wszystko z tych zdobyczy :) Biblioteczka z tyłu cudowna!
    Powodzenia, oby udało Ci się dostać na wymarzone studia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik :)

    Nominowałam cię do My Little Pony Book Tag, mam nadzieję że w wolnej chwili odpowiesz :)

    http://poczytajmycos.blogspot.com/2015/08/my-little-pony-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zaginiony symbol. Klucz do..." mnie ciekawi, bo mimo zawodu "Inferno", lubię książki Browna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te książki za Tobą - po prostu doznałam jakiegoś wstrząsu ;P Nie wiem gdzie wzrok zawiesić ;) "Fangirl" niedawno skończyłam i jest świetna. Polecam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo