Zdobycze z lutego

Od góry:
"Das Haus Anubis: Der geheime Club der alten Weide" A.P. Lowe - wyczajone za 2 euro, a że kocham "Tajemnice domu Anubisa" to nie mogłam nie zmusić rodziców do kupna. ^^ Mój mały projekt z nauką języków obcych. Eragona dałam radę, ogarnę i to. :D
"Jak niechcący spowodowałem upadek światowego koncernu" Harosław Jaszek - prezent od portalu Nakanapie.pl
"Po szóste nie odpuszczaj" Janet Evanovich - pierwszy egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów
"Nie jestem seryjnym mordercą" Dan Wells - Efantastycznej wymiany prezentów
"Circus Maximus" Damian Dibben - od Pana Macieja RECENZJA
"Wybrani" C.J. Daugherty - od wydawnictwa Otwarte - videorecenzja na dniach
"Pocałunek Gwen Frost" Jennifer Estep - od wydawnictwa Dreams
"Spojrzenie Elfa" Katrin Lankers - jw. RECENZJA
[geim] - Anders de la Motte - od Upadli.pl

Tak oto prezentują się moje zdobycze. Znaleźliście coś dla siebie? :)



Sophie di Angelo

25 komentarzy:

  1. No i jest stosik! :D Śliweczka już za mną i bardzo mi się podobała ;) Zaraz biorę się za pisanie recenzji :D Wybrani i Circus stoją już na mojej półce, tą pierwszą pewnie jutro zacznę czytać. O spojrzeniu elfa marzę <3 Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spojrzenie elfa bym podkradła ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradłabym Ci Spojrzenie Elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wybranych", "Spojrzenie elfa" i "Nie jestem seryjnym mordercą" chętnie bym Ci podkradła :)
    Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny stosik, aż się nie można napatrzeć. Tak chętnie podkradłabym "Spojrzenie elfa", "Wybranych" i "Pocałunek"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny stosik! "Pocałunek..." bardzo chciałabym już mieć, a "Wybranych" uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wybrani" - wspaniała książka :)
    Chętnie bym przeczytała szóstą "Śliweczkę", choć do tej pory mam za sobą tylko pierwszą część, no i jeszcze "Spojrzenie elfa"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz śledzę przygody Gwen, a bardzo chciałabym przeczytać "Wybranych" :)
    Piękny stosik - podoba mi się projekt językowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik świetny :) Z chęcią ukradłabym ci kilka książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To milych przygod z kazda ksiazka. Czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdobyczy, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę "Spojrzenia elfa"! ;d
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z twojego stosu mam ochotę tylko na "[geim]" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszą pozycje przeczytałabym od zaraz :D Dlaczego? Bo po niemiecku!! Kocham ten język ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "wybrani", "Spojrzenie elfa" oraz Śliweczkę z chęcią bym przygarnęła ;)
    Przyjemnych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos :D Przyjemnej i ciekawej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość tytułów mam u siebie. I dobrze, bo inaczej bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrani!!! Cudny stos! Miłego czytania :) Oczywiście jak zwykle czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spojrzenie elfa i Wybrani z chęcią widziałabym na swojej półce. Życzę miłego czytania i pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrani mogą być bardzo ciekawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skromny, ale jaki zacny! Bardzo fajne zdobycze ;) Miłego pochłaniania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo