Zdobycze z maja i czerwca

W zeszłym miesiącu zdobycze się nie ukazały, ponieważ zostawiłam parę książek w Warszawie u Basi, które niestety nadal nie znalazły drogi do domu (tak, jak i moje cudowne doctorowo-sherlockowe plakaty), ale trudno się mówi; reszta zdobyczy targowych pojawi się po wakacjach. :) Trochę się jednak poza tym tego uzbierało i jest na co popatrzeć! Obok wszystkie zdobycze (zdjęcia się powiększą po kliknięciu), a poniżej już szczegółowo. 
Z boku:
Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku -Demi Lovato - dodatek od wydawnictwa Feeria
HopelessColleen Hoover - od wydawnictwa Otwarte - finalny egzemplarz z moją recenzją w środku!!! - recenzja
Dar Julii - Tahereh Mafi - od wspaniałej Basi - niedługo wideorecenzja

Od góry:
Błękitny zamek - Lucy Maud Montgomery - zakup na targach książki w Warszawie
Pollyanna dorasta - Eleanor Hodgeman Porter - jw.
Hannibal. Początek - Thomas Harris - jw. - recenzja
Hannibal - Thomas Harris - recenzja
Lśniące dziewczyny - Lauren Beukes - jw.
Lek na śmierćJames Dashner - jw.
Kodeks Bracholi dla rodziców. Jak mieć dziecko i nie zwariowaćBarney Stinson, Matt Kuhn - jw.

Od góry (lewa strona):
Pakt złodziejki - Ari Marmell - od Fabryki Słów - recenzja
Parszywa Dwunastka - Janet Evanovich - jw. - recenzja
Najlepsza Jedenastka - Janet Evanovich - jw. - recenzja
Mroczny triumf - Robin LaFevers - jw. - recenzja
Rycerz widmo - Cornelia Funke - od wydawnictwa Egmont
Ars DragoniaJoanna Jodełka - właśnie czytam i jest nieźle
Ukryta BramaEva Völler - od wydawnictwa Egmont
Między teraz a wiecznościąMarie Lucas - recenzja - CHĘTNIE SIĘ WYMIENIĘ LUB SPRZEDAM!!!

(prawa strona)
Tajemnice Ali - Sara Shepard -od wydawnictwa Otwarte - recenzja - wreszcie :P
Pozory mylą - Sara Shepard - jw.
[bubble] - Anders de la Motte - od portalu Upadli.pl
Przypływ - Daniela Sacerdoti - od wydawnictwa Dreams
Wina Gwen Frost -Jennifer Estep - jw. - niedługo videorecenzja
Wszechświaty. PamięćLeonardo Patrignani - jw. - videorecenzja już jutro
Przebudzona o Świcie - C.C. Hunter - od wydawnictwa Feeria - recenzja
Tatuaż z liliąEwa Seno - jw. - recenzjaCHĘTNIE SIĘ WYMIENIĘ LUB SPRZEDAM!!!
Perfekcyjna kobieta to suka. Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet - Anne-Sophie Girard - jw.
Kobiety, które zawładnęły EuropąJean des Cars

Znaleźliście coś dla siebie? Co chętnie byście przeczytali? Na jaką recenzje czekacie?  :)
Przy okazji zapraszam też na nowo utworzonego Sophiegrama (Insagram). :)

Sophie di Angelo

24 komentarze:

  1. Wow... sporo tego :O
    Wszystko co mnie zainteresowało na szczęście czeka na mojej półce ;)
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. >patrzę i mówię wow< ;-;

    Hannibal! Muszę to w końcu przeczytać i dokończyć oglądanie serialu. "Pakt złodziejki", "Rycerz widmo", "Ars Dragonia", "Kobiety, które zawładnęły Europą" - moje absolutne must have! Z chęcią dorwałbym też dalsze części Śliwki (czytałem tylko 1.), drugi tom "Wszechświatów" i "Ukrytą bramę" (ze "Złotym mostem", bo też jeszcze nie czytałem :/).
    W każdym razie udanego czytania! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. *patrzy tępo w ekran i snuje domysły o Twojej podejrzliwej przeszłości, czy aby na pewno nie okradłaś księgarni or something*
    Cudowne zdobycze, najchętniej zagarnęłabym je wszystkie dla siebie! <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKI PIĘKNY STOS! :)
    Ja czytałam ''Tajemnice Ali'' - dobra książka, można się z niej trochę dowiedzieć. Za ''Ukrytą Bramę'' i ''Wszechświaty'' zabieram się niedługo :)
    Jejku, jak bardzo bym chciała przeczytać ''Hopeless'', ''Dar Julii'' i ''Winę Gwen Frost'' :3
    Życzę Ci miłych wrażeń podczas lektury i pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że każdą z tych książek zdecydowanie warto przeczytać, a więc teraz pragnąć. Wierzę, że Ci się uda. "Dar Julii" jest po prostu awww!

      Usuń
  5. Z takimi książkami nie można się nudzić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam książkę Demi Lovato i jest bardzo fajna, a serię o Julii muszę w końcu zacząć :-)
    No i w ogóle suuper mega stos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko : o Oddaj mi cały ten stos *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dar Julii" bym Ci ukradła :D Ukrytą Bramę właśnie czytam jest okey. Za to ten tytuł.."Perfekcyjna kobieta to suka. Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet" troszkę mnie przeraża :D
    Owocnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto byłoby spróbować, ponieważ to zakończenie... czasami brakowało mi słów w recenzji, aby przenieść swoje emocje i je unaocznić. Cudo. :)

      Usuń
  9. O matko jak patrzę na taką ilość książek to się zastanawiam gdzie Ty je trzymasz :) I mam mega zazdro ^^ Czekam na recenzję reszty książek, bo o niektórych słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe tytuły. Z przyjemnością przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dopiero stos, niestety mało pozycji czytałam. ;) Polecam Ci na pewno "Lek na smierć", świetne zakończenie, przynajmniej moim zdaniem, choć sama końcówka trochę słaba :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos! Chciałabym conajmniej połowę ;) A najbardziej marzy mi się Evanovich...

    OdpowiedzUsuń
  13. No jest co pozazdrościć :D
    Dziś czytałam o "Tatuażu z lilią" w sumie to mnie zaciekawiło :) Na "Dar Juli" to już czekam od wydania :D I książkę Demi chciałabym przeczytać. Jestem bardzo ciekawa co tam jest napisane i czy mnie zaciekawi. Mogłaby jeszcze kilka wymieniać :> Bardzo fajne książki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo długo czekałam na "Dar Julii" i cholerka było warto! <3 Taka historia!!! Wspaniała, emocjonująca, kusząca. Właśnie takiego końca pragnęłam. :)

      Usuń
  14. Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę pisać, że zazdroszczę , bo u mnie też całkiem niezły [tak myślę] stosik.
    Chociaż coś tam bym podkradła ..;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę *.* Piękne stosiki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Daru Julii :) Lek na śmierć nieco rozczarowujący.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie nie rozczaruję. Nawet rzekłabym gorącą nadzieję. :D Za to wiem, że w przypadku "Daru Julii" tak nie będzie i to mi wystarcza. :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo