Fasolkowe wyzwanie - Fasolki Wszystkich Smaków (Bertie Bott's Every Flavour Beans)

Hej, po części matur wreszcie znalazłam trochę czasu na sklejanie zaległych filmików, które od miesięcy kurzą się na dysku. Na pierwszy ogień poszło nagrane wraz z Victorią wyzwanie z Fasolkami Wszystkich Smaków z Harry'ego Pottera. Powiem Wam, że świetnie się bawiłam już edytując video, a Victoria uśmiała się oglądając to, co ostatecznie skleiłam, a z 10 minut zostało poświęconych dla tego ostatecznego efektu. ;) Jest to chyba moje ulubione wyzwanie do tej pory, ponieważ jest z nim związane mnóstwo śmiechu i zabawy, choć niektórych Fasolek osobiście nie polecam!

Smacznego oglądania!

Sophie di Angelo

5 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie hahahaha
    Nawet nie wiedziałam, że są takie fasolki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sam zainwestować w te fasolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, super Wam to wyszło! Moja reakcja na cynamon była identyczna. :D My mieliśmy je ostatnio i w sumie jedyne, które moim zdaniem były nie do przełknięcia to wymioty (ale w naszej paczce nie było zgniłego jaja ;p). Za to dziwnie podpasowały mi te o smaku robaka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie takie cuda można kupić? :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo