Top 10: najbardziej wyczekiwane premiery filmowe 2013 roku


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć najbardziej wyczekiwanych premier filmowych 2013 roku!

Tak się złożyło, że wyczekiwane przeze mnie filmy to same ekranizacje książkowe. ;) Na "Czerwień Rubinu" wybieram się z Jarką do niemieckiego kina i już nie mogę się doczekać. "Piękne istoty" raczej obejrzę w domu, ponieważ nie wiem, czy wyrobię się z książką do premiery, a to już niedługo. "Ciepłe ciała" chyba w ogóle do Polski nie wejdą, a w każdym razie ja nic o tym nie słyszałam. "Zaginiony symbol", czyli ekranizacja najnowszej książki Browna, mają się pojawić w tym roku. Zobaczymy, czy się wyrobią. :) "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy:Morze Potworów" to miejmy nadzieję, że już nie adaptacja, ponieważ nowy reżyser zadbał o takie tam szczegóły, jak np. fakt, że Ann ma blond włosy. ;) "Intruz", choć główna aktorka to jakaś masakra, to nie tracę nadziei na dobry film! "W pierścieniu ognia" chyba nie muszę przedstawiać? Jestem zaciekawiona "Miastem Kości", więc jeżeli wejdzie film do Polski, to chętnie się wybiorę. "Nędznicy" już lecą, a ja nie mogę się doczekać, aż pójdę do kina! To będzie legendarne. Ostatnia pozycja, to nie film, ale jednak czekam  z utęsknieniem i bólem na 3 sezon "Gry o Tron"! ;3

A Wy czekacie na których z tych filmów?

Korzystając z tematu, co byście powiedzieli na wyzwanie czytelnicze "Najpierw książka, potem film"? Wydaje mi się, że takiego nie ma, a byłaby to dobra mobilizacja do sięgnięcia najpierw po lekturę, a potem po ekranizacje. Co Wy na to? :)

Sophie di Angelo

32 komentarze:

  1. Większość z tych tytułów znajduje się i u mnie na liście tych filmów, które muszę zobaczyć. Chyba najmocniej wyczekuje na Miasto Kości, pierwszą część Darów Anioła:) Kocham tą serię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och i ja czekam na większość tych filmów i doczekać się nie mogę!
    Druga część "Percy'ego", oby ta wyszła im bardziej do książki podobna.
    "Intruza" jeszcze nie czytałam, ale przed filmem na pewno się za to zabiorę.
    "W pierścieniu ognia", modlę się tylko, żeby za bardzo nie zepsuli tego filmu *.*
    No i "Miasto kości", choć nie podoba mi się dobór obsady, na pewno obejrzę, jeśli nie w kinie, to w domciu.
    A "Czerwień rubinu" i "Piękne istoty"... No. Tu się też za książki muszę dopiero zabrać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że "Czerwień rubinu" zostanie zekranizowana. Koniecznie muszę zobaczyć ten film. Póki co czekam aż do kin w moim mieście wejdą "Nędznicy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że czekam na większość z tych pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oszaleję jak nie zobaczę w tym roku ekranizacji "W pierścieniu ognia", "Miasta kości", "Intruza" i "Czerwieni rubinu"! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kilka ekranizacji :) A co do wyzwania, to myślę, że to byłby fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość nawet nie zauważyła, ale i tak chyba zrobię to wyzwanie. :3

      Usuń
  7. 1. "Intruz" - to jest moja ukochana książka, najlepsza i mam nadzieję, że film nie zepsuje mi tego wizerunku
    2. "Czerwień rubinu" - nie mogłam się z początku przemóc co do tej trylogii ale jak już ją przeczytałam to się zakochałam ale nie mogę uwierzyć, że w Polsce nie będzie tej ekranizacji wyświetlanej :(((
    3. "Piękne istoty" - wszystko byłoby fajne tylko żeby Ethana zagrał ktoś bardziej przystojny
    4. "Miasto kości" - świetna była zapowiedz no i chętnie zobaczę Jamie Bower w innej roli niż tylko durnego wampira
    5. "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: morze potworów" - mam nadzieję, za ta część będzie lepsza!
    6. "W pierścieniu ognia" - jeśli tą część sknocą to pojadę do nich i skopię im 4 litery
    A jeśli chodzi o filmy, które chciałabym, żeby je nakręcili (oczywiście na podstawie książek:P) to jest ich kilka ale najważniejsze to:
    1. "Niezgodna"
    2. "Życie, które znaliśmy"
    3. "Córka dymu i ognia"
    4. "Trylogia rodu Kane"
    5. "Burza"
    6. "Saga Szeptem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile słyszałam, ale nie wiem, czy te informacje są wiarygodne "Czerwień Rubinu" ma być w Polsce jesienią, ale ja nie mogę tyle czekać i jadę do niemieckiego kina!
      "Igrzysk" przecież nie sknocili? :< Jestem dobrej myśli, co do "W Pierścieniu ognia"! Finnick nawet wyszedł. :v Teraz tylko czekać na pierwszy zwiastun.
      Oprócz tego: wzięto się za Niezgodną(już nawet wybrano główną aktorkę) i sagę Szeptem mają podobno ekranizować, jak autorka gdzieś wspominała.
      Sama bardzo chętnie bym obejrzała ekranizację "Życie, które znaliśmy" i "Czerwonej Piramidy". *.* Kocham te książki! :D

      Usuń
  8. "Ciepłe ciała" mam nadzieję, że wejdą do polskich kin, bo książka mi się bardzo podobała.
    Na "Intruzie" będę na pewno!
    Nie cierpię infantylnej prozy Pani Clare, więc nie odwiedzę wtedy kina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie podobał jej styl, ale film zapowiada się lepiej niż książka, więc nie mówię nie. ;3

      Usuń
  9. Wyzwanie super ja się chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej wyczekuję "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy:Morze Potworów". Uwielbiam tę serię ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zapewne sobie odświeżę pierwsze tomy przed filmem. :)
      Tylko szkoda, że będzie dubbing. :(

      Usuń
  11. Widzę, że czekamy na te same filmy :D Na "Nędzników" wybieram się w tym tygodniu i normalnie nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że wymienione przez Ciebie ekranizacje doczekają się swoich premier w polskich kinach. Oby...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już jestem po Nędznikach i... jestem ZACHWYCONA! :D Co do Intruza, to niestety przyznaję ci rację. To nie jest Melanie, jaką sobie wyobrażałam. Ale miejmy nadzieję, że to nie kicha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieładnie tak! XD Teraz będę cierpieć kolejny tydzień, ale na szczęście zdążę książkę przeczytać. ;3
      Mam nadzieję, że będzie dobrze, chociaż główna bohaterka była silna, wysoka i wysportowana... Hahahaha. Będzie śmiesznie. :3

      Usuń
    2. I powiem, że byłam na PREMIERZE! Pierwszy ino raz <3. (zazwyczaj chodzę po premierze... :P) Np. Atlas chmur mnie trochę rozczarował... :( A Ja poczekam, aż ukaże się książka z okładką filmową Nędzników, to wtedy całe moje oszczędności wydam :D. Ścieżka dźwiękowa.... <3

      Usuń
    3. Ja sobie wypożyczyłam, ale z okładką filmową chętnie zakupię wydanie. :3 Tak to mam w 4 tomach. XD

      Usuń
  13. Najbardziej czekam na Czerwień Rubinu! Już się doczekać nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście czekam na kontynuację trylogii Igrzysk Śmierci oraz na Miasto Kości. Intruza musiałabym najpierw przeczytać, by czekać na jego ekranizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na "Czerwień rubinu", ale chyba powstrzymam się z oglądaniem filmu, dopóki nie przeczytam całej serii. No i oczywiście bardzo wyczekuję W pierścieniu ogniu". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za takim wyzwaniem, przez to nadrobiłabym trochę kino:)
    Osobiście sama chce się wybrać do kina na nędzników i czekam na intruza

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, też bym chciała na "Nędzników" wybrać się do kina :D
    Nie miałam pojęcia, że dla filmu "Morze Potworów" są już plakaty ;)
    Mam bardzo podobną listę oczekiwanych filmów do twoich ;)
    Zazdroszczę, że z Jarką idziecie razem!!! Też bym się wybrała - a do Berlina może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy ten plakat do "Morza Potworów" jest oficjalny, ale wzięłam. :D
      Za daleko do Berlina. ^^ Raczej do Schwedt jedziemy, bo ja mam blisko, a i Jarka tam wpada. :) Z Gorzowa też nie jest daleko! :3

      Usuń
    2. A ja myślałam, że na Frankfurt padnie.

      Usuń
  18. Z miłą chęcią obejrzę wszystkie te filmy. Kurczę! Nawet nie wiedziałam, że mają nakręcić "Zaginiony symbol", a co tu dopiero mówić o premierze :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią obejrzę "Morze potworów" i oczywiście "W pierścieniu ognia" *.* Na "Nędzników" też mam ogromną ochotę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też czekam na te filmy :)
    Wyzwanie może być dobre. Szkoda, że nie prowadzę bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, w tym roku będę stałą klientką kina:)
    Czekam na "Intruza", "Miast kości", "W pierścieniu ognia" i na "Morze potworów".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo