Ulubione książki od A do Z!

Biorę udział w zabawie za sprawą Tirindeth . ;3 Zapraszam każdego do uzupełnienia swojej listy! :)
Do każdej literki alfabetu trzeba dodać tytuł, zaczynający się właśnie na nią. Może będę miała do wszystkich. :)

A - Angus, stringi i przytulanki Louise Rennison
B - Biały kieł Jack London
C - Czerwień Rubinu Kerstin Gier
D - Duma i uprzedzenie Jane Austen
E - Eragon Christopher Paolini
F - Hmm...
G - Gone Zniknęli Michael Grant (ulubiona część faza 3 Kłamstwa)
H - Harry Potter i Insygnia Śmieci Joanne Kathleen Rowling
I - Igrzyska Śmierci Suzanne Collins
J - Jutro John Marsden (ulubiona część 3 W objęciach chłodu)
K - Kamienie na szaniec Aleksander Kamiński
L - Liceum Avalon  Meg Cabot
M - Mroczny sekret Libba Bray
N - Najstarszy Christopher Paolini
O - Ognisty tron Rick Riordan
P - Porzuceni Meg Cabot
R - Romeo i Julia William Shakespeare
S - Spętani przez Bogów Josephine  Angelini
T - Tomek wśród łowców głów Alfred Szklarski
U - Upiór w operze Gaston Leroux
V - Hmm...
W - Wyspa tajemnic Dennis Lehane
Z - Zabójczy gatunek Dave Freedman

W sumie zostawiłam literki 'f' i 'v'. Na 'v' nic jeszcze nie czytałam(albo nie pamiętam). :)

Ja to wygląda w Was? :3

Sophie di Angelo

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się co najmniej z połową. Ale do swojej listy dodałabym Sherlocka Holmesa, Córkę Krwawych, Splątane sieci, Przysięgę krwi i Koniec gry. ;)
    Ciepło,
    Ew

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Collins, to o wiele bardziej podobał mi się Kosogłos, choć obie książki i tak doskonałe, natomiast wielu książek z Twojej listy nie czytałam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie czytałam tylu książek z Twojej listy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 22 znam tylko 6 książek....spróbuję później zrobić u siebie taką listę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ew, niestety na Sherlocka zabrakło mi miejsca, tak jak i na wiele innych książek. ;3

    Tirindeth, Kosogłos był dla mnie za smutny, dlatego lepiej wspominam 1 część. :< Ja tak samo z Twojej. 8D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo