Zdobycze książkowe z lipca

Hej! Dzisiaj wyjeżdżam na długo wyczekiwane wakacje, więc prawdopodobnie filmik ze zdobyczami się nie pojawi. Spróbuję, ale ostatnio z różnych powodów nie mam czasu na kręcenie, a tym bardziej sklejanie, choć jestem już po sesji. Jednak nie ma tego złego, ponieważ mogę Wam szybciutko pokazać co do mnie dotarło na zdjęciu!

Obok możecie zobaczyć moje wakacyjne plany czytelnicze :)


Kwerkle. Zwierzęta - Thomas Pavitte - po powrocie czeka na Was filmik!
Doctor Who kolorowanka oraz Dot to Doc, czyli łączenie kropek!
Book of YOU - Jamie Oliver
Magisterium. Miedziana rękawica - Cassandra Clare, Holly Black - od wydawnictwa Albatros - właśnie czytam
Taniec w ogniu - Josephine Angelini - od wydawnictwa Jaguar
Wyśnione miejsca - Brenna Yovanoff - z Moondrive Boxa
Maluchem przez Afrykę - Arkady Paweł Fiedler 
Pegaz. Początki Olimpu - Kate O'Hearn - od Publicatu - ten moment, gdy przypadkiem poprosiłam o czwarty tom, bo zmyliły mnie początki w tytule XD
Życie i śmierć - Stephenie Meyer - jw. - recenzja
Zawód Wiedźma - Olga Gromyko - od wydawnictwa Papierowy księżyc

Tak mniej więcej prezentuje się nowy Moondrive Box (jest jeszcze notatnik, magnesy [???] i świeczka, która pachnie, jak tanie męskie perfumy). Ogólnie box jest super śliczny z wyglądu, a zdecydowałam się zakup po ostatnim niewypale ze stosikiem makulatury ze względu na kubek, który jest prześliczny i bardzo dobrej jakości. Są również dwie ładne zakładki oraz oczywiście książka - mam nadzieję, że będzie równie ciekawa, jak ładna!

I na koniec pochwalę się, a co! Moja rekomendacja ponownie znalazła się w książce, tym razem w "Never never", którego recenzję możecie przeczytać tutaj
Znaleźliście coś dla siebie?


Sophie di Angelo

5 komentarzy:

  1. "Zawód: wiedźma" to całkiem fajna książka i mam nadzieję, że ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale "Wyśnione miejsca" coraz bardziej mnie kuszą. Przyjemnej lektury Ci życzę :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Doctor <3
    Ostatnio myślałam, że szkoda byłoby mi kolorować obrazki typu Doctor, Sherlock, Gra o Tron w obawie, że przed malowaniem są ładniejsze. Ale takie kropki to coś zupełnie innego ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezły stosik :) Zazdroszczę zwłaszcza kwerkli, kolorowanki oraz książki Olivera :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, żadnej z książek, które tutaj masz. Miłej lektury i czekamy na recenzje!
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://ksiazkipatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo