Top 10: bohaterowie, z którymi chcielibyśmy zamienić się miejscami i stosik książkowy

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Bardzo ciekawa akcja, do której postanowiłam się przyłączyć, a której pomysłodawczynią jest Klaudyna.

Zrobiłam sobie listę, na której wypisałam wszystkie osoby, z którymi bym się zamieniła. W końcu trzeba było wybrać i uczciwie podzielić, jest więc pięć postaci żeńskich i pięć męskich.

Zacznę od pań!

Niestety nie mogłam znaleźć zdjęć wszystkich bohaterów, z którymi bym się zamieniła.

Elena Gilbert z serii Pamiętniki Wampirów - za to jak wytrwałą i barwą postacią jest. No i jest tam też Damon!

Spencer Hastings z serii Pretty Little Liars - za to, że mimo że była na celowniku 'A' przez długi czas nie złamała się i ze wszystkim sobie poradziła.

Irene Adler z serii książek o Sherlocku Holmesie - za to jaka była, kim była i co potrafiła.

Elizabeth Bennet z książki Duma i Uprzedzenie - przede wszystkim za charakter i siłę woli. Za odwagę i marzenia. I z powodu pana Darcy'ego.

Sadie Kane z serii Kroniki rodu Kane - z powodu niezwykłej osobowości, charyzmy i mocy magicznych.

No i panowie:

Nie jestem pewna, czy mają być postacie tylko z książek, ale jeżeli, tak to anyway, już tak zostanie. ;D

Dr House z serialu House MD- za genialny umysł, niezwykłą intuicję i niesamowite teksty.

Harry Potter z serii o tym samym tytule- Chciałabym przeżyć to wszystko, co on. 

Robert Langdon z serii książek autorstwa Dana Browna - za to, że jest moim wzorem życiowym. Za niesamowitą wiedzę i zdolności.

Dr Watson z serii o Sherlocku Holmesie - za to, jakiej osobie miał zaszczyt tak wiele razy towarzyszyć.

Tomek Wilmowski z serii książek autorstwa Alfreda Szklarskiego - Zawsze mu zazdrościłam, tych wszystkich podróży i niezwykłych przygód.

I jeszcze stosik książek na luty:




Dobranoc panie Holmes C.N. Douglas - zakup własny
The perks of being a wallflower Stephen Chbosky - pożyczone
Dziedzictwo część 2 Christopher Paolini - pożyczone
7 razy dziś Lauren Oliver - pożyczone
Dziedziczka smoka część 2 i 3 Licia Troisi - pożyczone
Felix, Net i Nika oraz gang niewidzialnych ludzi Rafał Kosik - pożyczone

Sophie di Angelo

3 komentarze:

  1. A ja Eleny nie lubię strasznie - w historii literatury mało jest głupszych od niej bohaterek :) Za to zgadzam się z wyborem Liz i Tomka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że ta książkowa Elena taka jest, ale sama jeszcze nie miałam okazji się przekonać. Mimo to ta serialowa mi się podoba. ;3

      Usuń
    2. Elena w książce jest płytka. Na początku.
      W Duszach Cieni i Uwięzionych Ci się spodoba :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo