Harem Sophie

Wstęp napiszę własny ot co! 
Zacznijmy od początku. Skąd się wziął pomysł? Rózia mówi, że była pierwsza, ale na Upadłych mnie jeszcze nie było. :D Więc tak jakoś zeszło w tym wielkim spamie na tematy facetów, zwłaszcza książkowych. W końcu pojawiło się słowo harem i ta dam!  Oto mój prywatny harem. XD Oczywiście to wszystko w żartobliwym sensie, ponieważ jest to po prostu zbiór moich najukochańszych postaci książkowych/serialowych/filmowych itd. A! Elen kradnę pomysł z gifami, bo gify koooocham! ;3
Kolejność przypadkowa!

1. Jon Snow z sagi "Pieśń Lodu i Ognia"  Klata hahahahahahaha
2. Gendry jw.
3. Toby Cavanaugh z serialu "Pretty Little Liars"
4. Ezra Fitz jw.
5. Jason Dilaurentis jw.
6. Wren Kingston jw.
7. Caine Soren z serii "GONE: Zniknęli"
8. Warner z "Dotyku Julii"
9. Peeta Mellark z serii "Igrzyska Śmierci"
10. Finnick Odair jw.

11. Lucas Delon z serii "Spętani przez bogów"
12. Orion jw.
13. Nico DiAngelli z serii książek Ricka Riordana
14. Percy Jackson jw.
15. Leo Valdez jw.
16. Apollo jw.
17. Anubis z "Kronik rodu Kane"
18. Pan Darcy z "Dumy i Uprzedzenia" Aaaaaaa!
19. Robert Langdon z książek Dana Browna
20. Ash z serii "Żelazny Dwór"
21. Gideon de Villiers z Trylogii Czasu 
22. Draco Malfoy z Harry'ego Pottera
23. Harry Potter jw.
24. Damon Salvatore z serialu "Pamiętniki Wampirów"
25. Elijah jw.
26. Ian z "Intruza"
27. Murtagh z "Eragona"
28. Cal Lightman z serialu "Lie to me"
29. Dr Wilson z serialu "House M.D."
30. Dr House jw.
31. Dr Chase jw.
32. Sherlock Holmes z filmu o tym samym tytule. :D
33. Dr Watson jw.
34. Leonadro DiCaprio 
35. Arthur z filmu Incepcja 
36. Robbie z serii "Zwierzenia Georgii Nicholson"
37. Will z serii "Ognista"
38. Eric, czyli "Upiór w operze"!
39. Darren Criss
40. Blaine z Glee 
41. Kishan z "Klątwy Tygrysa"
42. Lee z serii "Jutro"
43. Cztery z "Niezgodnej"
44. Shah Ruck Khan! 
45. Thor
46. Hawkeye z Avengers'ów
47. John z "Porzuconych"
48. Will z "Liceum Avalon"
49. Robert Hoffman
50. Josh Hutcherson
51. Kit Harington
52. Nicholas Hoult

*cierpi na brak pamięci krótkotrwałej* Reszty nie pamiętam! Eh najwyższa pora przykleić im naklejki na klatach. 8D



Sophie di Angelo

26 komentarzy:

  1. Kocham to! :D Część nam się pokrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutka, ale niech będzie. :D

      Usuń
    2. Ja nie rozumiem czemu tylko ja mam Boruca w haremie?!

      Usuń
    3. Hahahahahhaha. Bo mi nie powie. XD

      Usuń
  2. Hmm, to nic, że wielu z nich nie znam, bo część mamy wspólnych, haremy zwarły szeregi! I czyżbyśmy na upadłych gadali o facetach "głównie książkowych"? Hihihih no niech będzie :> Nie ma Jace'a i Will'a, buu, przeczytaj! Snow, Ezra, Toby <3, Wren <3, Caine <3, Peeta, Finnick, Warner, Anubis, Ian, ach <3 Też więcej nie pamiętałam, z tym że ja mam tylko 30 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam! Wtedy było chyba o książkowych. O.o Albo i nie. *nie ogarnia*
      Zwarły, a jak! <3

      Usuń
  3. Finnick, Orion, Cztery, Gideon ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4/52 so close. XD Fajnie by było poznać Twoją listę! :D

      Usuń
    2. Dorzucę jeszcze Lucasa i Damona :D 6/52 :p Jack i Kingsley z Błęktinokrwistych, Sam 'Drżenie'... nie mam pamięci do imion xd

      Usuń
  4. Jason Dilaurentis, Damon Salvatore, Peeta Mellark, Finnick Odair, Percy Jackson, Wren Kingston, Ian z "Intruza" ♥. Po prostu kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Draco Malfoy *.* Brakuje mi Jace z Darów Anioła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale książkę już mam! :D

      Usuń
  6. wpisałaś Hawkeye'a z Avengersów, tu się zgadzam! :D a większość rzeczywiście mi się zgadza, no i Wren z PLL <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy szaleją za tym Lokim, który był po prostu brzydki. >.<

      Usuń
  7. Om, nom om;p Największe ciacha co nie? xD Apollo = <3.;p Percy Jacskon, Draco, Damon, Ian.;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie. XD Ale niektórzy poza ładną klatą, urzekają wnętrzem. :D

      Usuń
    2. Niestety.:D Tylko niektórzy.XD

      Usuń
  8. Jeny ilu ja nie znam!! szook;p Draco trochę mnie zaskoczył xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Draco jest mega słodki! *patrzy na świat inaczej*
      A do tego ciacho! <3

      Usuń
  9. Jak tylko wrócę do siebie to od razu zabieram się za robienie swojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja z tej listy biorę dr House'a i uciekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! *goni* Jakbyś nie powiedziała, to bym nie zauważyła! :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo