Rick Riordan Challenge - Rok z Percym Jacksonem


Witajcie półbogowie! Zapraszam Was na wyjątkową przygodę, na powrót do samych korzeni i do odkrycia tajemnic, o których moglibyście nigdy się nie dowiedzieć, gdyby nie Rick Riordan Challenge!

1 maja 2018 r. wychodzi w Ameryce trzeci tom z serii "Apollo i boskie próby" - "The Burning Maze". W Polsce zapewne ukaże się 2-3 tygodnie później, jak to ma miejsce od lat w przypadku książek Ricka Riordana. Jako wielka fanka Ricka Riordana marzyłam o tym, aby móc usiąść i przeczytać wszystkie tomy z uniwersum Percy'ego Jacksona jeden po drugim, aby odkryć te wszystkie powiązania i nawiązania, tym bardziej że przez ostatnie lata otrzymywałam tylko jedną książkę rocznie, więc do lektury kolejnego tomu większość szczegółów zdążyła mi się zamazać w pamięci.

Prawdę mówiąc myślałam, że taka przygoda będzie możliwa dopiero za kilka lat, jednak stwierdziłam, po co czekać? Chciałam wystartować z akcją już w czerwcu i czytać jedną książkę miesięcznie, ale cóż dopadło mnie życie osobiste i czas mijał... Nadszedł listopad i pojawiła się nowa możliwość, ponieważ zostało sześć miesięcy do premiery "Płonącego labiryntu". To wciąż wystarczająco czasu, aby przeczytać wszystkie wydane dotąd książki poprzedzające trzeci tom "Apollina i boskich prób"! Co prawda wyjdzie około dwie książki na miesiąc, ale na szczęście czyta się je błyskawicznie (zwłaszcza "Percy'ego Jacksona i bogów olimpijskich"), więc jeżeli macie ochotę i czas, to serdecznie Was zapraszam, abyście przyłączyli się do mojej akcji Rick Riordan Challenge!

Plan

Listopad
Złodziej pioruna
Morze potworów

Grudzień
Klątwa tytana
Bitwa w labiryncie

Styczeń
Ostatni olimpijczyk
Zagubiony heros

Luty
Syn Neptuna 
Znak Ateny

Marzec
Dom Hadesa
Krew Olimpu

Kwiecień
Ukryta wyrocznia
Mroczna przepowiednia

Maj
Płonący labirynt

Alternatywny plan
(biorący pod uwagę przerwę świąteczną w grudniu i premierę w drugiej połowie maja w Polsce)

Listopad
Złodziej pioruna
Morze potworów

Grudzień
Klątwa tytana
Bitwa w labiryncie
Ostatni olimpijczyk

Styczeń
Zagubiony heros
Syn Neptuna

Luty
Znak Ateny

Marzec
Dom Hadesa
Krew Olimpu

Kwiecień
Ukryta wyrocznia

Maj
Mroczna przepowiednia
Płonący labirynt



Na Facebooku znajdziecie wydarzenie, do którego możecie dołączyć: klik!

Ja zabieram się tymczasem na czytanie "Złodzieja pioruna" w oryginale! Rick Riordan Challenge to również doskonała okazja, aby - być może po raz pierwszy - przeczytać lubiane książki w oryginale. Choć oczywiście możecie śmiało czytać po polsku - tłumaczenie jest na najwyższym poziomie :)

Na blogu będą się oczywiście pojawiać teksty związane z akcją, jak streszczenia, moje ulubione cytaty, rankingi i inne tematyczne wpisy np. czego nie lubię w książkach Ricka Riordana.

Sophie di Angelo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo