Stos książkowy

Kilka nowych książek zawitało ostatnio do mojej biblioteczki, niektóre tylko przejazdem, inne na stałe. :)
Zakup własny:
"Zimne wybrzeża" Szczepan Twardoch - 5zł w Matrasie. :D
"Wędrówka przez sen" Josephine Angelini
Z wymiany: 
"Miasto Kości" Cassandra Clare - Sol przez Ciebie!
"Las Zębów i Rąk" Carrie Ryan
Pożyczone, kiedyś oddam:
"Chemia śmierci" Simon Beckett
"Erynie" Marek Krajewski
"Liczby Charona" Marek Krajewski
"Metro 2033" Dmitry Glukhovsky
Zakup własny:
"Dzień Lordów" Michael Dobbs

Znacie którąś książkę, a może znaleźliście coś dla siebie? :)

Już niedługo u mnie kolejny konkurs! Więc uważnie obserwujcie bloga. :D

Sophie di Angelo

52 komentarze:

  1. Niestety nie znam żadnego z tych tytułów, ale kilka mnie interesuje, więc z niecierpliwością czekam na ich recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całą serię Cassandry Clare - chętnie ją sobie odświeżę w najbliższym czasie. Zazdroszczę "Lasu zębów i rąk", a ciekawa jestem Twojej opinii o Krajewskim oraz "Metrze 2033". Szykują się ciekawe recenzje u Ciebie!

    O, konkursiwo! Andzia zaciera łapki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Lasu zębów i rąk", a Miasto kości już za mną. Teraz czytam drugą część. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto kości *_* Boskie! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam, czytaj jak najprędzej! mam już 5 książek Clare i jestem z siebie dumna, brakuje mi jednej do wszystkich aktualnie wydanych :) Metro 2033 bardzo chcę, zazdroszczę, że będziesz mogła przeczytać! Las zębów i rąk spoko, ale druga część jeszcze lepsza ^^ Czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę imponujący stos:) Zazdroszczę "Eryni"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik! Miasto kości *_* Mówię Ci... zakochasz się w tej serii! Jestem wspaniała... namawiam do dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak mi się spodoba, to będę potem spłukana, bo będę chciała więcej! XD Nie wiem, czy to dobre dla rodziców. :D

      Usuń
  7. Wow ^^ Czytałam "Miasto Kości", bardzo dobra książka tak samo jak "Erynie". Reszty Ci bardzo zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkradłabym Miasto kości, Las zębów i rąk i Metro 2033;)
    Ale wydze też inne perełki.
    Pozdrawiam i czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Las Zębów i Rąk" jest niesamowity. Polecam Ci tą książkę z całego serca! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miasto kości znam i polecam! Baaaaardzo!
    Las.. Znam i nie mogłam go nawet skończyć, ale mam nadzieję, że Tobie lepiej pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję. :D Najwyżej poczeka w kącie na lepsze czasy. :D

      Usuń
  11. Las zębów i rak , tylko to czytałam. Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miasta Kości nie pożałujesz. Sama muszę to przeczytać (chyba 4 raz).

    OdpowiedzUsuń
  13. "Miasto Kości" jest fantastyczne i na pewno bardzo Ci się spodoba! :3 Moja ukochana seria. <3 "Las zębów i rąk" też jest świetny. ^^ Czekam na Twoją recenzję "Metra 2033", bo jestem ciekawa tej pozycji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacny stosik, ale najlepsza to część wymiankowa! :) Zazdroszczę "Miasta kości" i " Lasu zębów i rąk"! "Miasto..." jest świetne i powinno Ci się spodobać. Dobrze, słuchaj Sol :D Ja aktualnie poluję na "Mechanicznego anioła" ;)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam jedynie "Chemię śmierci" i podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam nic, ale przyjrzę się dokładniej, to może coś wyszarpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny stosik! Jestem ciekawa czy spodoba Ci się "Las Zębów i Rąk". A na "Wędrówkę przez sen" poluję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Las Zębów i Rąk" - dobrze się czytało i nie można oderwać za bardzo :D "Miasto Kości" od 2009 czytałam już kilka razy i pierwszą część tej trylogii - tylko polecić :) Dalej to już tylko "Mechaniczny Anioł" i "Mechaniczny Książę" - z serii prequelowej :)
    Ach, ten Orion z "Wędrówki" jeszcze mi się przypomniał XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet od ciasteczek Oreo :v Zacny chłopak! :D
      Kurde, tyle tych książek, że nie dość, że kasy nie ma, to i miejsca na półce. :D

      Usuń
  19. Fajny stosik :) Życzę miłej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci Metra :) Mam ochotę na tę książkę od dłuższego czasu, gonię za nią i gonię i nigdzie nie mogę znaleźć...
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie też otrzymałam z wymiany "Las zębów i rąk". Nie mogę się doczekać, żeby poznać twoją opinię.^^ Miłej lektury i oddaj "Miasto Kości:.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem ciekawa Twojej. :D Ale pewnie wyprzedzisz mnie w czytaniu. XD

      Usuń
    2. Być może, bo już ją prawie skończyłam.:D

      Usuń
  22. Wędrówkę mam, ale jeszcze nie czytałam *.* A Miasto Kości - Sol dobrze Ci mówi, jest boskie! :D I Las Zębów i Rak może być nawet :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak można?! ;D Ja nie wytrzymałam i od razu zaczęłam czytać "Wędrówkę". :D
      Kurde mieszane opinie do "Lasu", dobre, genialne, takie sobie... Ciekawe, co mi przyjdzie sądzić. :D

      Usuń
  23. Cudny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały stosik:) Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Miasto kości" bardzo polecam. :D Polskie okładki "Darów Anioła" są ohydne, ale treść jest znakomita. Tom czwarty jest najgorszy, bo według mnie jest już naciągany, jednak pierwsze trzy części to majstersztyk. A prequel- "Mechaniczny anioł" jest nieziemski. :D Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie okładki mi się nie podobają, dlatego zwlekałam z tą serią. :D Wszyscy są jednak zgodni, co do tego, że jest dobra. :3

      Usuń
    2. Dary anioła są świetne! Mówiłam, że masz przeczytać. ;D

      Usuń
  26. Miłej lektury , czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, niezłe szaleństwo, no i Metro widzę! Wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam w planach "Chemię śmierci". Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo dobrego słyszałam o Krajewskim. A sama mam w planach "Metro 2033", które również pożyczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie czytałam niczego, ale mam ochotę na "Dary Anioła". Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  31. "Chemia śmierci" to super książka, też miałam pożyczona. Szkoda tylko że nie stać mnie na następne częsci. Reszty nie czytalam, ale zapewne tez warte przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie czytałam żadnej z nich, ale mam w planach "Las zębów i rąk" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Miasto kości" moja ukochana książka :D
    Zazdroszczę "Lasu zębów i rąk". MIłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny stosik:) widzę, że ostatnio króluje Las zębów i rąk:D
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem pokaźny stosik :) Ja ciągle nie mogę zdecydować się na serię Metro, a jestem bardzo ciekawy, więc pewnie w końcu przeczytam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj "metro" świetna seria! Czytałam 1 i 2 tom :D ♥ "metro"

      Usuń
  36. Moje "metro 2033" ;D Pozdrowienia z Tanowa! Żebyś nie mówiła, że na twojego bloga nie zaglądam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha, ale mnie przestraszyłaś. XD Fajny nick. :P

      Usuń
    2. Coś trzeba było wymyślić na gmailu! ;D Przeczytałaś już "metro"? ♥!

      Usuń
    3. Nie, no co ty. Z taką książką to przez tydzień się będę zmagać. A jak "Klątwę" chcesz szybko, to cierpliwości, najpierw ją przeczytam. ;)

      Usuń
  37. Wspaniały stosik. Życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszcze :D


    P.S Dodałam się do obserwatorów,dodasz się u mnie? :) - ksiazkowemiasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo