Zdobycze październikowe

Cześć! Myślałam i myślałam, czy zrobić book haul na youtube, ale gdy zobaczyłam ile tego wszystkiego jest... Nie chciałam Wam marudzić z piętnaście minut, więc tradycyjnie zrobiłam zdjęcia, a pod koniec listopada zobaczymy, czy zdecyduję się nakręcić filmik. :)
Wszystkie zdobycze możecie zobaczyć na zdjęciu obok!
Zdobycze targowe (Kraków 2014 r.)
Krew Olimpu - Rick Riordan - kupione za 32 zł, czyli 3 zł taniej niż na stosiku wydawnictwa! Skandal po prostu.
Wśród zdradzonych, wśród notabli - Margaret Peterson Haddix - za 10 zł na stosiku Jaguara!
Zaginiona dziewczyna - Gillian Flynn - za 32 zł ♥
Benedict Cumberbatch. Czas zmian - Lynnette Porter
Benedict Cumberbatch. Biografia - Justin Lewis - za obie dałam 55 zł. ♥
Niewidzialna korona -  Elżbieta Cherezińska - za 32 zł
Złodziejka książek - Markus Zusak - za 28 zł
Wieczna księżniczka - Philippa Gregory - 12 zł - wyprzedaż u Julii



 Mieszany stos:
Wybacz mi, Leonardzie - Mattew Quick - od wydawnictwa Otwartego. Fragment mojej recenzji znajdziecie na początku książki!
Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Mattew Quick - jw.
Prawie jak gwiazda rocka - Mattew Quick - jw.
Dawca - Lois Lowry - kupione za 15 zł
Zdobycze Targowe (Maj 2014 r.)
Poradnik Globtrotera czyli Blondynka w podróży - Beata Pawlikowska - za 10 zł
Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu - Kathryn Smith
Zaginiona kartoteka. Numer Sześć - Pittacus Lore
Angelfall. Penryn i Świat Po - Susan Ee
Demony Dextera - Jeff Lindsay
Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu - Gregory Maguire - kupione pod wpływem OUAT
Egzemplarze recenzenckie:
Klątwa Wendigo -Rick Yancey - od wydawnictwa Jaguar
Monument 14. Wściekły wiatr - Emmy Laybourne - od wydawnictwa Rebis
Zbuntowani - C.J. Daugherty - od wydawnictwa Otwartego
Mroczna bohaterka. Jesienna róża - Abigail Anne Gibbs
Australia - Barbara Dmochowska
Kupiłam jeszcze English matters z artykułem o Sherlocku oraz Benedict'cie. A za niecałe 3 zł wyczaiłam X-menów Pierwsza klasa oraz Wielkiego Gatsby'ego! :) "Koniec defilady" kupiłam w promocji 29.90 zł.

Znaleźliście coś dla siebie? :) Co polecacie?

Sophie di Angelo

28 komentarzy:

  1. Ha! No to ja się pochwalę, że też mam "Zbuntowanych" xD
    Poza tym tam mnie kusiłaś Quickami, że też już je mam :D
    Poza tym na swoją kolej czeka u mnie "Klątwa Wendigo", a "Jesienna Róża" wczoraj przyszła :)
    A ja na "Wściekły Wiatr" jeszcze czekam.
    A całość świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Zaginionej" - czytałam, genialna, miło byłoby mieć na półce :) Złodziejka genialna, Angelfall też polecam :) Dawca czeka w kolejce, zazdroszczę Monumentu 14.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale olbrzymie ;o *.* "Mroczną bohaterkę" kupię na pewno, bo pierwsza część była fajna. Finałowa część "Monumentu 14" stoi już na półce i czeka, a "Zbuntowanych" zamówiłam. "Złodziejka książek" już od dawna zalega na mojej półce, ale jakoś nie mogę się za nią wziąć... Piękny stos i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem tylko "Niewidzialną koronę" (słabawa moim zdaniem) i "Złodziejkę książek". Zazdraszczam ci "Dawcy", "Australii", Yancey'a i Quicka. :3 No i "Wielkiego Gatsby'ego"! Gdzie wyczaiłaś go za taką cenę? *o*

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie 'wszystko za 2 zł'. :D Polecam się rozejrzeć. C:
      Dzięki. :D

      Usuń
  5. English matters już przeczytałam i według mnie jest to trochę gorszy numer od poprzedniego. Ale też ciekawy. Świetny stosik :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czy tak jest, bo zwykle nie czytam tego magazynu. ;)

      Usuń
  6. Zazdroszczę książek o Benedict'cie, może sama nawet niedługo je kupię.
    Ze stosiku nie czytałam nic, chociaż od dłuższego czasu myślę też o zakupieniu Złodziejki Książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże ile książek! Zazdroszczę wszystkich i każdej z osobna (chociaż niektóre już czytałam) no i nie ukrywam, że 3/4 z nich chętnie gościłabym także w mojej biblioteczce ("Złodziejka książek" <3) Nie pozostaje mi chyba nic innego jak życzyć miłej lektury ;)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, nie utoniesz w tym stosie ? :)
    Wiele fajnych książek, ale nic nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, godny pozazdroszczenia stosik. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No własnie też planuję Book Haul, ale boję się o długość filmiku. Nawet nie wiesz ile książek bym Ci podkradła! :D Zaaaazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba bardziej niż stosiku książkowego (chociaż "Dawcę" za taką cenę bym w ciemno kupiła), zazdroszczę Ci filmowych zdobyczy po takich cenach ;) Miałam się pytać gdzie kupiłaś "Parade's End" za taką cenę, ale już wiem gdzie są owe promocje i chyba się na jakąś skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście jest tego baaardzo dużo! Zazdroszczę Tobie tym bardziej, że są tu właściwie same pożądane przeze mnie tytuły. Przyjemnej lektury. ;)
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju... Tyyyle ciekawych książek zdobytych w tak krótkim czasie, jakim jest miesiąc! Jakie to piękne ^^ Zazdroszczę, zwłaszcza książek Matthew Quicka (nie mam pojęcia, jak to odmienić :P)!
    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj kochana Sophie. Tu Anon. Masz PW, wiadomo gdzie. P.S. Mam nadzieję, że nie zgubię się w tłumie Twoich fanów...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozazdrościć takiego stosiku! *.* Czytałam jedynie "Złodziejkę książek", cudowna książka ^^
    U mnie nowe książki zalegają od dwóch miesiące na półkach bo nie mam kiedy ich czytać... :\ w październiku przeczytałam 2 książki, i to nie całe, normalnie to do mnie nie do pomyślenia :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że biografie jakże popularne, a patrząc na ostatnie zdjęcie nie ma się co dziwić ;) Sama zastanawiam się nad kupnem tej autorstwa Lewisa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozostaje mi życzyć miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. dzisiaj zamówiłam "Wybacz mi, Leonardzie". Widze nowy numer English Matters. Wspaniały człowiek na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam patrzeć na takie stosiki, aż serce rośnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. A myślałam, że to ja kupuję dużo książek XD Ale zapowiadają się ciekawe recenzje, więc będę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ zazdroszczę takich stosików :) zbojecki dwor

    OdpowiedzUsuń
  22. Hoho, jaki wspaniały stosik :) Czytałam tylko ,,Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo