Podsumowanie września

Nie mogłam się doczekać aż wrzesień się skończy! Dlaczego? Otóż każdy dzień przybliża mnie do wyjazdu na Targi Książki do Krakowa. :D Strasznie się cieszę, że mogę jechać; pieniążki już odłożone, lista książek, które pragnę kupić zrobiona, zdobycze pod koniec miesiąca będą ogromne, już ostrzegam. :3 I najlepsze, że spotkam tyyyyyle osób, które znam tylko online. :D W szkole idzie mi dobrze, choć przeraża mnie, jak dużo roboty mam już na ten miesiąc. :( Nie wiem, jak ja się z tym wszystkim wyrobię...

Podsumowanie września 2013
Przeczytane książki: 10 (pełna lista tutaj)
Liczba stron: 3441
Stron dziennie: 115
Dodane posty: 21
Recenzje: 11
Odwiedziny: + 11395 = 121536
Nowi obserwatorzy: + 7 = 367
Kręgi: + 12 = 159
Nowe komentarze: + 336 = 5963
Najlepsza książkaKroniki Ellie. Przyciągając burze - John Marsden
Najgorsza książka: brak

Wyzwania:
Z półki: 1
Czytam Fantastykę: 7
Pod hasłem: 0
Z literą w tle: 0

Plany na październik:
-nakręcić 1 videorecenzję
-Miesiąc z... Sarą Shepard
-przeczytać minimum 6 książek(bez lektur)
-napisać zaległe recenzje
-TARGI W KRAKOWIE!!! (będzie relacja!)
-dodać zasady współpracy (w końcu trzeba się za to zabrać...)

Co do czytania w tym miesiącu? Oczywiście "Inferno"! Już zamówione, opłacone, tylko odebrać, gdy dojdzie po premierze. "Gra w Kłamstwa" też jest w planach, a pod koniec miesiąca "Dom Hadesa". Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier książkowych tego roku. :D Pozostałe książki widzicie z boku. ;)

Podsumowanie "Miesiąca z... lekturami"
-Wprowadzenie
-Ulubione lektury
-Nielubiane lektury
-Lektury, które chcę przeczytać
Nowy projekt na koszulkę. xD

Kolejny raz udało mi się zrealizować wszystkie plany! Cieszy mnie bardzo, że niektórzy z Was postanowili wziąć udział w projekcie "Miesiąc z... lekturami". :) Zapraszam do tego samego w tym miesiącu, oj będzie się działo! :D Jednak z powodu ogromu zadań, projektów, sprawdzianów itp. szkolnych musiałam drastycznie zmniejszyć liczbę książek, które chcę przeczytać. ;( A pamiętam, że rok temu październik był moim najlepszym miesiącem i wciąż mam nadzieję, że tegoroczny też będzie!

Oto książki, które planuję kupić na Targach, choć wszystko może się jeszcze zmienić(poza Riordanem). ;)
-Dom Hadesa - Rick Riordan
-Przewodnik po świecie herosów - Rick Riordan
-Gra o Ferrin - Katarzyna Michalak (nowe wydanie)
-Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską -Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis
-Rok z Ewą Chodakowską. Twój Dziennik Fitness - Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis
-Wróżbiarze - Libba Bray
-Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle
-Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald (filmowe wydanie)
-Papierowe miasta - John Green

A Wam jak minął wrzesień? Kto wybiera się na Targi Książki w Krakowie? :D

Sophie di Angelo

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! Nie czytałam żadnej z książek, które masz w stosiku, ale kilka podebrałabym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na miesiąc z Shepard i gratuluję takich wyników :)

    No i wygląda na to że spotkamy się na TARGACH KSIĄŻKI W KRAKOWIE!! YEY! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. I jaki cudowny stosik. Same świetne książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki świetne! 115 stron dziennie brzmi nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wyniki i super stosik ^^ Wiele książek z niego chcemy przeczytać :) Nas niestety w Krakowie nie będzie, no ale na wszystkich targach nie da się być :D /SMF

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wybieram, ale jeszcze zobaczymy, co z tego wyniknie :) Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę Greena.. W tym roku Kraków odpada, ale za rok, dwa.. Zobaczymy :D
    Gratuluję wyniku, u mnie STRASZNIE cienko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podsumowanie samych wspaniałości ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety się nie wybieram, ale z połowy książek, które zamierzasz kupić chętnie bym cię okradła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników , świetny stos, przyjemnej lektury, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników :) Wrzesień był dla Ciebie dobrym miesiącem :) A z tego co widzę październik będzie również ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik :) Trzymam kciuki aby po raz kolejny udało się zrealizować wszystkie plany :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa twoich wrażeń po lekturze Inferno, ja niedawno przeczytałam i zrecenzowałam Zaginiony symbol (wpadaj do mnie) i byłam tak rozczarowana, że boję się zaglądać do nowej książki Browna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zabrać się za "Ogień", bo podobał mi się "Krąg" :) Nie mogę się doczekać zdobyczy z Targów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo