Zdobycze listopadowe oraz grudniowe (2015)

W zeszłym miesiącu nie miałam ani kiedy ani jak nakręcić filmiku o swoich zdobyczach książkowych, a i było ich naprawdę niewiele, więc za jednym zamachem opowiedziałam o dwóch , ostatnich miesiącach 2015-ego roku. Pod koniec grudnia uzbierało się już parę książek, a najbardziej cieszy mnie fakt, że udało mi się większość z nich przeczytać. To dla mnie zawsze powód do dumy!

Oprócz filmiku przygotowałam dla Was również zdjęcie moich zdobyczy!

Od góry z lewej
Harry Potter. Książka do kolorowania
Tajemny ogień - C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld
W krainie srebrnej rzeki - Sofia Caspari
Na skraju jutra - Hiroshi Sakurazaka
Broadchurch - Erin Kelly
W cieniu minaretów. Oman - Marek Pindral - od autora

Od góry z prawej
Błędny rycerz - Brandon Mull - od wydawnictwa Egmont
Wszechświaty. Utopia - Leonardo Patrignani - od wydawnictwa Dreams
Pojedynek - Marie Rutkoski - od wydawnictwa Feeria
Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz - Michelle Falkoff - jw.
Posłaniec Strachu - Michael Grant - od wydawnictwa Jaguar
Królowa i Faworytka - Kiera Cass - jw.
Rozkaz zagłady - James Dashner - od wydawnictwa Papierowy Księżyc
Szamański blues - Aneta Jadowska - od wydawnictwa Fabryka Słów

Udało Wam się coś przeczytać z tych książek? A może macie na jakąś ochotę?

Sophie di Angelo

17 komentarzy:

  1. O kurczę, ależ Ci zazdroszczę! Mam wielką ochotę na Harrego, Wszechświaty oraz na Tajemny ogień ;) A tu jak na złość - ani pieniędzy, ani czasu bo sesja już zagląda mi w oczy :(
    Pozdrawiam i życzę udanego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piiiękne zdobycze, zazdroszczę ^.^ Żadnej z tych książek nie czytałam, ale chętnie podkradłabym kolorowankę z Harry'ego, "Playlist for the dead" i "Pojedynek". życzę miłego czyania tych pozycji, z którymi się jeszcze nie zapoznałaś! :)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale spory stosik! Będziesz miała co czytać ;) Sama też mam Pojedynek i muszę w końcu go przeczytać! Kusiły mnie kolorowanki Pottera, ale jak zajrzałam do środka, to... Czar prysł! Nie podobają mi się rysunki tam umieszczone, ale jak komuś to nie przeszkadza (oczywiście nikomu to nie przeszkadza, ale ja czepialska musiałam się czegoś uczepić), to fajna sprawa ;) Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jak dobrze Cię słychać! W końcu :>
    Czekam na recenzje książek, o których jeszcze nie pisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana :3
    Cudny masz blog. Same fajne książki widzę. Przeczytałam niedawno rozkaz zagłady i był super! Uwielbiam książki Jamesa Dashnera. <3
    Porwałabym ci ze stosiku "Posłaniec strachu" :D
    Zapraszam do siebie. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Broadchurch polecam, za Mulla muszę się wreszcie zabrać. PIękny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamańskiego bluesa chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę doczekać się recenzji.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książki zazdroszczę pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj właśnie kupiłam sobie "Harry'ego do kolorowania";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj właśnie kupiłam sobie "Harry'ego do kolorowania";)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też w grudniu nie miałam oficjalnego stosika na blogu ;) Z twoich nowości czytałam: Tajemny krąg (w ebooku)& Rywalki - opowiadania. Czytam "Posłańca strachu", a mam także "Rozkaz zagłady". Udanej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne książki! Podebrałabym "Rozkaz zagłady", "Pojedynek" oraz "Posłańca strachu". Pozdrawiam i życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak to tak - przedpremierowy "Szamański blues"? Totalnie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę "Playlist fot the dead"! Bardzo chcę przeczytać tę książkę, zwłaszcza że fabuła mnie intryguje. Przeczytałam właśnie "Tajemny ogień" - spodoba Ci się, bardzo dobra książka!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - podsumowanie czytelnicze oraz ranking,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawie wszystkie już przeczytałaś? Rewelacja. I która wywarła największe wrażenie na Tobie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo