50 przypadkowych faktów o mnie

1. Urodziłam się tego samego dnia, co Justin Timberlake, ale 14 lat później.
2. Mój ulubiony kolor to chabrowy. Mam mnóstwo ciuchów w tym kolorze oraz parę conversów.
3. Mieszkam w Niemczech na wsi od trzech lat. Chodzę do szkoły w miasteczku i tak, mam wszystkie lekcje po niemiecku.
4. Nienawidzę wsi. Ja chcę do miaaaasta!
5. Pochodzę z Gorzowa Wielkopolskiego.
6. Znam trochę hindi.
7. Chodziłam do szkoły muzycznej, gdzie nauczyłam się grać na pianinie. W połowie czwartego roku musiałam zrezygnować, ponieważ grożono mi wywaleniem ze szkoły, jeżeli... nie zaśpiewam kolędy na wigilii.
8. Nadużywam słowa YOLO we wszystkich możliwych znaczeniach.
9. Odkąd zaczęłam dostawać oceny (kiedyś zaczynało się to dopiero w czwartej klasie podstawówki) zawsze(poza jednym jednym razem na półrocze w pierwszej gimnazjum) byłam prymusem, a najniższa średnia jaką miałam to 4,78.
10. Od dwóch lat mam średnią 5,5 na koniec roku(polską oczywiście).
11. Mam zielono-szare oczy ze złotymi plamkami, co jest wymieszaniem szarych i brązowych oczów rodziców.
Moje oko. :D
12. Mam młodszą siostrę. :C
13. Pierwsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytałam to "Dwadzieścia tysięcy mil podmorskiej żeglugi".
14. Odkąd pamiętam rodzice malują mi pokój na różowo, co jest straszne. Czemu nikt mnie nie słucha, gdy mówię, że nie lubię różowego?!
15. Nie oglądałam telewizji od dwóch lat.
16. Moim ulubionym owocem jest arbuz.
17. Nie cierpię pomidorów, papryki i ogórków kiszonych, a za to uwielbiam brokuły i szpinak.
18. Najbardziej lubię pić sok mango lub colę waniliową. Mniam!
19. Jestem pedantką i zawsze muszę mieć wszystko poukładane, inaczej nie mogę spać.
20. Nie lubię Facebooka, ale go używam, bo to najłatwiejszy sposób, aby obecnie się z kimś skontaktować.
21. Jedyna lektura, która mi się nie spodobała to "Mały książę". Dla mnie była to historia o chłopcu, który uważał, że śmierć pozwoli mu wrócić do domu. Taaaak jasne.
22. Mam papugę o imieniu Filip, która tak naprawdę jest samiczką. Dowiedziałam się o tym, gdy zniosła pierwsze jajko. Swoją miłość do mojej rodziny wyraża głośnym darciem dzioba, gdy tylko ktoś wstanie z łóżka, a zazwyczaj jest to mój tata o 6 rano.
23. Mam bzika na punkcie książek mitologicznych(jeżeli są dobre, bo np. P.C. Cast nie cierpię).
24. Nie lubię erotyki w książkach.
25. Odkąd pamiętam prowadzę pamiętnik. Poszczególne zeszyty mój kolega nazwał kiedyś 'tomami' i tak już zostało. Obecnie piszę więc 14 tom pamiętnika, gdzie zapisuję wszystko. Od przeczytanych książek z datami, po wszelkie hasła i rzeczy do zrobienia. Porządek musi być!
26. Nie umiem gotować. Jestem kuchennym beztalenciem, raz podpaliłam nawet wodę.
27. Lubię jeść popcorn popijając go barszczem czerwonym. ;)
28. Jestem uzależniona od emotikon. Ciągle ich używam!
29. Lubię seriale Disneya i się tego nie wstydzę! Poza Czarodzieje z Waverly Place i tymi nowymi Nadzdolni, Austin i Ally i Taniec rządzi, których nie lubię.
30. Cztery razy zmieniałam szkołę ze względu na przeprowadzki.
31. Zostanę lekarzem, ale wciąż zastanawiam się nad specjalizacją: onkologia czy choroby zakaźne.  Zostanę albo szalonym naukowcem, albo wykładowcą, kto wie!
32. W przyszłości przeprowadzę się do Anglii.
33. Kiedy byłam młodsza namiętnie kupowałam wszystkie gazetki. Od kilku lat nie kupuję gazet wcale, chyba że są plakaty z gwiazdami, które szczególnie lubię.
34. Jestem uczulona praktycznie na wszystko, w tym czekolada, duuużo owoców i każdy rodzaj mięsa. Jednak najgorsze uczulenie mam na krewetki, a wręcz kocham owoce morza!
35. Pływałam kiedyś z delfinami! :)
36. Moje naturalne włosy mają nieznany mi odcień brązowego, ale obecnie mam czarne włosy i muszę poczekać aż mi odrosną naturalne, aby móc je pofarbować na rudo!
Ja od prawej.
37. Uwielbiam chodzić do kina(i wolę Heliosa, bo w Multikinie jest strasznie zimno!) Gdyby nie koszty robiłabym to o wiele częściej.
38. Mam najmniejszego I-poda świata w złotym kolorze. :D
39. Jestem uzależniona od tumblr'a. Wchodzę na niego kilka razy dziennie! Oto mój tumblr zapraszam!
40. Jestem graficznym beztalenciem, nawet w paintcie nie potrafię zrobić prostej kreski, dlatego mam własnego grafika! :D
41. Namiętnie zbieram błyszczyki coca coli. Nie mam tylko żółtej fanty!
42. Oglądam dużo seriali. Uwielbiam Grę o Tron, Once Upon a Time, Revenge, Sherlocka(BBC), Jak poznałem waszą matkę oraz Dr. House. Z przyzwyczajenia oglądam PLL, Glee i TVD. Ostatnio zaczęłam Elementary, Teen Wolfa i Pod kopułą. Trochę tego jest. 
43. Jak się zdenerwuje najlepiej pomaga mi... mycie naczyń. ;)
44. Zawsze mam pomalowane paznokcie.
45. Uwielbiam podróżować po świecie i zwiedzać różne muzea! Byłam już w Grecji, Hiszpanii, Egipcie, Turcji, Tunezji, Anglii, Włoszech i Czechach. 
46. Mój czytnik nazywa się Edison. 
47. Na tapecie na komórce i na komputerze mam Benedicta Cumberbatch'a. :D
48. Często przeżywam "fazy" związane z czymś, co mi się bardzo podoba. Przeszłam już przez fazę US5, Harry'ego Pottera, Zmierzchu, Igrzysk Śmierci, Percy'ego Jacksona, Indii, Bollywoodu, Pretty Little Liars. Teraz mam fazę na Sherlocka, a od zawsze w moim sercu obecna jest Anglia. 
49. Misiek, z którym spałam do 14 roku życia nazywał się Louis(po Louisie z H2O xD).
Tak wygląda Louis.
50. Moim ulubionym aktorem jest Shah Rukh Khan. :)

Uffff! 50 faktów za mną. :D

Na dokładkę filmik z 7 faktami gratis. xD Nominowana zostałam przez Agnes Recenzentkę z bloga http://recenzentki-ksiazkowe.blogspot.com/


Chciałabym kogoś nominować do tej zabawy{50 przypadkowych faktów o mnie} (Kuba masz mi pokazać swoje fakty, jak napiszesz :P). Są to autorzy blogów:

http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/
http://empoleca.blogspot.com/
http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/
http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/
http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/

Jeżeli ktoś jeszcze chce wziąć udział w zabawie, niech czuje się przeze mnie nominowany! :)

Sophie di Angelo

23 komentarze:

  1. A to nie jest czasem Shah Rukh Khan? :P
    Myślę, że kolor włosów nazwałabym kasztanowym, ale słabo to widać :P moje naturalne też mają dziwny odcień, nie martw się :D
    Że co? błyszczyki Coca coli?! Niemcy... :P
    Dużo tych wieści o Tobie... jak ja bym miała coś takiego stworzyć to rajuuuu :D haha :D podziwiam za wytrwałość. I jak widzisz... też nadużywam emotek :P :P :P

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. xD Całe życie w błędzie. ;_;
      Jak się kliknie na zdjęcie, to zrobi się większe. :3
      W Polsce też są te błyszczyki! :PP

      Usuń
  2. Wow. Dużo ciekawych informacji :)
    Ja również nie lubię różowego, uwielbiam mitologię w książkach i kocham Shah Rukh Khan'a! :D Także miewam "fazy", a moja obecna dotyczy "Supernatural" :)) Dean, mhmmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAaaaaa, też miałam fazę na US5! :D Ah, to były czasy, ostatnio nawet odwiedziłam moje stare forum poświęcone US5, bo mi się na wspominki zebrało. :)
    Tak mi się gust zmienił, że obecnie takiej muzyki kijem nie tknę. :P
    Też mam tumblra i kocham tę stronę, a co do faz to od 6 lat mam fazę na Supernatural, od roku na Doctora Who i od dwóch lat na Sherlocka - trzy najcudowniejsze seriale na świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam brokuły i szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ile się dowiedziałam o tobie :) Świetny filmik, fajnie, że w końcu powracasz z videorecenzjami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sporo nas łączy :) również uwielbiam brokuły i szpinak, w przyszłości chcę zostać lekarzem i podobnie jak Ty marzę o przeprowadzce do Anglii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku. Nie wiem czy ktoś Ci już to mówił, ale masz niesamowite oczy;D Wyjątkowe, nie takie pospolite jak ja!
    A no i prawie bym się udusiła ze śmiechu, kiedy przeczytałam, że "podpaliłaś wodę";)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaka jest skala ocen w Niemczech?
    PS: To nowe logo jest świetne;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego:) Ale bardzo miło było wszystko przeczytać i dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie.
    Ja osobiście nie lubię tych błyszczyków, maiłam fantę truskawkową ale ją wyrzuciłam. Paznokcie również mam zawsze wymalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe fakty, ja nie potrafiłabym napisać aż tyle o sobie! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to się miło czytało :D Ja kin nie lubię, bo nie można gadać, a ja wręcz kocham gadać :3
    No i z całego serducha dziękuję za nominację! <3 Sama miałam robić listę, tak o bez żadnego zaproszenia, a tu proszę! Teraz koniecznie muszę się wziąć w garść i coś wykminić. Lecz listę opublikuję pewnie jakoś we wrześniu, bo teraz strasznie dużo czytam i mam za dużo recenzji do opublikowania. W każdym bądź razie jeszcze raz dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bycie w kinie absolutnie nie przeszkadza w ciągłym gadaniu i komentowaniu. xD Co więcej ludzie często klaszczą, jak rzucę coś głośno. xD
      Nie ma za co! :*

      Usuń
  12. Z tą szkołą muzyczną to na poważnie? Bo powót trochę niepoważny ;P Ja tam uwielbiam różowy, a nikt w młodości nie chciał mi pomalować tak ścian. Gaddemet!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa!!! Ja też pochodzę z Gorzowa Wielkopolskiego :D Też jestem troszkę pedantką - ok, może jestem bez "troszkę" :) Pamiętników też mam sporo - systematycznie tak od 6 klasy podstawówki zapisywane.
    Delfinów to pozazdrościć !!!
    po Louisie z H2O xD - a tutaj nawet kojarzę :) Też ten serial oglądałam - oczywiście po czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaa. skąd masz tą wersje Ellie Goulding? jest cuudna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię powiedzieć, szukałam wszędzie tej wersji i nie ma, ale jak chcesz, to mogę Ci ją przesłać na E-maila w załączniku. :)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo, ale to bardzo bym prosiła, jeśli możesz.
      ammae@wp.pl
      Pozdrawiam serdecznie ^ ^

      Usuń
  15. Dużo tego, dużo. Zgadzam się tylko z punktami 16 i 24, chociaż do Anglii też chciałabym się przeprowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. :O Nigdy bym nie pomyślała, że mieszkasz w Niemczech!
    Też bym chciała podróżować po świecie :(
    Kocham Sherlocka BBC i Dr Housa.
    Śmiałam się na papudze.
    Też się uzależniłam od Tumblr :D
    Świetne fakty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu! eM to już jakiś czas temu widziała tę zabawę. I nawet nie wie co i jak ma komentować, w tym momencie jest przerażona, że została nominowana.
    O matulu!
    Idzie pisać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za nominację :*

    Wiesz, że również zastanawiam się nad zostaniem lekarzem, a właściwie, to już mój plan, ale dokładnie nie wiem jakim. ;) Ja też często używam emotikonów, a już szczególnie tego: ;) Również jestem prymuską, jestem na siebie zła nawet za czwórkę... Ale obecnie w gimnazjum aż tak wysokiej średniej nie miałam, było to zaledwie 5,24 ;)
    Na pytania odpowiem, jak tylko wymyślę, co mam napisać. Myślę, że w któryś weekend września to zrobię, bo zaraz zaczyna mi się szkoła i mniej czasu na pisanie postów... :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo