Zdobycze styczniowe

Zaraz będzie połowa lutego(zobaczycie, jak szybko minie; niby tylko kilka dni krótszy miesiąc, a zlatuje jakby był połowę krótszy), a ja dopiero prezentuję moje zdobycze! Nie jest tego zbyt wiele, na co na pewno nie narzekają przeciążone półki. Właśnie zastanawiam się, co ja zrobię z tym wszystkim, jak będę się wyprowadzać, bo chyba nie dam rady wziąć ze sobą ponad 300 książek... Okej, nie ważne, mam jeszcze półtora roku na myślenie. Nie przedłużając oto książki, które dostałam oraz kupiłam(pamiętacie moje oficjalnie oświadczenie, że robię sobie przerwę od zakupów książkowych? Hahaha. Ja też pamiętam i mnie to zbytnio nie rusza.)

Od góry:

Badacz potworów - Rick Yancey - egzemplarz recenzencki; Wydawnictwo Jaguar - właśnie czytam
Poza czasem - Alexandra Monir - jw. - wideo już nakręcone; będzie w środę upublicznione :)
Lament - Maggie Stiefvater
Ballada - Maggie Stiefvater
Urodzona o północy - C.C. Hunter - egzemplarz recenzencki; Wydawnictwo Feeria - recenzja
Wołanie kukułki - Robert Galbraith - egzemplarz recenzencki; Grupa Wydawnicza Publicat S.A. - recenzja
Chiny od góry do dołu - Marek Pindral - egzemplarz recenzencki
Listy - J. R. R. Tolkien - kupione za 19.90 zł z 56 zł ^^
Z boku możecie też zobaczyć przewodnik po Londynie, gdzie wybieram się na wakacje. Już tam w sumie byłam, ale Londyn jest olbrzymi, a ja chcę zwiedzić, jak najwięcej. :)

Tag. Obok możecie podziwiać moją nową, śliczną, mięciutką koszulkę związaną z Sherlockiem(jak tak dalej pójdzie, to co miesiąc będę mogła się pochwalić kolejną). ^^ Wygrał jednak Watson przy wybieraniu, ponieważ miał lepsze teksty w trzecim sezonie, a posiadam już dwa Sherlocki, więc dla równowagi sprawiłam sobie Johna. :D Możecie też zobaczyć tutaj kartki, naklejkę, magnes, podkładkę i dwie cudowne zakładki do książek. *.* Jeszcze raz za to dziękuję. :)

Znaleźliście może coś dla siebie wśród moich zdobyczy? Polecacie/odradzacie jakiś tytuł?



Sophie di Angelo

34 komentarze:

  1. Bardzo fajne pozycje .Strasznie jestem ciekawa "Listów " :-)

    biblioholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Badacza Potworów" też bym chciał przeczytać, czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, jaka śliczna koszulka. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zazdroscze 'Wołania kukułki'!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwie już zamówiłam. :) A Urodzoną chyba sobie kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Listy" udało mi się kupić w identycznej cenie w matrasie, a "Wołania kukułki" zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zazdroszczę "Wołania kukułki" - czatuję na nie w bibliotece, na razie bezskutecznie, ale w końcu musi się udać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To paradoksalne, ale najbardziej zazdroszczę koszulki! Jest wprost przepiękna! <3
    Czekam na videorecenzję Poza czasem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa Wolania kukulki. Lada dzien zaczne czytac i przekonam sie czy bylo warto w nia inwestowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach podkradłabym Ci "Poza czasem"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W styczniu również kupiłam Wołanie kukułki.:) Jestem bardzo ciekawa Badacza potworów:)
    http://czytac-to-zyc-podwojnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdobycze książkowe! Koszulka świetna, jak można wiedzieć, to skąd wzięłaś te gadżety z Igrzysk Śmierci, zakładkę z Olimpijskich Herosów i to "Choose your camp, you decide."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam na urodziny. :) "Choose your camp, you decide." to kartka. :D

      Usuń
    2. Tak, wiem, ale strasznie mi się podoba haha :D.

      Usuń
  13. Przepiękny wygląd bloga. Ciekawi mnie Wołanie Kukułki... muszę przeczytać.
    Zapraszam też do siebie http://books-are-future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałem jedynie "Chiny od góry do dołu" i książka na początku była świetna, później nieco pogmatwana i chaotyczna, ale ogółem jest to całkiem niezła pozycja. Z chęcią przeczytałbym książki Stiefvater oraz "Wołanie kukułki". :)

    Miłej lektury!

    Pozdrawiam
    R

    OdpowiedzUsuń
  15. Wołanie kukułki chętnie bym podkradła ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Z książek mnie nic nie zaciekawiło, ale koszulka zarąbista :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos :) Kilka z książek z chęcią bym Ci podprowadziła :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojojoj, jakie perełki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wołanie kukułki mam w domu, wprawdzie siostry, ale jest :D i Listy Tolkiena, które sprezentowałam kiedyś tacie na Święta.
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie, ja sie pytam, kupiłaś tak piękną, dżonowatą koszulkę?! PRAGNĘ JEJ.
    O, opinii o Poza czasem jestem ciekawa! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, serio, gdzie kupiłaś tę koszulkę? Internety nie pomagajo, niestety :c

      Usuń
    2. Oł już piszę. :D
      Tutaj: http://www.qwertee.com/
      Tylko to są oferty czasowe. :( Twoją maks 2 dni. Teraz akurat jest Doctor Who.

      Usuń
    3. O, dziękuję <3 Nawet, jak są czasowe, nie szkodzi. Jestem dobra w polowaniu, tylko pieniądze zebrać muszę :D

      Usuń
  21. Mega ciekawy stosik! :3
    Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Badacz potworów też się u mnie pojawił, Wołanie kukułki czytałam krótko po premierze i wg mnie szału nie było, natomiast jakiś czas temu dostałam chiny od góry do dołu. Na początku rewelacja, a później z każdą stroną coraz gorzej, więc przerwałam na chwilę lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Poza czasem" :) A "Badacz potworów" zapowiadał się nieźle, ale z czasem jakoś się do niego zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. jesztem ciekawa twojej recenzji do badacza potorów, poza czasem oraz urodzona o północy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Urodzonej..." już pisałam. :)
      http://bucherwelt.blogspot.com/2014/01/urodzona-o-ponocy-cc-hunter.html

      Usuń
  25. Pierwsze 6 książek - zabrałabym :D
    Świetny stosik ;) Miłego czytania ;)
    Genialna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna koszulka , fajny stosik ;)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo