Zdobycze książkowe

Hej, krótka przerwa od nauki do matury na napisanie posta. Naprawdę nienawidzę uczyć się matematyki. Migam się od tego bardziej, niż od czegokolwiek innego, bo w sumie... Albo się to rozumie, albo nie, prawda? #jakżyć
W kwietniu nie tyle ograniczałam egzemplarze recenzenckie, jak również po prostu okazało się, że nic ciekawego nie wychodziło w zeszłym miesiącu (poza "Księżycem nad Bretanią", na który teraz czekam!). Z tego powodu - lecz nie tylko - wiele w zeszłym miesiącu nie przeczytałam, jednak też tego nie żałuję, ponieważ czasami taki oddech też jest potrzebny, co by nam nie obrzydło czytanie, co się niestety zdarza!

Oto moje zdobycze z kwietnia:
Modowe kolorowanie - Perron Marie
Biorąc oddech - Rebecca Donovan - od wydawnictwa Feeria - recenzja
Dziedzic wojowników - Cinda Williams Chima - kupione za 10 zł (promocja wydawnictwa Galeria Książki) - Julii tak się podobają te książki, że nie mogłam się oprzeć takiej promocji
Młody Sherlock Holmes. Lodowe ostrze - Andrew Lane - zakupy książkowe na bonito.pl - przez Ankę, to wszystko jej wina! :P
Anatomia kłamstwa - Philip Houston, Don Tennant, Susan Carnicero, Michael Floyd - jw.
Ostre przedmioty - Gillian Flynn - jw.
Wodospad - Lauren Kate - kupione za niecałe 5 zł ♥
Król Kruków - Maggie Stiefvater - kupione za 10 zł w Mediamarkt
Młody Sherlock Holmes. Zabójcza chmura - Andrew Lane - z wymiany
Młody Sherlock Holmes. Czerwona pijawka - Andrew Lane - jw.
Goddess - Josephine Angelini - wreszcie na mojej półce, szkoda tylko, że jakoś wydania taka mierna ;/ Pierwsza książka z bookdepository.com, z której naprawdę nie jestem zadowolona.
Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater - kupione w promocji na Empik.com. Za obie książki dałam niecałe 24 zł.
Wilki Lokiego - Kelley Armstrong, Melissa Marr - jw.
Blackout - Marc Elsberg - prawie - 50 % w Empiku, nie mogłam się oprzeć!

Po 8 maja wracam do życia, ponieważ właśnie wtedy piszę matematykę. Na razie publikują się zaplanowane posty widmo (ukradłam od Patrycji). Jedziemy dalej z Miesiącem z... Harrym Potterem, zostały jeszcze trzy tomy, cztery filmy i mnóstwo innych książek związanych tematycznie. Będzie magicznie. :) Btw. wiecie czemu wczorajszy dzień był szczególny (poza oczywiście narodzinami kolejnego następny tronu)? Wczoraj, 2 maja, miała miejsce 17 rocznica Bitwy o Hogwart. Autorka na swoim Twitterze wspomniała Freda.

Poza tym planuję napisać post "Gdzie kupować najtaniej książki?", gdzie ocenię wszystkie księgarnie stacjonarne i internetowe, z których korzystałam dość krytycznym okiem, ponieważ po co przepłacać, gdy jest tyle książek do kupienia!

Na Targach Książki w Warszawie się niestety nie zobaczymy, jestem zajęta w ten weekend. :( Szkoda, do zobaczenia mam nadzieję w Krakowie.

Sophie di Angelo

37 komentarzy:

  1. Super zdobycze, najchętniej przeczytałabym ,,Ostre przedmioty" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik, do mnie również w tym miesiącu przywędrował „Dziedzic wojowników” i „Wyścig śmierci”, a jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć :) Ja również bardzo tanio zdobylam Wyścig Śmierci na przecenie za 10 zł w markecie. Jeszcze nie czytałam, ale zapowiada się na ciekawą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik bardzo ciekawy. Kilka pozycji mam na swojej półce. A niektóre czytałam.
    Zastanawia mnie, dlaczego zdajesz maturę z rozszerzonej matematyki, skoro nie lubisz się jej uczyć :) mnie rownież czeka od jutra matura, ale matematyka to jedyna rzecz, której mam ochotę się teraz uczyć haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdaję rozszerzonej, nie napisałam tak przecież. C: Rozszerzoną pisałam biologię w środę i za polski za miesiąc.

      Usuń
    2. Mój błąd, wnioskowałam, z tego, że napisałaś, że po 8 maja będziesz już po maturze z matematyki, a wtedy właśnie jest rozszerzona o.o

      Usuń
    3. Zdarza się, ja mam po prostu zupełnie inne terminy w Niemczech :)

      Usuń
  5. Same znakomitości, życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Black out bym podkradła, chyba się będę musiała szarpnąc na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci sie trafiły okazje! Książki za 5 czy 10 zł to prawie za darmo, i to jeszcze jakie książki! :) Życze ładnych wyników na maturze, zwłaszcza z matematyki :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniełe książki, ale to prawda, że oddech od tego wszystkiego jest potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś ''Wodospad'' za 5zł ;D? Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanej lektury! :D Blackout i Wodospad też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj niektórych powieści ci zazdroszczę!
    Miłej lektury w czasie czytania ich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozpaczam, że w moim mieście nie ma Empiku, bo nie znoszę kupować przez internet.
    Ja matmę mam 5 i też jej nienawidzę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a ja już praktycznie nie kupuję inaczej niż przez internet :)
      Sama matematyka nie jest zła, ale uczenie się jej... To dopiero horror :o

      Usuń
  13. "Blackout" również w tym miesiącu zawitało na moją półkę jednak czas znajdę dopiero na wakacjach :(
    Powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no,no - fantastyczny post :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Empik ma ostatnio bardzo fajne promocje, ledwo się powstrzymałam przed zgarnięciem większej ilości pozycji ;-) Szczególnie zazdroszczę "Wodospadu" po takiej cenie i z niecierpliwością czekam na posta o tanich książkach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam niestety za czytaniem :C - niestety, ponieważ bardzo chciałabym lubić czytać, ale nie daje rady :'C Może masz jakąś radę? Ustawiam : "Powiadamiaj mnie" więc odpowiedz proszę :* Jednak ja uważam, że to tylko kwestia książek. Mam parę swoich ulubionych (mało), które bardzo dobrze mi się czytało. Np. "Oskar i Pani Róża", albo bardziej młodzieżowo "Szkoła, miłość i inne diety" , a tak z dziecięcych (proszę nie oceniaj mnie :') ) "Wstęp tylko dla czarownic" - seria książek. No cóż, może ci się uda! Stawiam wyzwanie :*
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, musisz znaleźć odpowiednią książkę, która Cię porwie. :) Jak czytałam pierwszą swoją książkę, to mi to zajęło dobry rok i do dzisiaj jej nienawidzę. Trzeba się wkręcić. :) I ważne, żeby była to przyjemność, po którą sama sięgasz, a nie czujesz się przymuszona. :) Jak widzę klasyki i lżejsze lektury, więc mogłabyś spróbować np. z "Trylogią Czasu" Kerstin Gier - lekka i zabawna. Albo seria "Pretty Little Liars" Sary Shepard - również lekka, ale z kryminalną zagadką w tle. "Rywalki" Kiery Cass, książki Meg Cabot. Jak już o książkach o czarownicach wspomniałaś, to może Harry Potter? :) Myślę, że te serie mogłyby Ci przypaść do gustu. :)

      Usuń
  17. Cudny stosik :) Miłej lektury :)
    Przesyłam wirtualnego kopa :P na szczęście :) Powodzenia na matematyce (też nienawidziłam się jej uczyć :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam "Ostre przedmioty" - główna bohaterka, jak to bywa u tej autorki, jest bardzo interesująca, ale zakończenie wydało mi się nieco, hm, niewiarygodne? Nie wiem, jak to określić (nie zdradzając jednocześnie rozwiązania), ale po lekturze stwierdziłam "za dużo tego wszystkiego". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam. :D Porypana książka, ale bardzo mi się podobała. :) To debiut autorki, choć też czułam, że po prostu przechodzi to ludzkie pojęcie, ale jej książki takie są. "Mroczny zakątek" też miażdży i nie chce się wierzyć, że jednej osobie tyle się może przydarzyć.

      Usuń
  19. Ależ zdobycze, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na posta o tym, gdzie najlepiej kupować książki, chociaż dla mnie lepiej by było o tym, jak kupować książki? Bo nigdy nie zdarza mi się upolować książki za 5 czy 10zł:(

    Ojej, szkoda że nie będziesz na targach:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stosik! Podkradłabym Blackout i Ostre przedmioty. Za to widzę tu Wodospad... Czytałam Łzę i nie wiem, czy brać się za drugą część... Jakoś mnie nie ciągnie ;/

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie się czułam, ale jestem ciekawa, a za 5 zł, to nie boli :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo